To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 73965 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Kraków: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych zlecanych w miarę potrzeb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33870 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39606 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny
27778200000, ul.
Rynek Główny
35,
31011
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 422 32 64, faks
012 422 32 64, e-mail
przetargi@mhk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych zlecanych w miarę potrzeb
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-271-4/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w budynkach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie polegających w szczególności na: 1) stałym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynowych, sanitarnych, pokojach gościnnych, pracowniach konserwacji w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie, tj.: Kamienicy Hipolitów - pl. Mariacki 3, Domu pod Krzyżem -ul. Szpitalna 21,Fabryce Schindlera- ul. Lipowa 4 i 4f, Pałacu Krzysztofory- Rynek Główny 35, ul. Szczepańska 2, ul. Jagiellońska 4, Bożnicy - ul. Szeroka 24, ,Celestacie- ul. Lubicz 16, Domu Zwierzynieckim - ul. Królowej Jadwigi 41, Thesaurus Cracoviensis - ul. Księcia Józefa 337, Domu Śląskim - ul. Pomorska 2, Oddziale Dzieje Nowej Huty - os. Słoneczne 16 2) stałym utrzymaniu czystości na terenie przyległym do obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie, tj.: Fabryki Schindlera - ul. Lipowa 4 i 4f, Bożnicy - ul. Szeroka 24, Barbakanu, Domu Śląskiego - ul. Pomorska 2, Pałacu Krzysztofory- Rynek Główny 35, Wieży Ratuszowej - Rynek Główny, Kamienicy Hipolitów - pl. Mariacki 3, Domu pod Krzyżem - ul. Szpitalna 21, Murów Obronnych z Bramą Floriańską- ul. Pijarska, Celestatu- ul. Lubicz 16, Domu Zwierzynieckiego - ul. Królowej Jadwigi 41, Thesaurus Cracoviensis - ul. Księcia Józefa 337, Oddziału Dzieje Nowej Huty - os. Słoneczne 16 3) stałym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach wystawienniczych w budynkach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, tj.: Fabryce Schindlera - ul. Lipowa 4 i 4f, Bożnicy - ul. Szeroka 24, Rynku Podziemnym w Rynku Głównym, Aptece pod Orłem - pl. Bohaterów Getta 18, Pałacu Krzysztofory Skrzydle Zachodnim - ul. Szczepańska 2, 4) pełnieniu serwisu dyżurnego w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, tj.: Pałacu Krzysztofory- Rynek Główny 35 - ul. Szczepańska 2 - ul. Jagiellońska 4, Rynku Podziemnym w Rynku Głównym, Fabryce Schindlera - ul. Lipowa 4 i 4f, 5) dodatkowych czynnościach porządkowych zlecanych w miarę potrzeb w budynkach należących do Muzeum zlokalizowanych w Krakowie oraz na terenie przyległym do budynków Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy określony jest w Załączniku 1 do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z: 1) Załącznika nr 1A Szczegółowy opis kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Historycznego Miasta Krakowa 2) Załącznika nr 1 do OPZ - Wykaz szczegółowych obowiązków w zakresie sprzątania obiektów oraz terenów przyległych do obiektów MHMK 3) Załącznik nr 2 do OPZ - Harmonogram wykonywania usług w zakresie sprzątania obiektów oraz terenów przyległych do obiektów MHK 4) Załącznika nr 3 do OPZ - Raport kontroli w obiekcie 5) Załącznik nr 4 do OPZ - Zbiorczy raport dostaw środków czystości 6) Załącznika nr 1B - Spis rzutów 7) Załącznika nr 1C - Wykaz planów powierzchni 8) Załącznika nr 1D - Rzuty. 3. Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Tym samym realizując obowiązek o którym mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w załączniku nr 1 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9,
90610000-6,
90620000-9,
90630000-2,
90911100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT454060.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 744406.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.