Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Żagań: Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 74011 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 2. Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe szczegółowo określone w załączniku nr 5 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 4. Podane w załączniku nr 5 do SIWZ ilości materiałów biurowych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. 5. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego i dostarczana partiami. 6. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem pok. nr 115, I piętro. 7. Ilości wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. 8. Składanie zamówień na materiały biurowe będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) bądź faksu. 9. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione materiały biurowe swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia, w godzinach 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS B.Krępa, W. Krępa Sp j., ul. Piaskowa 4,, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51907,08
Oferta z najniższą ceną: 51907,08 / Oferta z najwyższą ceną: 74061,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. zapytanie o cenę- art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Pod pojęciem powszechnie dostępne należy rozumieć produkty o charakterze masowym, bardzo popularnym, seryjnym, powtarzalnym, pospolitym, łatwo dostępnym zarówno na rynku lokalnym jak i ogólnopolskim. Natomiast jako ustalone standardy jakościowe należy rozumieć rzeczy znormalizowane, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego asortymentu (grupy towarowej). Biorąc powyższe pod uwagę, tryb zapytania o cenę można zastosować dla dostawy materiałów biurowych
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa okładek do akt (karnych, cywilnych, wykroczeniowych) i teczek (dozoru, nadzoru, wykonawczych, archiwizacyjnych) na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.