Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Kielce: Dostawa zestawów do ćwiczeń
Numer ogłoszenia: 7408 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do ćwiczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do ćwiczeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.20 - Urządzenia optyczne do identyfikacji 35.12.51.00 - Czujniki 30.19.22.00 - Taśma miernicza 33.19.25.00 - Probówki 34.94.11.00 - Pręty 18.52.30.00 - Stopery 42.92.31.10 - Wagi 31.71.11.51 - Kondensatory stałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4860.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tzn. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości odpowiadającej cenie oferty. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 5. udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt 6.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2. Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Wzór karty gwarancyjnej 5. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 6. Dowód wpłaty wadium. 7.Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektem umowy. 8. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów zgodnie z załącznikiem Nr 4, zawierający szczegółowy opis zaproponowanych urządzeń (ze szczególnym uwzględnieniem parametrów technicznych, materiałów z jakich będą wykonane elementy wchodzące w skład każdego zestawu wraz ze zdjęciami kompletnych zestawów 9. Instrukcja przeprowadzania doświadczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - zawartość zestawów - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp@ujk.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 11:00, miejsce: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt FENIKS..
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup 2 szt. samochodów służbowo-patrolowych na potrzeby RDW Zgórsko i OD Nowa Słupia
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 767 w miejscowości Bogucice Drugie
- Remont drogi powiatowej nr 1314T w msc. Huta Nowa od km: 2+660 do km: 3+205.
- USŁUGA OPRACOWANIA I DRUKU - PUBLIKACJA - DOBRE PRAKTYKI PROW 2014-2020 - REALIZACJA LSR-ÓW PRZEZ LGD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przeprowadzenie kompleksowej usługi grupowej superwizji pracy socjalnej
- Usługa publikacji promujących artykułów prasowych na potrzeby realizacji projektu w ramach KPO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa skanerów 3D na potrzeby projektu ENACT 15mC realizowanego na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej
- "Dostawy sukcesywne probówek reakcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie."
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów opatrunkowych, nakłuwaczy jednorazowych do pobierania krwi oraz probówek dla RCKiK w Katowicach.
- 63/24-Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę odczynników i sprzętu dla Działu Krwiolecznictwa
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: Stopery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.