eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie oraz renowacji i wzmocnieniu stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 73958 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Kraków: Wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie oraz renowacji i wzmocnieniu stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 27578300000, ul. Plac Matejki  13, 31157   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 992 041, e-mail zp@asp.krakow.pl, faks 124 226 566.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej w zamkniętej kopercie lub opakowaniu - za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pomocą posłańca
Adres:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, lac Matejki 13, Biuro Rektora i Kanclerza ASP, pokój nr 104, I piętro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie oraz renowacji i wzmocnieniu stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie
Numer referencyjny: DAG-3942-2/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Częściowa wymiana oraz renowacja i wzmocnienie stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie. 2. Opis budynku- Budynek przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie jest jednym z elementów ścisłej zabudowy wschodniej pierzei ulicy. W chwili obecnej jest obiektem nie użytkowanym. Jest to budynek podpiwniczony, o czterech kondygnacjach nadziemnych oraz nieużytkowym poddaszu. Obiekt w rzucie ma kształt litery "U" - budynek frontowy wraz z skrzydłami ciągnącymi się wzdłuż bocznych sąsiadów. W środkowej części podwórka stoi niewielki budynek oficyny, który jest poza zakresem niniejszego opracowania. Ściany są murowane z cegły pełnej na zaprawie wapienno - cementowej. Stropy występują zróżnicowanie w zależności od kondygnacji: żelbetowe i płytowo - żebrowe nad piwnicą, żelbetowe i skrzynkowe nad parterem, stalowo - drewniane nad I i II piętrem oraz drewniane, belkowe nad III piętrem. Nad korytarzami występują głównie sklepienia ceglane. Więźba dachowa jest drewniana, ciesielska. Stan budynku oraz poszczególnych elementów konstrukcji wraz z analizą nośności określa Ekspertyza Techniczna, autor: mgr inż. Czesław Hodurek. 3. Szczegółowy zakres zamówienia Zakres prac budowlanych objętych zamówieniem: * zdjęcie historycznych elementów wykończenia podłóg - parkietu - w pomieszczeniach objętych wymianą oraz renowacją stropów; demontaż drzwi z ościeżnicami znajdującymi się w pomieszczeniach objętych wymianą stropów; ewentualnie innych elementów historycznych narażonych na uszkodzenie podczas wykonywania prac budowlanych; elementy należy odłożyć i zabezpieczyć do powtórnego wykorzystania w budynku - zgodnie z wymaganiami Miejskiego Konserwatora Zabytków * demontaż drzwi zabytkowych; * rozbiórka części ścianek działowych * wyburzenie stropów podlegających wymianie * rozbiórka fragmentów stropów podlegających renowacji: deskowania, gruzu, tynku na trzcinie * wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki * wykonanie nowych stropów gęsto-żebrowych z lekkim wypełnieniem ze sprasowanych płyt wiórowych w miejsce wyburzonych; stropy systemowe według projektu konstrukcyjnego * renowacji stropów polegającej na wzmocnieniu belek stalowych o nowe elementy konstrukcyjne, wymiana warstw stropów na lżejszy materiał * wykonanie tymczasowego zabezpieczenia warstw jastrychu na stropach podlegających renowacji, oraz posadzek historycznych na korytarzach 4. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia określone zostały w dokumentacji: a) projekt budowlano-wykonawczy "Wymiana i renowacja stropów w budynku przy ul. Syrokomli 21" , autor: mgr inż. arch. Wojciech Gawinowski b) projekt wykonawczy częściowej wymiany i renowacji stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej - w branży konstrukcyjnej, autor: mgr inż. Rafał Grzywacz c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót Budowlanych d) przedmiar robót 5. Wszystkie ewentualnie wskazane w dokumentacji projektowej z nazwy materiały i opisane technologie użyte należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz zdobycia informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i ujęcia wszystkich czynników cenotwórczych w cenie oferty. W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu wizji lokalnej, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 5 maja 2017 roku godz. 10:00. Kontakt w sprawie wizji: Dariusz Barszczewski tel. 517 367 377 w godzinach 8:00 - 16:00. 7. Wymagany termin gwarancji: minimum 5 lat na wszelkie prace budowlane objęte przedmiotem zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Okres gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Nie podanie okresu oferowanej gwarancji Zamawiający uzna za zaoferowanie gwarancji minimalnej tj. 5 lat. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ W.w. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45223000-6, 45111300-1, 42111220-6, 45453000-7, 45410000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w budynku oficyny przy ul. Syrokomoli 21 w Krakowie w zakresie renowacji, modernizacji bądź wymiany stropów. Wartość planowana zamówień nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego i została uwzględniona w wartości szacunkowej dla zamówienia objętego niniejszym postepowaniem.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 6


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, w których zakres wchodziła wymiana bądź modernizacja stropów oraz udokumentuje, iż prace zostały wykonane należycie. Przez datę wykonania roboty budowlanej należy rozumieć faktyczną datę zakończenia jej realizacji, b) dysponuje następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: * osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy: - posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, lub odpowiadające im równoważne dokumenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w wymaganym zakresie. Osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, winna posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446, z późn. zm.), - posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi - min. 5 lat od daty uzyskania uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń Wskazana osoba musi posiadać zaświadczenie o aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o którym mowa w w Sekcji III.5.1. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Sekcji III.1.3) zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wskazany warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami mogą spełniać łącznie. W zakresie doświadczenia w realizacji robót warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się zamówienie. Roboty budowlane nie podlegają sumowaniu. (Zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów). Żaden z podmiotów występujących wspólnie ani żaden podmiot udostępniający potencjał nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. 3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w w Sekcji III.1.3) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja" o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia winien przedstawić na wezwanie Zamawiającego ww. dokument (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy). c) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 2., jeżeli: Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.),

