Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Nowy Tomyśl: Dostawa sprzętu elektronicznego
Numer ogłoszenia: 74002 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426705, 4426715, fax 061 423589.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu elektronicznego, ujętego w trzech Pakietach: PAKIET Nr 1 1/ Zestaw komputerowy - 3 szt. 2/ Monitor LCD - 6 szt. 3/ UPS - 3 szt. 4/ Drukarka monochromatyczna laserowa - 3 szt. 5/ Pozostałe akcesoria; - dysk twardy 3,5 - 2 szt. - mysz komputerowa - 6 szt. - klawiatura komputerowa - 2 szt. - zasilacz do obudowy - 2 szt. - wentylator pod procesor - 2 szt. - listwa antyprzepięciowa - 2 szt. - sprzężone powietrze - 2 szt. PAKIET Nr 2 1/ Skaner komputerowy - 1 szt. PAKIET Nr 3 1/ Kserokopiarka - 1 szt. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę sprzętu do Zamawiającego, - instalację oprogramowania, - odpowiedni dobór akcesoriów do dostarczonego sprzętu, - dokonywanie bezpłatnych napraw gwarancyjnych w miejscu instalacji sprzętu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.14.30 - 30.12.14.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/Wypełnione Zestawienie Kosztorysowe, zgodnie z wzorem określonym w SIWZ; 2/Opis techniczny oferowanego sprzętu; 3/Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz , że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; 4/Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert /w przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień/. 5/Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 08:50, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZET KOMPUTEROWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Zestaw komputerowy - 3 szt. 2/Monitor LCD - 6 szt. 3/UPS - 3 szt. 4/Drukarka monochromatyczna laserowa - 3 szt. 5/Pozostałe akcesoria; - dysk twardy - 2 szt. - mysz komputerowa - 6 szt. - klawiatura komputerowa - 2 szt. - zasilacz do obudowy - 2 szt. - wentylator pod procesor - 2 szt. - listwa antyprzepięciowa - 2 szt. - sprzężone powietrze - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SKANER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner komputerowy - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KSEROKOPIARKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Zakup ambulansu ratownictwa medycznego wraz z jego wyposażeniem dla SPZOZ w Nowym Tomyślu
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- "Zakup sprzętu komputerowego i licencji"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 1 " Misia Uszatka" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.