To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 74026 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Ostrów Mazowiecka: Przebudowa budynku warsztatowego nr 2 w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59001-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie, krajowy numer identyfikacyjny
9709200000, ul.
ul. Klonowa
4,
07300
Ostrów Mazowiecka, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 2974532-66, faks
48 2974532-66, e-mail
zslubiejewo@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http:/www.lubiejewo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku warsztatowego nr 2 w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSCKR/PN/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy inwestycji p. n. "Przebudowa budynku warsztatowego Nr 2" - ETAP II I. Roboty budowlane wewnętrzne. 1. Osadzenie stolarki drzwiowej AL. 2. Osadzenie stolarki drzwiowej stalowej - drzwi EI30 3. Osadzenie stolarki drzwiowej drewnopodobnej - drzwi płytowe pełne 4. Zmycie ścian i sufitów. 5. Zeskrobanie starej łuszczącej się farby. 6. Naprawa ubytków płyt panwiowych. 7. Naprawa tynków wewnętrznych. 8. Przetarcie i wykonanie nowych tynków na ścianach - tynk kat. III 9. Gładzie gipsowe w części niższej. 10. Izolacja p. wilgociowa pod posadzkowa z folii PE gr. 0,2 mm. 11. Dylatacja od przegród wewnętrznych i zewnętrznych uszczelką gąbkową gr. 8 mm. 12. Wykonanie posadzek przemysłowych gr. 12 mm z dodatkiem włókien szczepnych pp z utwardzeniem posypką kwarcową i dwukrotną impregnacją powierzchniową. 13. Nacięcie szczelin dylatacyjnych o powierzchni 5,0 x 6,0 m. 14. Spoinowanie szczelin dylatacyjnych sznurem dylatacyjnym oraz materiałem trwale plastycznym. 15. Wykonanie posadzek z płytek gres w pomieszczeniach wg zostawienia na rucie przyziemia. 16. Wykonanie okładzin ścian płytkami szkliwionymi w sanitariacie oraz w salach dydaktycznych przy umywalkach. 17. Wykonanie sufity podwieszanego w sanitariacie. 18. Montaż ścianek giszetowych w sanitariacie. 19. Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi II. Instalacje wod. kan. c. o. c. w. wentylacji. 1. Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej. 2. Instalacja kanalizacyjna wewnętrzna. 3. Instalacja c. o. z grzejnikami i osprzętem. 4. Montaż 2-ch wentylatorów dachowych o średnicy ssania 315 mm. 5. Przewody wentylacyjne. 6. Montaż osprzętu sanitarnego III. Instalacja gazowa z kotłownią wewnętrzną. 1. Montaż instalacji gazowej wewnętrznej 2.Montaż pieca gazowego kondensacyjnego VITODENS, Dietrich, Junkers lub innego o parametrach zgodnych z kosztorysem wraz z osprzętem. 3. Montaż komina ze stali kwasoodpornej 4. Montaż systemu alarmowego. IV. Instalacje elektryczne. 1. Demontaż starej instalacji natynkowej 2. Wykonanie wewnętrznej instalacji zasilania i gniazd wtykowych wg rozwiązań projektowych UWAGA! Przedmiar robót załączonych w SIWZ nie obejmuje zakresu robót wykonanych w I etapie przebudowy warsztatu nr 2, mimo że niektóre załączone rysunki projektowe obejmują całość przebudowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45262350-9,
45321000-3,
45421000-4,
45442100-8,
45410000-4,
45430000-0,
45333000-0,
45332000-3,
45332200-5,
45231300-8,
45231110-9,
45331100-7,
45311000-0,
45315700-5,
45311100-1,
45311200-2,
45312310-3,
45317300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT403439.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 325090.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.