To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Warszawa: Dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat: drobnego, jednorazowego sprzętu medycznego i nici chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 73946 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32470 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat: drobnego, jednorazowego sprzętu medycznego i nici chirurgicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia na dostawę drobnego, jednorazowego sprzętu medycznego i nici chirurgicznych okresie 3 lat z podziałem na 2 pakiety (w 2 tabelach); zawierający informacje o asortymencie, jedn. miary, szacunkowej ilości zamawianych pozycji, wraz z rubrykami do wypełnienia przez Oferentów został określony w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załącznik Nr 1 i NR 2 do SIWZ, i które po uzupełnieniu należy dołączyć do oferty. Pakiet I Zał. 1 dotyczy dostawy drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego i zawiera m.in.: aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych, cewniki, igły, pojemniki na odpady medyczne, rękawice zabiegowe, strzykawki. Pakiet II Zał. 2 nici chirurgiczne. Ofertę - Zał. Nr 3 do SIWZ można złożyć na całość przedmiotu zamówienia lub na każdy z pakietów oddzielnie. Pakiety dalej nie są już podzielne i Wykonawca, składając ofertę, zobowiązuje się do dostawy wszystkich pozycji asortymentowych, wymienionych w wybranym lub wybranych pakietach. Artykuły wymienione w 2 pakietach musza spełniać wymagania Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679). (Należy wypełnić oświadczenie - Zał. Nr 6) Oferowane pozycje asortymentowe z 2 pakietów załącznika Nr 1 i Nr 2 ( których to dotyczy), powinny być wymienione w Rejestrze wyrobów medycznych, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, posiadać oznakowania znakiem CE, zawierać w/lub na opakowaniach informacje o przeznaczeniu, wskazówki dotyczące stosowania, sposób przechowywania, termin ważności, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiający w arkuszach asortymentowo-cenowych, w określeniu nazw niektórych pozycji, użył nazw handlowych stosowanych produktów, jednakże będą brane pod uwagę ich odpowiedniki od innych producentów, z wymogiem podania informacji co do nazwy (a dana pozycja asortymentowa powinna cechować się równoważną lub wyższą jakością i równoważną wydajnością, oraz należy dokonać przeliczeń na wielkość opakowania, zgodną z określeniem w formularzu asortymentowo-cenowym). Dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w 2 pakietach asortymentowych będą realizowane w okresie 36-miesięcznego trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawców. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, zgłaszanymi telefonicznie lub faksem, z częstotliwością przeważnie 2 razy w tygodniu w godz. 8 - 14 w dni robocze, w terminie do 3 dni, od dnia złożenia zamówienia. Jednostkowe ceny brutto, podane w załączniku Nr 1 i Nr 2, powinny być skalkulowane do miejsca dostawy w sposób jednoznaczny, bez podziału na wartości zależne od wielkości zamówienia, wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierać w sobie wszystkie elementy cenotwórcze (cenę netto, VAT, opakowanie, koszt transportu, ubezpieczenie towaru, opłaty pośrednie, należności celne itp., oraz przewidywane przez dostawcę ewentualne upusty i rabaty. W przypadku spadku notowanych na rynku cen (promocyjne obniżki) zamawianych przedmiotów umowy, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia cen Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega, że wzrost cen nie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy od momentu obowiązywania umowy. Po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza wzrost cen zamawianego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach: a)drastyczny wzrost cen producentów lub kosztów transportu (powyżej 10%), b)zmiana stawek podatku VAT, c)zmiana kursu walut (w przypadku asortymentu importowanego), d)zmiana stawek celnych, (powyżej 10% w przypadku asortymentu importowanego), e)uwzględniający poziom inflacji wg opublikowanego komunikatu Prezesa GUS - w sprawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług za okres poprzednich 12 miesięcy; Kolejny wzrost cen możliwy jest po upływie 12 miesięcy od daty poprzedniego wniosku o podniesienie cen. Zamawiający w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie mógł przewidzieć w czasie opracowywania zamówienia, zastrzega sobie prawo w okresie obowiązywania umowy do korekty podanych w formularzach asortymentowo-cenowych zamawianych ilości i rodzaju pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe netto i brutto w określonym 12 - miesięcznym okresie niezmienności cen, pozostaną niezmienne. Dostawy po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego porównywalnych zamienników pozycji asortymentowych, ale pod warunkiem, że będą charakteryzowały się parametrami równoważnymi lub lepszymi niż wymienione w załącznikach Zał. 1, Zał. 2, w cenie nie wyższej niż przyjętej w ofercie. Zmiany ustaleń umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnego aneksu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Drobny i jednorazowy sprzęt medyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J. Stańczyk,, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131110,32
Oferta z najniższą ceną: 131110,32 / Oferta z najwyższą ceną: 131110,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nici chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o.,, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9769,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6047,56
Oferta z najniższą ceną: 6047,56 / Oferta z najwyższą ceną: 6047,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.