eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego rękawiczek diagnostycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Sprawa SAG ZP-10/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Kielce: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego rękawiczek diagnostycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Sprawa SAG ZP-10/2014
Numer ogłoszenia: 73959 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach , ul. Prosta 30, 25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618525, faks 041 3687424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego rękawiczek diagnostycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Sprawa SAG ZP-10/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, lub wyczerpania limitu ilościowego rękawiczek diagnostycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujace zadania: Zadanie nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne, Zadanie nr 2 - Zamknięty system pobierania krwi, Zadanie nr 3 - Fartuch jednorazowego użytku, Zadanie nr 4 - Filtr elektroststyczny bakteryjno-wirusowy neonatologiczny, Zadanie nr 5 - Zestaw do kombinowanego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajeczynówkowego, Zadanie nr 6 - Siatki, taśmy i narzędzia do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu, Zadanie nr 7 - Jednorazowe zestawy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu, Zadanie nr 8 - Gondola do łóżeczka, Zadanie nr 9 - Aspirator do bipsji śluzówki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.21-9, 39.14.31.16-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Ofertę ptrzetargową, która stanowi integralną część z Zaąłcznikiem nr 2 i załączoną do SIWZ jako Załącznik nr 1, projekt umowy Załącznik nr 3 do SIWZ zaakceptowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. a) dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (Dz.U. z 2010r. nr 107 poz. 679) stosownie do klasyfikacji wyrobu: - deklaracja zgodności potwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgody z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela); - certyfikaty zgodności jednostki notyfikowanej CE w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; - w przypadku produktów, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, że zaoferowany asortyment nie wymaga wpisu do rejestru i spełnia wymogi Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian reguluje §8 projektu umowy dołączony do SIWZ jako Załącznik nr 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30, 25-371 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretaria Szpitala pokój nr 270 na terenie Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawiczki diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub wyczerpania limitu ilościowego rękawiczek diagnostycznych zgodnych z opisem asortymentowym wyszczególnionym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamknięty system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system pobierania krwi zgodny z opisem asortymentowym i ilościami wyszczególnionym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuchy jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy jednorazowego użytku sterylne w ilościach wyszczególnionych w Zaąłczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtr eklektrostatyczny bakteryjno-wirusowy neonatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr eklektrostatyczny bakteryjno-wirusowy neonatologiczny zgodny z ilościami i opisem asortymentowym zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do kombinowanego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczynówkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kombinowanego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczynówkowego zgodny z opisem i ilościami wyszczególninymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatki, taśmy i narzędzia do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki, taśmy i narzędzia do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu według opisu asortymentowego i ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jednorazowe zestwy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe zestwy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gondola do łóżeczka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gondola do łóżeczka noworodkowego typu VIVO w ilości 2 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.16-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aspirator do biopsji śluzówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aspirator do biopsji śluzówki zgodny z opisem i ilościami wyszczególnionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.