Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Włodawa: dostawa rękawów foliowo - papierowych i włókninowo -foliowych oraz materiałów eksploatacyjnych do centralnej sterylizacji
Numer ogłoszenia: 74024 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rękawów foliowo - papierowych i włókninowo -foliowych oraz materiałów eksploatacyjnych do centralnej sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawów foliowo - papierowych i włókninowo -foliowych oraz materiałów eksploatacyjnych do centralnej sterylizacji w okresie 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia zawiera 8 oddzielnych pakietów: Pakiet 1 rękawy foliowo - papierowe i papier krepowany, Pakiet 2 rękawy włókninowo - foliowe, wkładka absorbcyjna i taśma sterylizacyjna, Pakiet 3 test do kontroli procesu dezynfekcji termicznej i skuteczności mycia w myjniach, Pakiet 4 testy paskowe do kontroli pracy w sterylizatorach parowych i do kontroli wsadu podczas procesu sterylizacji, Pakiet 5 etykieta ze wskaźnikiem sterylizacji, Pakiet 6 test biologiczny, Pakiet 7 płyn alkaiczny, myjący środek do myjek i środek do płukania narzędzi chirurgicznych, Pakiet 8 środki do pielęgnacji narzędzi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2, 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnienia/ nie spełnienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnienia/ nie spełnienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnienia/ nie spełnienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnienia/ nie spełnienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnienia/ nie spełnienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczajacych oferowane produkty do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany Formularz cenowy b) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy c) oświadczenie, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części, które zamierza powierzyć podwykonawcom d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy polegające na:a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy,b) zmianie obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych, lub stawek opłat celnych, c) obniżeniu przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,d) wydłużeniu okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 3 miesiące w przypadku nie wykorzystania całego asortymentu w okresie obowiązywania umowy,e) dostawa towarów zamiennych w przypadku braku na rynku towaru opisanego w załączniku nr 1, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego oraz cena nie może być wyższa niż wynikająca z umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracyjny pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy foliowo papierowe płaskie - różne rozmiary, rękawy foliowo papierowe z zakładką - różne rozmiary; papier krepowany miękki biały i inny kolor - różne rozmiary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy włókninowo foliowe - różne rozmiary, wkładka absorbcyjna- pochłaniająca wilgoć do wykładania tac narzędziowych; taśma sterylizacyjna neutralna bez wskaźnika.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjni i do skuteczności mycia w myjniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy paskowe do kontroli pracy w sterylizatorach parowych i do kontroli wsadu podczas procesu sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykieta dwukrotnie przylepna ze wskaźnikiem sterylizacji STEAM -para wodna w postaci rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biologiczny do kontroli sterylizacji parą wodną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn alkaiczny do maszynowego mycia sprzętu medycznego, myjący środek do myjek( kwaśny neutralizujący), neutralny środek do maszynowego płukania narzędzi medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiał do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do pielęgnacji narzędzi medycznych i olejek myjący do narzędzi medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.