eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówProwadzenie zastępstwa inwestycyjnego przy budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sianowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Sianów: Prowadzenie zastępstwa inwestycyjnego przy budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sianowie
Numer ogłoszenia: 74147 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Sianów , ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zastępstwa inwestycyjnego przy budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sianowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego: 1.3.Lokalizacja: projektowana sala widowiskowo-sportowa wraz z łacznikiem oraz pozostałe elementy zagospodarowania terenu objete niniejszym opracowaniem, połoone beda w Sianowie przy ul. Dworcowej na działkach nr 521, 524, 525/1, 519/11, 523. Teren, na którym lokalizuje sie hale wykazuje znaczne rónice wysokosci dochodzace do 2,20 m miedzy poziomem asfaltu przy istniejacej szkole a rzędna terenu na działce nr geod. 525/1 w czesci południowej. Hala widowiskowo-sportowa zostanie zlokalizowana na dwóch działkach geodezyjnych o numerach 519/11 i 525/1. Budynek hali projektuje sie czesciowo na istniejacym boisku sportowym o nawierzchni asfaltowej przeznaczonym do rozbiórki. Komunikacja pomiedzy sala a budynkiem szkolnym odbywac sie bedzie przez projektowany łacznik, który zlokalizowano przy scianie wschodniej istniejacego budynku szkoły. W łaczniku zaprojektowano równie winde dla osób niepełnosprawnych. 1.4.Stan istniejacy: Na działce o numerze geodezyjnym 519/11 znajduje sie pietrowy, czesciowo podpiwniczony budynek Szkoły Podstawowej nr 2, w czesci południowo-wschodniej działki znajduje sie boisko sportowe o nawierzchni asfaltowej przeznaczone do rozbiórki. Budynek Szkoły Podstawowej przekryty jest stropodachem skosnym. Teren, na którym lokalizuje sie hale wykazuje znaczne rónice wysokosci dochodzace do 2,20 m miedzy poziomem asfaltu przy stniejacej szkole a rzedna terenu na działce nr geod. 525/1 w czesci południowej. W obrysie projektowanej hali wzdłu projektowanej sciany wschodniej przebiegaja dwie linie energetyczne średniego napiecia, które naley przełoyc po uzyskaniu warunków technicznych od własciciela linii. W obrysie projektowanego budynku znajduje sie 13 drzew przeznaczonych do wycinki, na która należy uzyskac zgode wydaną przez Gmine Sianów. 1.5.Ogólny opis budynku: Budynek hali widowiskowo-sportowej jest budynkiem niskim (N - do 12m), w czesci hali sportowej - parterowy, w czesci zaplecza wraz z łacznikiem - 2 kondygnacyjny. W łaczniku zaprojektowano równie winde dla osób niepełnosprawnych. Bryła budynku składa sie z dwóch czesci: o podstawowa bryła budynku mieszczaca sale sportowa wraz z zapleczem socjalnym o 2 kondygnacyjny łacznik z zapleczem socjalno-magazynowym oraz winda dla osób niepełnosprawnych 1.6.Dostępnosc dla osób niepełnosprawnych. Wydzielono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, zaprojektowano podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszajacych sie na wózkach przy wejsciu głównym do hali widowiskowo-sportowej oraz dla zapewnienia komunikacji miedzy budynkiem hali a istniejacym budynkiem szkoły zaprojektowano winde dla osób niepełnosprawnych. Cały budynek hali widowiskowo-sportowej wraz złacznikiem dostosowano do potrzeb osób poruszajacych sie na wózkach inwalidzkich. Na parterze zaprojektowano WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie przejscia, drzwi i dojscia naley wykonac bezprogowo. Rónica poziomów podłogi kabiny dzwigu, zatrzymujacego sie na kondygnacji uytkowej, i posadzki tej kondygnacji przy wyjsciu z dzwigu nie powinna byc wieksza niż,02 m. 1.7.Dane ogólne: o Hala widowiskowo-sportowa: . pow. zabudowy m2 1622,39 . pow. uytkowa m2 1868,32 . kubatura m3 18 208,709 o Łacznik: . pow. zabudowy m2 156,30 . pow. uytkowa m2 229,22 . kubatura m3 1121,43 1.8.Program uytkowy hali widowiskowo-sportowej z łacznikiem: Wykaz pomieszczen parteru Nr pom. Nazwa pomieszczenia Powierzchni a uykowa w [ m2 ] Rodzaj posadzki 001 Wiatrołap 3,91 Płytki gresowe 002 Hol 53,87 Płytki gresowe 003 Sala gimnastyczna 1161,08 Parkiet 004 Szatnia 13,91 Płytki gresowe 005 Komunikacja 9,92 Płytki gresowe 006 Sala cwiczen dla niepełnosprawnych 18,53 Wykładzina zgrzewalna 007 WC dla niepełnosprawnych 7,74 Płytki gresowe 008 Szatnia 1 11,58 Płytki gresowe 009 Umywalnia 1 14,18 Płytki gresowe 010 Szatnia 2 13,23 Płytki gresowe 011 Szatnia 3 13,23 Płytki gresowe 012 Umywalnia 2 14,18 Płytki gresowe 013 Szatnia 4 11,58 Płytki gresowe 014 Komunikacja 48,06 Płytki gresowe 015 Klatka schodowa 18,24 Płytki gresowe 