eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO I KOMPUTEROWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Gdynia: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO I KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 7413 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248701 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO I KOMPUTEROWEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 - Jednostki centralne (30214000-2) i monitory komputerowe (30231310-3), Oprogramowanie ( 48620000-0, 48310000-4), Pakiet nr 2 - Myszy i klawiatury komputerowe (30237410-6, 30237460-1 ) Pakiet nr 3 - Drukarki komputerowe i urządzenia wielofunkcyjne (30232100-5) Pakiet nr 4 - Urządzenia i akcesoria sieci komputerowej (32415000-5, 32420000-3) Pakiet nr 5 - Nośniki danych (30234100-9), Pozostałe urządzenia i akcesoria komputerowe (30237200-1) Pakiet nr 6 - Komputery przenośne (30213100-6), Urządzenia faksowe (32581200-1) Pakiet nr 7 - Pakiety oprogramowania antywirusowego (48761000-0).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.12.10 - 30.23.12.10 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 32.41.50.00 - Sieć ethernet 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 7   

Nazwa: 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka cywilna firm: 1) SOFTIL Magdalena Kozakiewicz i 2) SOFTAUDIT Agnieszka Pajdowska, 1) ul. H. Derdowskiego 8 2) H.Derdowskiego 8/17, 71-178 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16226,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6137,82

  • Oferta z najniższą ceną: 6137,82 / Oferta z najwyższą ceną: 6137,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.