Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Warszawa: Konserwacja drukarek i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r.
Numer ogłoszenia: 74100 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48662 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja drukarek i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Konserwacja drukarek i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r. Zakres usług obejmuje m.in.: 1.Konserwację drukarek i kserokopiarek, tj.: 1)Świadczenie usług serwisowych drukarek i kserokopiarek eksploatowanych w ZGN Praga-Południe obejmujących naprawy i przeglądy. Cena za pojedynczą usługę serwisową określona zostanie w ofercie cenowej. 2)Szczegółowy wykaz urządzeń, których dotyczy niniejsze postępowanie, zawiera Zestawienie drukarek i kserokopiarek (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3)Pojedyncza usługa serwisowa dla urządzeń obejmuje: -Wykonanie naprawy polegającej na usunięciu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń wynikłych w czasie eksploatacji, -Wykonanie podczas każdej naprawy przeglądu technicznego, a w szczególności: -Dokonywanie sprawdzenia drukarki pod względem uszkodzeń mechanicznych, -Ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, -Odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), -Oczyszczanie układu napędowego drukarki, -Oczyszczanie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), -Smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, -Montaż oczyszczonych elementów, -Sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, -Oczyszczenie obudowy drukarki, -Wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, -Wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi, -Wystawienie szczegółowej karty serwisowej, będącej jednocześnie kartą gwaran-cyjną, -Dojazd do siedziby Zamawiającego i jego poszczególnych jednostek, -Usługi serwisowe obejmujące naprawy i przeglądy o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ), następować będą na podstawie zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny. W przypadku zgłoszenia telefonicznego, Wykonawca potwierdzi mailowo przyjęcie zgłoszenia w przeciągu 30 minut. -Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie dotyczące wykonania usługi, nie może być dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną, faksem lub przez udostępniony system informatyczny, z następującym zastrzeżeniem: jeśli awaria zostanie zgłoszona w godz. 12:00-16:00 - reakcja serwisu nastąpi nie później niż do godz. 12:00 dnia następnego. -Czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny od momentu przystąpienia do jej wykony-wania, -Dostarczenie urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 8 godzin, -Odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, -Wymieniane części zamienne, podzespoły itp. niezbędne do prawidłowej pracy urządzenia będą płatne osobno, na podstawie indywidualnej wyceny. Koszt samej usługi będzie stały, zgodny z ofertą Wykonawcy. -Ceny części do indywidualnej wyceny nie będą odbiegać więcej niż 3% od standar-dowych cen rynkowych określonych za pomocą dwóch niezależnych serwisów: ce-neo.pl i nokaut.pl lub uzyskanych cen od dwóch wybranych przez Zamawiającego dostawców podzespołów. 4)Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę części były zgodne z zaleceniami producenta urządzenia, były najwyższej jakości i wolne od wad (ich użycie nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia), 5)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia urządzeń, powstałe z jego winy w czasie wykonywania napraw i innych czynności serwisowych oraz za dostarczone i wymienione części niezbędne do sprawnego działania urządzenia, w sposób zapewniający ciągłość jego pracy, 6)Czynności serwisowe realizowane będą w siedzibach Zamawiającego, w miejscu użytkowania urządzenia, w dni robocze i w godzinach urzędowania, 7)W razie konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, przed przetransponowaniem urządzenia do jego siedziby, konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na wykonanie usługi oraz dokumentu zezwalającego na wywóz z wyszczególnieniem: typu urządzenia, nr fabrycznego, nr inwentarzowego oraz przebiegu. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy, w momencie odbierania urządzenia od Zamawiającego. 8)W przypadku niemożności dokonania naprawy urządzenia - nie zależnego od Wykonawcy (brak możliwości pozyskania części - zaniechanie produkcji, urządzenie niezdatne do dalszej eksploatacji z uwagi na nadmierne zużycie, itp.) Wykonawca przedstawi ekspertyzę techniczną dotyczącą stanu technicznego danego urządzenia celem wycofania sprzętu z eksploatacji. 9)Wszystkie dostarczone przez wykonawcę części muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użytkowania oraz zapakowane w oryginalne opakowania. 10)Szacowana ilość usług serwisowych drukarek i kserokopiarek w trakcie realizacji umowy wynosi: 80 usług. Wskazana ilość jest średnia ilością usług występującą w ciągu roku i służy jedynie do porównania ofert. W związku z powyższym, podana ilość usług serwisowych może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. 2.Sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery i bębny). 1)Szacowana ilość zamówienia wynosi: -tonery: 189 sztuk -bębny: 20 sztuk. Podana liczba materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. 2)sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby ZGN Praga-Południe o których mowa w Katalogu cen jednostkowych (zał. nr 1a do SIWZ) jak również w opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 4 do SIWZ), realizowana będzie na podstawie zamówień składanych telefonicznie, pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny, 3)przyjmowanie zamówień zgłaszanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w następujący sposób: telefonicznie, pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny. W przypadku przyjęcia zamówienia telefonicznego, Wykonawca potwierdzi mail-owo przyjęcie zamówienia w przeciągu 30 minut. 4)dowóz materiałów eksploatacyjnych do siedziby ZGN Praga-Południe oraz wniesienie zamówionego sprzętu do wskazanego miejsca przez osobę upoważnioną do odbioru w przeciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, faksowego, mail-owego lub poprzez udostępniony system informatyczny,. 5)w przypadku uzasadnionego braku możliwości zrealizowania dostawy w wymaganym terminie, Wykonawca w przeciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zamówienia, złoży wniosek pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny o przedłużenie terminu dostawy wraz z uzasadnieniem. 6)Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego ustosunkowania się do złożonego wniosku. 2.Zakres usług i dostaw określają: -Katalog cen jednostkowych za dostawę materiałów eksploatacyjnych stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 1a do umowy). -Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy), -Zestawienie drukarek i kserokopiarek stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 3 do umowy), 3.Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Płatność za zrealizowanie usług serwisowych drukarek i kserokopiarek i dostawę materiałów eksploatacyjnych zostanie dokonana na podstawie faktycznej ilości zrealizowanych usług i dostaw. W przypadku konieczności zakupu części zamiennych, koszty zakupu części, podzespołów itp. koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający będzie pokrywał osobno, w ramach granicznego wynagrodzenia. W takim wypadku, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić indywidualną wycenę na wymianę części, który musi zostać sprawdzony i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego, natomiast koszt samej usługi serwisowej będzie stały, zgodny z Ofertą Wykonawcy. Ceny części do wyceny nie będą wyższe niż 3% od standardowych cen rynkowych określonych za pomocą dwóch niezależnych serwisów internetowych: ceneo.pl oraz nokaut.pl lub uzyskanych cen od dwóch wybranych przez Zamawiającego dostawców podzespołów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMTECH Andrzej Gryglas, ul. Ułańska 5 m.21, 05-077 Warszawa-Wesoła, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36138,00
Oferta z najniższą ceną: 36138,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51295,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- 4WOG-1200.2712.106.2024 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.