Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Czarnków: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:1. Pokojowa, 2. Robotnik gospodarczy, 3. Operator wprowadzania danych, 4. Pracownik obsługi biurowej wraz z obsługą komputera i urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 73979 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie , ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2553716, faks 067 2553718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczarnkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:1. Pokojowa, 2. Robotnik gospodarczy, 3. Operator wprowadzania danych, 4. Pracownik obsługi biurowej wraz z obsługą komputera i urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych: Część 1. Pokojowa dla 12 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, bez względu na posiadane kwalifikacje zawodowe. Przed skierowaniem na szkolenie uczestnicy zostaną skierowani na badania lekarskie, (w tym badania sanitarno-epidemiologiczne, jeśli nie posiadają aktualnych). Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w charakterze pokojowej. Liczba osób: 12 osób. Termin szkolenia: maj 2014r. Miejsce szkolenia: Wieleń. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość - w odległości nie przekraczającej 40 km. W takim przypadku dowóz uczestników z miejscowości Wieleń do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem, zapewnia Wykonawca, jak również pokrywa koszty dowozu. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Szkolenie ma obejmować minimum 90 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych i 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Część 2. Robotnik gospodarczy dla 12 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, bez względu na posiadane kwalifikacje zawodowe. Przed skierowaniem na szkolenie uczestnicy zostaną skierowani na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania obowiązków pracownika gospodarczego. Liczba osób: 12 osób. Termin szkolenia: maj 2014r. Miejsce szkolenia: Czarnków. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość - w odległości nie przekraczającej 40 km. W takim przypadku dowóz uczestników z miejscowości Czarnków do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem, zapewnia Wykonawca, jak również pokrywa koszty dowozu. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Szkolenie ma obejmować minimum 90 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych i 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Część 3. Operator wprowadzania danych dla 8 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, z wykształceniem co najmniej średnim oraz posiadających podstawowe umiejętności obsługi komputera i pracy w środowisku MS Windows. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do pracy w zakresie wprowadzania danych z wykorzystaniem technologii informatycznych. Liczba osób: 8 osób. Termin szkolenia: czerwiec/lipiec 2014r. Miejsce szkolenia: Czarnków. Szkolenie ma obejmować minimum 120 godzin zegarowych, w tym 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Część 4. Pracownik obsługi biurowej wraz z obsługą komputera i urządzeń biurowych dla 10 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, z wykształceniem co najmniej średnim oraz posiadających podstawowe umiejętności obsługi komputera. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w charakterze pracownika obsługi biurowej (z wykorzystaniem systemów informatycznych). Liczba osób: 10 osób. Termin szkolenia: czerwiec/lipiec 2014r. Miejsce szkolenia: Czarnków Szkolenie ma obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wojewódzki Urząd Pracy na 2014 rok. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2014.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dla części 1. Pokojowa i części 2. Robotnik gospodarczy - dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim lokalem (z zapleczem sanitarnym i socjalnym) do zajęć teoretycznych i praktycznych, zapewniającym samodzielne stanowiska dla wszystkich uczestników szkolenia, z podaniem adresu tego lokalu oraz wykazem sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; dla części 3. Operator wprowadzania danych i części 4. Pracownik obsługi biurowej z obsługą komputera i rządzeń biurowych - dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim lokalem (z zapleczem sanitarnym i socjalnym) do zajęć teoretycznych i praktycznych, zapewniającym samodzielne stanowiska komputerowe dla wszystkich uczestników szkolenia, z podaniem adresu tego lokalu oraz wykazem sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wskazania lokalu oraz sprzętu i wyposażenia technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dla części 1. Pokojowa i części 2. Robotnik gospodarczy - dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; dla części 3. Operator wprowadzania danych - dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz, że każda z tych osób - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert przeprowadziła jako wykładowca co najmniej 3 szkolenia grupowe (grupa min. 6 osób) w zakresie obsługi komputera realizowane w pozaszkolnej formie kształcenia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; dla części 4. Pracownik obsługi biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych - dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz, że każda z tych osób - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert przeprowadziła jako wykładowca co najmniej 3 szkolenia grupowe (grupa min. 6 osób) o tematyce zgodnej ze wskazanym powyżej zakresem wykonywanych czynności, realizowane w pozaszkolnej formie kształcenia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu kadry dydaktycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - 36
