eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JonkowoPRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Jonkowo: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE
Numer ogłoszenia: 74182 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących dróg gminnych wewnętrznych: 1) drogi gminnej, wewnętrznej na działce nr 31/42 w Jonkowie (na Pl. 650-Lecia Jonkowa), 2) drogi gminnej, wewnętrznej wraz z przebudową chodnika na działce nr 138/1 - ul. Spacerowa w Jonkowie. 2. Zakres zamówienia: 1) Przebudowa drogi na dz. 31/42 znajdującej się na Pl. 650-Lecia Jonkowa obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - w tym robót pomiarowych, - wykonanie robót rozbiórkowych - w tym: rozbiórki i wywozu starych krawężników betonowych, - wykonanie robót ziemnych - w tym: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - ustawienie nowych krawężników drogowych prostych 100x30x15 cm - 178 m, - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na jezdni, - wykonanie robót towarzyszących - w tym: regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej - szt. 1. - opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 2) Przebudowa drogi o powierzchni 766 m2 oraz wykonanie chodnika z prostokątnej kostki betonowej gr. 8 cm - 340 m2 na działce Nr 138/1 obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - w tym robót pomiarowych. - wykonanie robót ziemnych - w tym: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika, oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża. - ustawienie nowych obrzeży betonowych 100x30x8 cm, krawężników drogowych prostych 100x30x15 cm (165 m) i krawężników wjazdowych 100x22x15 cm (30,0 m). - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na jezdni, - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na chodniku, - roboty odwodnieniowe, - wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na zjazdach indywidualnych przechodzących przez chodnik, - wykonanie robót towarzyszących - w tym: regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej szt. 5, plantowanie i obsianie trawą terenu przylegającego do obszaru inwestycji. - opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. [Zamówienie nie obejmuje robót rozbiórkowych - zdjęcia płyt drogowych, krawężników, obrzeży oraz chodnika. Roboty rozbiórkowe wykona Zamawiający we własnym zakresie, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. 3. Zakres zamówienia określony w ust. 3 obejmuje również: 1) wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót. 2) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej - 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf. 3) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia. 4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp. 5. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 290.). 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie część/części (zakresu) zamówienia, której/których wykonanie powierzy podwykonawcy/com. 9. Rękojmia i gwarancja: 1) Zamawiający wymaga, by gwarancja liczona od dnia protokolarnego pozytywnego ostatecznego odbioru robót wynosiła: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. 2) Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 3) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca obejmie gwarancją przedmiot zamówienia przez okres min. 36 miesięcy licząc od daty pozytywnego ostatecznego odbioru całości zamówienia. b) reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia. c) wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z dokumentami składanymi przy odbiorze końcowym. Treść wymaganego dokumentu gwarancyjnego zgodnie ze wzorem - Załącznik Nr 1a Instrukcji dla Wykonawców. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym zadania przez przedstawicieli Zamawiającego. 3) Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 143c ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, biorącym udział w realizacji zamówienia lub złożenie pisemnego oświadczenia, że przy realizacji zamówienia Wykonawca nie zawierał żadnych umów z podwykonawcami. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktury. 5) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych - wypłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie w PLN. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) Sposób rozliczenia i zapłaty za realizację zamówienia, określone zostały w Załączniku nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 18.04.2016 r. wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16, I piętro). 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII Części I SIWZ oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy: 1) w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia - w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia w tym prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych (np: zgodnie z wymaganiami producentów materiałów) lub bhp, o czas ich trwania - na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego. 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. ewentualne wykopaliska archeologiczne), c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. 3) w przypadku ujawnienia wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 2. Okoliczności, o których mowa w ust. 1. pkt. 1) - 2) muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Kierownika robót i przedstawicieli Zamawiającego. 3. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień w realizacji zadania, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż okres przerwy lub przestoju. 4. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności. 5. Forma zmian w postanowieniach umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jonkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9, parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo pok. nr 16 (piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.