Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Gliwice: Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów w obiektach Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach, Zabrzu i Rybniku. Oznaczenie sprawy
OZ/U/40/EK/13
Numer ogłoszenia: 74053 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów w obiektach Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach, Zabrzu i Rybniku. Oznaczenie sprawy OZ/U/40/EK/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca konserwację i pomiary elektryczne dźwigów obiektach Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach, Zabrzu i Rybniku. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 zadania. ZADANIE 1 - Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów - Gliwice ZADANIE 2 - Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów - Katowice ZADANIE 3 - Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów - Zabrze ZADANIE 4 - Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów - Rybnik 2. (CPV: 50.75.00.00-7 Usługi w zakresie konserwacji wind). 3.Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): sukcesywnie do 30.06.2016 r. od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty w tym: zadanie 1- 01.07.2013; 01.11.2013, 01.01.2014, 01.06.2014, 01.10.2014; 01.01.2015, 01.06.2015; 01.01.2016, w zależności od obiektu w którym będzie realizowane zamówienie, zadanie 2, 3 i 4- 01.07.2013..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych (wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 zamówień, z czego każde musi obejmować konserwacje i pomiary elektryczne dźwigów: - w zakresie zadania 1 - za min. 60.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania 2 i 3 - za min. 10.000 zł brutto, - w zakresie zadania 4 - za min. 1.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przez Wykonawcę urządzeniami umożliwiającymi naprawę i konserwację urządzeń dźwigowych zgodnie z właściwą technologią
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie minimum 1 osobą (w zakresie wszystkich zadań) zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania, oraz która posiada: - kwalifikacje w zakresie napraw i konserwacji urządzeń dźwigowych - uprawnienia UDT, -uprawnienia SEP D i E do 1 kV, uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalających na realizację przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 3. Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt. III.3.2), III. 3.3), III.3.4), III. 3.5) niniejszego ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 8. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. 2. Poprawy jakości danej usługi, 3. Zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, 4. Zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), 5. Obniżenie ilości, wielkości przedmiotu zamówienia, i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek oraz konieczności takiej zmiany, 6. Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ, 7. Zmiany miejsca prowadzenia działań. 8. Dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT, rachunku wystawionego na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A. 2. Rozliczenie wykonanej usługi nastąpi miesięcznie na podstawie protokołu odbioru czynności, podpisanego przez obydwie strony, bez uwag i zastrzeżeń Zamawiającego za wykonane usługi wg cen podanych w Arkuszu kalkulacyjnym Ceny oferty stanowiącym załącznik do umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury,rachunku i spełnienia warunków umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów - Gliwice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Warunki konserwacji dźwigów: Dla zapewnienia bezpiecznej pracy dźwigów konserwator winien utrzymywać dźwigi w ciągłej sprawności technicznej i szybko reagować na nieprzewidziane awaryjne zatrzymanie, co oznacza, że dźwigi muszą być objęte całodobowym pogotowiem technicznym, by maksymalnie skrócić czas przestoju dźwigu w przypadku konieczności naprawy lub wymiany części. 2. 50.75.00.00-7- usługa w zakresie konserwacji wind. 3. Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): sukcesywnie do 30.06.2016 r. od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty w tym: zadanie 1- 01.07.2013; 01.11.2013, 01.01.2014, 01.06.2014, 01.10.2014; 01.01.2015, 01.06.2015; 01.01.2016, w zależności od obiektu w którym będzie realizowane zamówienie. 4. Miejsce realizacji obiekty Politechniki Śląskiej w Gliwicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów- Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Warunki konserwacji dźwigów: Dla zapewnienia bezpiecznej pracy dźwigów konserwator winien utrzymywać dźwigi w ciągłej sprawności technicznej i szybko reagować na nieprzewidziane awaryjne zatrzymanie, co oznacza, że dźwigi muszą być objęte całodobowym pogotowiem technicznym, by maksymalnie skrócić czas przestoju dźwigu w przypadku konieczności naprawy lub wymiany części. 2. 50.75.00.00-7- usługa w zakresie konserwacji wind. 3. Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): sukcesywnie do 30.06.2016 r. od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty w tym: zadanie 2- 01.07.2013 , 4. Miejsce realizacji obiekty Politechniki Śląskiej w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3- Konserwacja i pomiary elektryczne dźwigów - Zabrze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Warunki konserwacji dźwigów: Dla zapewnienia bezpiecznej pracy dźwigów konserwator winien utrzymywać dźwigi w ciągłej sprawności technicznej i szybko reagować na nieprzewidziane awaryjne zatrzymanie, co oznacza, że dźwigi muszą być objęte całodobowym pogotowiem technicznym, by maksymalnie skrócić czas przestoju dźwigu w przypadku konieczności naprawy lub wymiany części. 2. 50.75.00.00-7- usługa w zakresie konserwacji wind. 3. . Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): sukcesywnie do 30.06.2016 r. od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty w tym: zadanie 3- 01.07.2013 , 4. Miejsce realizacji obiekty Politechniki Śląskiej w Zabrzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Konserwacja i pomiary dźwigów elektrycznych - Rybnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Warunki konserwacji dźwigów: Dla zapewnienia bezpiecznej pracy dźwigów konserwator winien utrzymywać dźwigi w ciągłej sprawności technicznej i szybko reagować na nieprzewidziane awaryjne zatrzymanie, co oznacza, że dźwigi muszą być objęte całodobowym pogotowiem technicznym, by maksymalnie skrócić czas przestoju dźwigu w przypadku konieczności naprawy lub wymiany części. 2. 50.75.00.00-7- usługa w zakresie konserwacji wind. 3. . Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): sukcesywnie do 30.06.2016 r. od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia wskazanego w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty w tym: zadanie 4- 01.07.2013 . 4. Miejsce realizacji obiekty Politechniki Śląskiej w Rybniku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu i konserwacji wind zlokalizowanych w obiektach będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie (w tym sądy funkcjonalne)
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów z usługą pogotowia technicznego i dokonaniem przeglądów technicznych, w podziale na 3 części.
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwig. przy obiektach inż. na terenie miasta Wrocławia w lok: 1. przy Moście Milenijnym; 2. przy Węźle Przesiadkowym; 3. w przejściu na rondzie Ronalda Reagana
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.