Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Łódź: Organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów
w ramach projektu:
Centrum Promocji Mody - klaster branży
tekstylno-odzieżowej - Rozwój.
Numer ogłoszenia: 74248 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: Część 1 - usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ ORAZ Część 2 - usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ. Termin realizacji odnośnie do zadania A i B: jeden dzień podczas wiosennej edycji Fashion Week (18-22 kwietnia 2012r). Do obowiązków Wykonawcy należy: I. W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw. 2. Zapewnienie 15 prezenterów (modeli), do akceptacji Zamawiającego. 3. Zapewnienie profesjonalnej obsługi garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpeczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu). 4. Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach. 5. Zapewnienie 3 (trzech) profesjonalnych makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach. 6. Zapewnienie profesjonalnej infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym: -zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, - zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego, - zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, - zapewnienie reżysera pokazu , - projekt scenografii oraz jej wykonanie, - budowa podestu, konstrukcji kratowych. 7. Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową. 8. Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby) 9. Obsługa recepcji pokazu 10. Druk zaproszeń i ich dystrybucja 11. Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów. 12. Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu. 13. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku. II. W ramach części 2 - organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy. 4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem. 6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 2 w tym w zakresie części 1 - koszty związane z wynajmem Sali w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), ul. Ogrodowa 1, w pomieszczeniu o powierzchni min 800 m.kw. z udziałem ok. 500 osób widowni oraz w zakresie części 2 - koszty związane z wynajmem powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m.kw. na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22-24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie części 1: wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu pokazów mody, w tym co najmniej jednego pokazu mody dla widowni min. 600 osób. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, wartość, datę wykonania, odbiorców oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. W zakresie części 2: wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu giełd projektów, w którym uczestniczyło min. 30 wystawców odrębnie na każdą giełdę projektu. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania, oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 SIWZ, 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13 SIWZ. Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Rezygnacja z realizacji zadania składającego się na przedmiot zamówienia i zmiana umowy w tym zakresie (obniżenie wynagrodzenia za konkretne zadanie opisane w pkt 2 SIWZ). 4. Zmiana terminu realizacji zadań składających się na przedmiot umowy. 5. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia. 6. Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: 1Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, parter, pok. 41..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni po dostarczeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia. Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ Do obowiązków Wykonawcy należy: I. W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw. 2. Zapewnienie 15 prezenterów (modeli), do akceptacji Zamawiającego. 3. Zapewnienie profesjonalnej obsługi garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu). 4. Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach. 5. Zapewnienie 3 (trzech) profesjonalnych makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach. 6. Zapewnienie profesjonalnej infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym: -zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, - zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego, - zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, - zapewnienie reżysera pokazu , - projekt scenografii oraz jej wykonanie, - budowa podestu, konstrukcji kratowych. 7. Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową. 8. Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby) 9. Obsługa recepcji pokazu 10. Druk zaproszeń i ich dystrybucja 11. Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów. 12. Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu. 13. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy. 4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem. 6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.