Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Pielgrzymka: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH I DODATKOWYCH ORAZ PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W NOWEJ WSI GRODZISKIEJ I PIELGRZYMCE ORAZ GIMNAZJUM W PIELGRZYMCE
Numer ogłoszenia: 74058 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pielgrzymka , Pielgrzymka 109A/1, 59-524 Pielgrzymka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8775013, faks 076 8775013 w. 116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pielgrzymka.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH I DODATKOWYCH ORAZ PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W NOWEJ WSI GRODZISKIEJ I PIELGRZYMCE ORAZ GIMNAZJUM W PIELGRZYMCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych dotyczących zajęć wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów Szkół Podstawowych w Nowej Wsi Grodziskiej i Pielgrzymce oraz Gimnazjum w Pielgrzymce w ramach realizowanego projektu: Magia nauki , Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych - nr projektu POKL.09.01.02.-02-112/11. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach: 1. Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Grodziskiej obejmuje: 1) Matematyka, uczniowie klas 4÷6, 192 godz. w tym: rok 2012 - 128 godz., rok 2013 - 64 godz. 2) Język polski, uczniowie klas 4÷6, 192 godz. w tym: rok 2012 - 128 godz., rok 2013 - 64 godz. 3) Przyroda, uczniowie klas 4÷6, 192 godz. w tym: rok 2012 - 128 godz., rok 2013 - 64 godz. 2. Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej w Pielgrzymce obejmuje: 1) Matematyka, uczniowie klas 1÷3 (edukacja wczesnoszkolna), 224 godz. w tym: rok 2012 - 144 godz., rok 2013 - 80 godz. 2) Język polski, uczniowie klas 1÷3 (edukacja wczesnoszkolna), 224 godz. w tym: rok 2012 - 144 godz., rok 2013 - 80 godz. 3) Matematyka, uczniowie klas 4÷6, 192 godz. w tym: rok 2012 - 128 godz., rok 2013 - 64 godz. 4) Język polski, uczniowie klas 4÷6, 192 godz. w tym: rok 2012 - 128 godz., rok 2013 - 64 godz. 5) Przyroda, uczniowie klas 1÷6, 96 godz. w tym: rok 2012 - 64 godz., rok 2013 - 32 godz. 6) Informatyka (ICT), uczniowie klas 1÷6, 96 godz. w tym: rok 2012 - 64 godz., rok 2013 - 32 godz. 3. Świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum w Pielgrzymce obejmuje: 1) Matematyka - zajęcia wyrównawcze, uczniowie klas 1÷2, 192 godz. w tym: rok 2012 - 128 godz., rok 2013 - 64 godz. 2) Matematyka - zajęcia wyrównawcze, uczniowie klas 3, 96 godz. w tym: rok 2012 - 64 godz., rok 2013 - 32 godz. 3) Matematyka - zajęcia dodatkowe, 48 godz. w tym: rok 2012 - 32 godz., rok 2013 - 16 godz. 4) Chemia, 144 godz. w tym: rok 2012 - 96 godz., rok 2013 - 48 godz. 5) Fizyka, 144 godz. w tym: rok 2012 - 96 godz., rok 2013 - 48 godz. 6) Geografia, 144 godz. w tym: rok 2012 - 96 godz., rok 2013 - 48 godz. 7) Informatyka (ICT), 48 godz. w tym: rok 2012 - 32 godz., rok 2013 - 16 godz. 4. Świadczenie usług poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w Szkole Podstawowej w Pielgrzymce, w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Grodziskiej i w Gimnazjum w Pielgrzymce obejmuje: 1) Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne, 352 godz. w tym: rok 2012 - 232 godz. (32 godz. w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Grodziskiej, 104 godz. w Szkole Podstawowej w Pielgrzymce, 96 godz. w Gimnazjum w Pielgrzymce) , rok 2013 - 120 godz. (16 godz. w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Grodziskiej, 56 godz. w Szkole Podstawowej w Pielgrzymce, 48 godz. w Gimnazjum w Pielgrzymce). Czas trwania jednej godziny zajęć wyrównawczych i dodatkowych z przedmiotów : matematyka, język polski, przyroda, Informatyka (ICT), fizyka, chemia, geografia wynosi 45 minut. Czas trwania jednej godziny zajęć psychologiczno - pedagogicznych (mających charakter zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów mających specyficzne trudności z uczeniem się) wynosi 60 minut..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia (nauczania danego przedmiotu), wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r., nr 97, poz. 674 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga doświadczenia w pracy z uczeniami potwierdzonego stażem pracy w oświacie minimum 2 lata.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami oraz zaakceptowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą dokonać zmiany szczegółowych terminów realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany tych terminów. Dopuszcza się również możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; a) W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu. b) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 KSH.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pielgrzymka.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Pielgrzymka 109 A/1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, Pielgrzymka 109 A/1, pok nr 15 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu: Magia nauki , Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych - nr projektu POKL.09.01.02.-02-112/11. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PIELGRZYMKA
- Remont drogi w Czaplach dz. nr 484, 489, 571/1, 570, 580/2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Pielgrzymka
- Staw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka - roboty odtworzeniowe
więcej: przetargi PIELGRZYMKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.