Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Gliwice: I Dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/11/KP/09.
Numer ogłoszenia: 7406 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I Dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/11/KP/09..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jest dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego dla Politechniki Śląskiej w podziale na 6 zadań (CPV: 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego.): Zadanie 1 - (RJO-1) Odkurzacz przemysłowy I - 2 szt., Zadanie 2 - (RAU-0) Odkurzacz II - 3 szt., Zadanie 3 - (RE-0) Odkurzacz III - 1 szt., Zadanie 4 - (ROZ-0) Grzejniki olejowe (3000W) - 7 szt., Zadanie 5 - (WP) Grzejnik olejowy (2000W) - 1 szt., Zadanie 6 - (RMT-1) Grzejniki olejowe (2000W) - 2 szt. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.71.34.30-6, 44.62.11.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Warunki przedmiotowe (Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3.Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 4.Zaoferowanie parametrów technicznych .Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych (wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): 1.1.Oświadczenie. 1.2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych (Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Tabela Parametrów Technicznych. 4.2. Karty katalogowe, prospekty, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne dokumenty wydane przez producenta (zawierające wszystkie wymagane parametry techniczne oferowanych urządzeń równoważnych)- w języku polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.511.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.511.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - (RJO-1) Odkurzacz przemysłowy I - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. odkurzaczy przemysłowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - (RAU-0) Odkurzacz II - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 3 szt. odkurzaczy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - (RE-0) Odkurzacz III - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. odkurzacza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - (ROZ-0) Grzejniki olejowe (3000W) - 7 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 7 szt. grzejników olejowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - (WP) Grzejnik olejowy (2000W) - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. grzejnika olejowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - (RMT-1) Grzejniki olejowe (2000W) - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. grzejników olejowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
- Dostawa spektrometru mas sprzężonego z plazmą wzbudzaną indukcyjnie
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów sanitarnych, grzejników oraz materiałów hydraulicznych, grzewczych, rur i osprzętu dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 3 zadaniach
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaworowie - V postępowanie
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.