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 7 do SIWZ potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej- wykaz robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym z załącznik nr 8 do SIWZ, 3) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia (zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że każdy z wykonawców składających oświadczenie wykazuje nie podleganie wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zrealizuje te roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - wg załącznika nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. XXIV Oddział w Krakowie nr rachunku 45 1500 1487 1214 8005 4502 0000, 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego złożonego wraz z ofertą, z tym że nie może być on trwale wpięty, w związku z koniecznością jego zwrotu zgodnie z Pzp. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60
Termin gwarancji jakości na roboty budowlane20
Doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy przypadku wystąpienia następujących okoliczności i w określonym niżej zakresie: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że wynagrodzenie netto nie może ulec podwyższeniu, 2) zmiany wynagrodzenia będą możliwe: - jeżeli dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - jeśli zaistniały okoliczności opisane w § 6 ust. 7 umowy, tj.: " 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 w następujących przypadkach: 1) gdy ilości rzeczywiście wykonanych robót określone w obmiarze będą różniły się od przewidywanych ilości robót określonych w przedmiarze; 2) gdy w przedmiarze, a w konsekwencji w kosztorysie ofertowym, zostaną pominięte roboty objęte przedmiotem zamówienia i ujęte w dokumentacji; 3) gdy na zasadach określonych w Umowie zostaną wprowadzone zmiany projektowe lub zmiana technologii wykonania robót; 4) gdy w sytuacjach i na zasadach przewidzianych Umową zostanie ograniczony przewidywany zakres robót objęty przedmiotem umowy. 8. Podstawą do określenia zakresu rzeczowego zmian, o których mowa w ust. 7 pkt 1) - 4) jest protokół konieczności, którego wzór stanowi załącznik nr ... do umowy, sporządzony przez Inspektora nadzoru oraz podpisany przez Kierownika budowy, Inspektora nadzoru, Projektanta i Zamawiającego" 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, termin bądź sposób prowadzenia robót, 3) zmiana zapisów umowy powstała w wyniku konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian obowiązującego prawa (wyłącznie w zakresie wynikającym z tych zmian) 4) jakości lub innych parametrów materiałów, urządzeń, przy czym zmiana taka może być spowodowaną: a. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowaną: ? zaprzestaniem produkcji, ? udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy, ? wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b. dostępnością na rynku materiałów i urządzeń lub technologii pozwalających na: ? zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu umowy, ? obniżenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, ? uzyskanie lepszej jakości robót, ? poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w obiekcie; c. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu umowy; d. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 5) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób. 6) zmiana podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą - z zachowaniem trybu postępowania w przypadku podwykonawstwa, opisanego w niniejszej Umowie. 7) powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: ? konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, ? wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, ? konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów, Jeżeli zmiana podwykonawcy albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest zaistnienie sytuacji dopuszczającej zmianę oraz złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę uzasadniającego zmianę oraz zawierającego: opis propozycji zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania umowy. 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wpływającej na termin realizacji robót - termin może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
dla kryterium "Termin gwarancji jakości na roboty budowlane" Grb -punktacja będzie przyznana w następujący sposób- przyznana liczba punktów x waga kryterium tj. 20 % a) oferta, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat na wykonane roboty budowlane (minimalny wymagany okres gwarancji) otrzyma 0 pkt, b) oferta, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 6 lat na wykonane roboty budowlane otrzyma punktów: 33 x waga kryterium 20 % tj. 6,6 pkt, c) oferta, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 7 lat na wykonane roboty budowlane otrzyma punktów: 66 x waga kryterium 20 % = 12,12 pkt, d) oferta, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 8 bądź więcej lat na wykonane roboty budowlane otrzyma 100 x waga kryterium 20 % = 20 pkt. Za ww. kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów. W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu. Sposób oceny ofert dla kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy : a) oferta, w której Wykonawca wykaże, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy otrzyma 0 pkt, b) oferta, w której Wykonawca wykaże, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada 6 do 8 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy otrzyma 5 pkt, c) oferta, w której Wykonawca wykaże, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada 9 do 10 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy otrzyma 10 pkt, d) oferta, w której Wykonawca wykaże, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada 11 do 12 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy otrzyma 15 pkt, e) oferta, w której Wykonawca wykaże, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada 13 lub więcej lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy otrzyma 20 pkt. Za ww. kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów. W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.