- 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług (akredytacja kuratora oświaty lub certyfikat systemu zarządzania jakością ISO) - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zleceniodawca dopuszcza wprowadzenie zmian w harmonogramie zajęć bez akceptacji Zleceniodawcy, pod warunkiem, że zostanie zachowany termin realizacji szkolenia, a o zmianach Zleceniodawca zostanie wcześniej poinformowany. 2. Zleceniodawca w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli stron dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia wcześniej ustalonego. Zmiana wymaga formy pisemnej i może nastąpić po złożeniu wniosku uzasadniającego zmianę. 3. W przypadkach losowych i niezależnych od Zleceniobiorcy, Zleceniodawca dopuszcza wprowadzenie zmian: 1) w zakresie zmiany wykładowcy na wykładowcę o takim samym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Zleceniobiorca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zleceniodawcy, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje nowego wykładowcy. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby wykładowców, oraz nie mogą dotyczyć doświadczenia wykładowcy, które było uwzględnione przez Zleceniodawcę podczas oceny ofert Zleceniobiorcy. 2) w przypadku uzasadnionej konieczności dokonania zmian lokalu wskazanego w § 2 pkt 1, Zleceniobiorca musi zapewnić lokal, który będzie spełniać co najmniej warunki podane przez Zleceniodawcę w ofercie (ilość samodzielnych stanowisk szkoleniowych, opis stanowisk, powierzchnia lokalu, warunki sanitarne, zaplecze socjalne, itp.). Zleceniobiorca w takiej sytuacji musi uzyskać zgodę pisemną Zamawiającego, po niezwłocznym pisemnym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających spełniane warunki. 4. W przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, Zleceniobiorca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zleceniodawcy przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl, www.bip.pupczarnkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków - pokój 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane są w ramach projektu POKL.06.01.01-30-043/13 Aktywni na nowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pokojowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie adresowane jest do 12 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, bez względu na posiadane kwalifikacje zawodowe. Przed skierowaniem na szkolenie uczestnicy zostaną skierowani na badania lekarskie, (w tym badania sanitarno-epidemiologiczne, jeśli nie posiadają aktualnych). Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w charakterze pokojowej. Liczba osób: 12 osób. Termin szkolenia: maj 2014r. Miejsce szkolenia: Wieleń. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość - w odległości nie przekraczającej 40 km. W takim przypadku dowóz uczestników z miejscowości Wieleń do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem, zapewnia Wykonawca, jak również pokrywa koszty dowozu. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Szkolenie ma obejmować minimum 90 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych i 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Robotnik gospodarczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie adresowane jest do 12 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, bez względu na posiadane kwalifikacje zawodowe. Przed skierowaniem na szkolenie uczestnicy zostaną skierowani na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich ponosi Zamawiający. Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania obowiązków pracownika gospodarczego. Liczba osób: 12 osób. Termin szkolenia: maj 2014r. Miejsce szkolenia: Czarnków. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż wskazana miejscowość - w odległości nie przekraczającej 40 km. W takim przypadku dowóz uczestników z miejscowości Czarnków do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem, zapewnia Wykonawca, jak również pokrywa koszty dowozu. Wykonawca jest zobowiązany opisać sposób organizacji dowozu uczestników z podaniem środka transportu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakupu dla uczestników biletów okresowych na dojazd środkami komunikacji masowej. Szkolenie ma obejmować minimum 90 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych i 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator wprowadzania danych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie adresowane jest do 8 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, z wykształceniem co najmniej średnim oraz posiadających podstawowe umiejętności obsługi komputera i pracy w środowisku MS Windows. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do pracy w zakresie wprowadzania danych z wykorzystaniem technologii informatycznych. Liczba osób: 8 osób. Termin szkolenia: czerwiec/lipiec 2014r. Miejsce szkolenia: Czarnków. Szkolenie ma obejmować minimum 120 godzin zegarowych, w tym 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik obsługi biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie adresowane jest do 10 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie i Filiach PUP w Trzciance i Wieleniu jako osoby bezrobotne, z wykształceniem co najmniej średnim oraz posiadających podstawowe umiejętności obsługi komputera. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w charakterze pracownika obsługi biurowej (z wykorzystaniem systemów informatycznych). Liczba osób: 10 osób. Termin szkolenia: czerwiec/lipiec 2014r. Miejsce szkolenia: Czarnków. Szkolenie ma obejmować minimum 150 godzin zegarowych, w tym 1 godzinę na egzamin końcowy - przypadających na jednego uczestnika szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy stadionu miejskiego przy ul. Nowej 8 w Czarnkowie - postępowanie 2
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.