eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOchrona fizyczna czterech obiektów wyłączonych z eksploatacji w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Szczecin: Ochrona fizyczna czterech obiektów wyłączonych z eksploatacji w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej
Numer ogłoszenia: 74098 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie , ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 882 23 03, 8822308 w. 205, faks 091 433 11 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna czterech obiektów wyłączonych z eksploatacji w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: Zadania i obowiązki Wykonawcy: 1) całodobowa ochrona fizyczna czterech obiektów wyłączonych z eksploatacji przy ul. Mazowieckiej w Kołobrzegu: a) budynek nr 11 zlokalizowany na działce 11/57 (budynek techn. garażowy), b) budynek nr 12 zlokalizowany na działce 11/40 (budynek administracyjny), c) budynek nr 21 zlokalizowany na działce 11/59 (rozpoczęta budowa warsztatu) d) budynek nr 22 zlokalizowany na działce 11/41 (chlewnia). 2) utrzymanie obiektów w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu z dnia przejęcia obiektu pod ochronę, 3) zabezpieczenie obiektów2 przed zdewastowaniem, zniszczeniem, kradzieżą mienia oraz penetracją osób trzecich, 4) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony środowiska, BHP oraz ochrony ppoż., 5) umundurowanie pracowników w jednolite ubiory oraz wyposażenie ich w identyfikatory, 6) wyposażenie pracowników w radiotelefony i latarki, 7) wykorzystanie zgodnie z założeniami techniczno-eksploatacyjnymi zamontowanych w obiekcie urządzeń technicznych wspomagających ochronę, 8) powiadamianie odpowiednich służb oraz Zamawiającego o powstałym wypadku (kradzież, pożar lub inne zdarzenia losowe), a także uczestnictwo w komisji badającej okoliczności zdarzenia i oceniającej wysokość poniesionych z tego tytułu strat, 9) odpowiedzialność względem Zamawiającego za straty wynikłe z nienależytego wykonywania warunków umowy w pełnej wysokości ustalonej na podstawie sporządzonego na tę okoliczność i podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron oraz zgłoszenie pisemne do Policji zaistniałego zdarzenia, 10) na polecenie Zamawiającego sporządzanie meldunku na temat stanu technicznego budynku, 11) nie udostępnianie osobom trzecim danych związanych z działalnością merytoryczną Zamawiającego, przestrzegając zasad określonych w ustawie z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od konieczności wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności - posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 3) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 7) koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jw..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Szczecin, ul. Potulicka 2, pokój 211 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.