Ogłoszenie z dnia 2006-01-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup wraz z dostawą kopert dla Oddziałów Regionalnych KRUS
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Renata Sankiewicz - Główny Specjalista w Biurze Administracji i Inwestycji, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5926590, fax 5926650, e-mail: bzp@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą kopert dla Oddziałów Regionalnych KRUS. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą kopert do Oddziałów Regionalnych KRUS 1. 3.136.000 szt. - kopert C6 z okienkiem, 2. 1.170.000 szt. - kopert C6 bez okienka, 3. 5.381.000 szt. - kopert DL z okienkiem, 4. 75.000 szt. - kopert DL bez okienka, 5. 720.000 szt. - kopert B6 z okinekiem, 6. 1.915.000 szt. - kopert C6/C5 z okienkiem do automatycznego pakowania, 7. 655.000 szt. - kopert o formacie 114x180 z okienkiem do automatycznego pakowania. Szczegółową charakterystykę kopert i ich rozdzielnik zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oddziały Regionalne KRUS - cała Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą kopert do Oddziałów Regionalnych KRUS. Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 49;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.02.2006, cena - W siedzibe Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala - pokój 109 w godz. 8:00-16:00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.02.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2006, godzina 12:00, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala - sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.12.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.