eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych neurochirurgicznych, pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej ze statywem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Katowice: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych neurochirurgicznych, pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej ze statywem
Numer ogłoszenia: 7411 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych neurochirurgicznych, pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej ze statywem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 ELEMENTY RAMY MAYFIELDA 1. Klamra czaszkowa 2. Adaptor Swivel Pakiet nr 2 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE 1. Ostrza mikrochirurgiczne, sterylne, proste, ostro ścięte, tnące jednostronnie. Opakowanie - 10sztuk 2. Piłki druciane typu GIGLI, cienkie, 6-częściowe długości 300mm 3. Filtry teflonowe wielorazowe do kontenerów mini, kompatybilne z kontenerami mini firmy Aesculap wystarczające na min. 1000 cykli sterylizacyjnych o wymiarach 95x215 Opakowanie - 2szt Pakiet nr 3 Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa z opcją aneste Szybkość dozowania nastawiana co 0,1 ml-h i co 1 ml-h w zakresie 100-500 ml/h. Maksymalna szybkość dozowania dawki uderzeniowej (bolus) - programowana co 1 ml. Pracująca ze strzykawkami 10;20 30, 50 -60 ml - różnych producentów. Objętość infuzji 0,1- 99,9 ml, programowana co 0,1 ml i co 1 ml od 100 do 1000 ml Statyw medyczny przeznaczone do mocowania pomp infuzyjnych oraz innych urządzeń medycznych pięcioramienna podstawa jezdna z blokadą dwóch kółek rura wysoka o średnicy 2,5 cm, wysokości 195 cm, wyposażona w czteroramienny uchwyt do zawieszenia pojemników z płynami infuzyjnymi kolumna z listwą przyłączeniową co najmniej 5-gniazdową wyposażoną w centralny włącznik

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 06.164.1163 z późn. zm.), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie powyżej 10 000 PLN) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - dołączenie do oferty opisu przedmiotu zamówienia w formie np. katalogu lub innego dokumentu w celu zweryfikowania zgodności przedmiotu zamówienia (dokument winien być opisany, jakich pozycji przedmiotu zamówienia dotyczy), - wykazanie dokumentów potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. Poz. 896 z późn. zm cytowanej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (gwarancja, serwis-pakiet 3) - zał. nr 1 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - wykaz dostaw - zał. Nr 5 SIWZ, - Oświadczenie zgodne zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm. - zał. nr 6 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. B Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: C Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: D Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. E Opisów lub fotografii. 4. Cudzoziemcy 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. A, B składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna ofertę za ważną Wykonawcy, który do oferty dołączy wszystkie wyżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający odnotuje spełnienie powyższych warunków na druku ZP-17 - spełnia/nie spełnia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.02.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 ELEMENTY RAMY MAYFIELDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klamra czaszkowa Szt. 1 2. Adaptor Swivel Szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrza mikrochirurgiczne, sterylne, proste, ostro ścięte, tnące jednostronnie. Opakowanie - 10sztuk Op. 16 2. Piłki druciane typu GIGLI, cienkie, 6-częściowe długości 300mm Szt. 400 3. Filtry teflonowe wielorazowe do kontenerów mini, kompatybilne z kontenerami mini firmy Aesculap wystarczające na min. 1000 cykli sterylizacyjnych o wymiarach 95x215 Opakowanie - 2szt Op. 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa z opcją aneste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa z opcją aneste Szybkość dozowania nastawiana co 0,1 ml/h i co 1 ml/h w zakresie 100-500 ml/h. Maksymalna szybkość dozowania dawki uderzeniowej (bolus) - programowana co 1 ml. Pracująca ze strzykawkami 10;20 30;50/60 ml - różnych producentów. Objętość infuzji 0,1- 99,9 ml, programowana co 0,1 ml i co 1 ml od 100 do 1000 ml Statyw medyczny przeznaczone do mocowania pomp infuzyjnych oraz innych urządzeń medycznych pięcioramienna podstawa jezdna z blokadą dwóch kółek rura wysoka o średnicy 2,5 cm, wysokości 195 cm, wyposażona w czteroramienny uchwyt do zawieszenia pojemników z płynami infuzyjnymi kolumna z listwą przyłączeniową co najmniej 5-gniazdową wyposażoną w centralny włącznik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.