Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Motycz: ADAPTACJA BUDYNKU OSP W RADAWCZYKU DRUGIM NA CELE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ I EDUKACYJNE
Numer ogłoszenia: 74166 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU OSP W RADAWCZYKU DRUGIM NA CELE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ I EDUKACYJNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót adaptacyjnych w budynku OSP w Radawczyku Drugim, obejmujących m.in. a) wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w pomieszczeniach budynku, wykonanie parkingu z dojazdem oraz ciągu pieszego z podjazdem dla niepełnosprawnych b) wykonanie robót remontowych instalacji wodnej i grzewczej oraz kanalizacji ściekowej c) wykonanie robót remontowych instalacji elektrycznej budynku 2. Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach;III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających; 1. doświadczenie Wykonawcy w wykonaniu dostaw 2. uprawnienia do wykonywania określonej działalności Warunek doświadczenia uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej po 1 robocie budowlanej lub remontowo- budowlane w zakresie : a) robót sanitarnych b) robót elektrycznych, c) robót ogólnobudowlanych d) ocieplenia budynków o łącznej wartości co najmniej 280 000 zł. brutto. Uwaga: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie , ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wskazanego warunku udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty 1. Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz robót budowlanych i remontowych w zakres których wchodzą roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne oraz ocieplenie budynków, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem protokołów odbioru tych robót lub referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do podpisania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.lubelskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopnica
Kozubszczyzna 127 A
21-030 Motycz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Konopnica Kozubszczyzna 127 A 21-030 Motycz sekretariat Urzędu Gminy Konopnica , pokój nr 9,Ipiętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MOTYCZ
więcej: przetargi MOTYCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.