eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegDostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Brzeg: Dostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 .
Numer ogłoszenia: 74215 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, fax 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.1brygada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Wyszczególnienie Ilość szt. numer katalogowy STAR 944 1. Filtr oleju 10szt. 51.05501-7160 2. Filtr paliwa 10szt. 51.12503-0040 3. Filtr powietrza 10szt. 81.08405-0015 4. Pasek klinowy 5szt. 5. Pompa wody 2szt. 6. Pompa zasilająca kpl. 2szt. 7. Przewód sprężarki 5szt. 8. Świeca żarowa 5szt. 9. Pióro wycieraczki 12szt. 10. Lampa tylna zespolona l/p 10szt. 11. Ramie wycieraczki 10szt. 12. Uszczelka pod głowicę 5szt. 13. Końcówka drążka kierown. 4szt. 14. Włącznik zapłonu 5szt. 15. Lusterko duże 5szt. 16. Lusterko małe 5szt. 17. Bęben hamulcowy 6szt. Uwaga : Przy wyliczaniu wartości szacunkowej zamówienia, należy uwzględnić ceny dotyczące pojazdów produkowanych na rynek krajowy .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 31.51.30.00 - Żarówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Oryginalny kod CPV: 34.31.23.00 - Chłodnice do pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.23.00 - Chłodnice do pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 34.31.21.00 - Pasy wentylatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.21.00 - Pasy wentylatorowe Oryginalny kod CPV: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Oryginalny kod CPV: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 735,00 zł., za całość zamówienia . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 8 ppkt. 1 a - c ogłoszenia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Wykaz zrealizowanych zamówień na usługi w latach 2005 -2007, analogicznych jak przedmiotowe, w co najmniej trzech jednostkach organizacyjnych z podaniem wartości zamówienia, dat ich wykonania, nazw, adresów i numerów telefonów zleceniodawców . 2.Certyfikat lub Świadectwo zgodności na dostarczane części i akcesoria ( dotyczy tylko asortymentu, od którego jest ono wymagane ). Dokumenty będą wymagane od Wykonawcy przy dostawie c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.Formularz oferty ( zał. Nr 3 do siwz ) + Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz cenowy ( Zał. Nr 3-1 do siwz ) wraz z jego załącznikiem Nr 3-1.1 2.Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy 3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej . 4.Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu dokonania wpłaty wadium uczestnictwa w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
  • 3. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 Brzeg ul.Sikorskiego 6, po wcześniejszym dokonaniu płatności (tylko za jej wersję drukowaną lub powieloną) za jej udostepnienie..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ------------

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ------------

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej ( bud.nr2 pok.nr137) w JW2697 w Brzegu, ul.Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 21.04. 2008 r., do godz. 09.00 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --------------

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.