eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOrganizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów w ramach projektuCentrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Łódź: Organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.
Numer ogłoszenia: 74248 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: Część 1 - usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ ORAZ Część 2 - usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ. Termin realizacji odnośnie do zadania A i B: jeden dzień podczas wiosennej edycji Fashion Week (18-22 kwietnia 2012r). Do obowiązków Wykonawcy należy: I. W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw. 2. Zapewnienie 15 prezenterów (modeli), do akceptacji Zamawiającego. 3. Zapewnienie profesjonalnej obsługi garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpeczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu). 4. Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach. 5. Zapewnienie 3 (trzech) profesjonalnych makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach. 6. Zapewnienie profesjonalnej infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym: -zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, - zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego, - zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, - zapewnienie reżysera pokazu , - projekt scenografii oraz jej wykonanie, - budowa podestu, konstrukcji kratowych. 7. Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową. 8. Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby) 9. Obsługa recepcji pokazu 10. Druk zaproszeń i ich dystrybucja 11. Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów. 12. Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu. 13. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku. II. W ramach części 2 - organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy. 4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem. 6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 2 w tym w zakresie części 1 - koszty związane z wynajmem Sali w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), ul. Ogrodowa 1, w pomieszczeniu o powierzchni min 800 m.kw. z udziałem ok. 500 osób widowni oraz w zakresie części 2 - koszty związane z wynajmem powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m.kw. na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22-24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie części 1: wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu pokazów mody, w tym co najmniej jednego pokazu mody dla widowni min. 600 osób. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, wartość, datę wykonania, odbiorców oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. W zakresie części 2: wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu giełd projektów, w którym uczestniczyło min. 30 wystawców odrębnie na każdą giełdę projektu. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania, oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 SIWZ, 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13 SIWZ. Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Rezygnacja z realizacji zadania składającego się na przedmiot zamówienia i zmiana umowy w tym zakresie (obniżenie wynagrodzenia za konkretne zadanie opisane w pkt 2 SIWZ). 4. Zmiana terminu realizacji zadań składających się na przedmiot umowy. 5. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia. 6. Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: 1Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, parter, pok. 41..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni po dostarczeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia. Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ Do obowiązków Wykonawcy należy: I. W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw. 2. Zapewnienie 15 prezenterów (modeli), do akceptacji Zamawiającego. 3. Zapewnienie profesjonalnej obsługi garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu). 4. Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach. 5. Zapewnienie 3 (trzech) profesjonalnych makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach. 6. Zapewnienie profesjonalnej infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym: -zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, - zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego, - zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, - zapewnienie reżysera pokazu , - projekt scenografii oraz jej wykonanie, - budowa podestu, konstrukcji kratowych. 7. Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową. 8. Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby) 9. Obsługa recepcji pokazu 10. Druk zaproszeń i ich dystrybucja 11. Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów. 12. Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu. 13. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy. 4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem. 6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.