016 Pokój trenera i 1-szej pomocy 14,29 Wykładzina zgrzewalna 017 Łazienka 4,96 Płytki gresowe 018 Magazyn 28,57 Wykładzina zgrzewalna 019 Wentylatornia 12,40 Płytki gresowe 020 Pom. gospodarcze 12,74 Płytki gresowe 021 Magazynek 12,40 Płytki gresowe 022 Pom. techniczne 6,45 Wykładzina zgrzewalna 1.1. Magazyn 1 14,85 Płytki gresowe 1.2. Łazienka 1 3,40 Płytki gresowe 1.3. Szatnia trenerów 1 12,19 Płytki gresowe 1.4. Magazyn 2 15,24 Płytki gresowe 1.5. Łazienka 2 3,24 Płytki gresowe 1.6. Szatnia trenerów 2 12,19 Płytki gresowe 1.7. Komunikacja 1 30,28 Płytki gresowe 1.8. Komunikacja 2 12,94 Płytki gresowe 1.9. Wiatrołap 9,30 Płytki gresowe 1.10. Winda 2,05 - - - - - - - Razem: 1620,89 Wykaz pomieszczen I pietra Nr pom. Nazwa pomieszczenia Powierzchni a uytkowa w [ m2 ] Rodzaj posadzki 101 Widownia 219 miejsc 215,05 Płytki gresowe / wykładzina zgrzewalna 102 Pom. komentatora 39,45 Wykładzina zgrzewalna 103 Toaleta 2 17,64 Płytki gresowe 104 Przedsionek 2 7,98 Płytki gresowe 105 Przedsionek 1 7,89 Płytki gresowe 106 Toaleta 1 18,34 Płytki gresowe 107 Siłownia / aerobik 44,10 Wykładzina zgrzewalna 108 Szatnia 8,86 Wykładzina zgrzewalna 109 Umywalnia 3,96 Płytki gresowe 2.1. WC 1,31 Płytki gresowe 2.2. WC 1,30 Płytki gresowe 2.3. Umywalnia 1 11,39 Płytki gresowe 2.4. Szatnia zawodników 1 16,23 Płytki gresowe 2.5. WC 1,31 Płytki gresowe 2.6. WC 1,30 Płytki gresowe 2.7. Umywalnia 2 11,78 Płytki gresowe 2.8. Szatnia zawodników 2 16,23 Płytki gresowe 2.9. Komunikacja 1 30,29 Płytki gresowe 2.10. Komunikacja 2 12,94 Płytki gresowe 2.11. Komunikacja 3 9,30 Płytki gresowe Razem: 476,65.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.00.00 - 74.26.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadają uprawnienia z branży elektrycznej, sanitarnej, budowlanej i drogowej oraz przynależą do właściwego samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia z branży elektrycznej, sanitarnej i budowlanej oraz przynależą do właściwego samorządu zawodowego; c) wykaz wykonanych co najmniej 3 zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. zastępstwo inwestycyjne budowy lub remontu obiektów), każde o kubaturze nie mniejszej niż 4.500m3 i o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 2.5 mln PLN, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usłujg wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - w tym: - inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z wykształceniem wyższym, min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót, lub inspektora nadzoru, posiadający aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Prawem Budowlanym. - inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych z wykształceniem wyższym, min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót, lub inspektora nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadający aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Prawem Budowlanym, - inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych z wykształceniem wyższym lub średnim, min.5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót, lub inspektora nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadający aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Prawem Budowlanym, - inspektor nadzoru w specjalności drogowej z wykształceniem wyższym, min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadający aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Prawem Budowlanym, - specjalista do spraw rozliczeń z wykształceniem wyższym ekonomicznym, min. 3 letnim doświadczeniem w rozliczaniu zadań inwestycyjnych, w tym co najmniej 2 zadań współfinansowanych ze środków Totalizatora Sportowego lub Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, - specjalista do spraw zamówień publicznych z wykształceniem wyższym ekonomicznym lub prawniczym, min. 3 letnim doświadczeniem w sporządzaniu dokumentacji przetargowej, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. metoda oceny: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ sprawozdanie finansowe za lata ( 2007 - 2009 ) potwierdzone bilansem i rachunkiem zysków i strat lub innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności - dochód netto ze sprzedaży nie może być mniejszy niż 1,0 mln zł w każdym roku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. sianow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. A. Polskiej 30 ( pokój nr 4 - oficyna) woj. Zachodniopomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. A. Polskiej 30 ( pokój nr 11 - sekretariat) woj. Zachodniopomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach PROW..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.