Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Radom: ZP.2010-2/08 Szkolenia Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 74340 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, fax 048 3634873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.2010-2/08 Szkolenia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powatowym Urzędzie Pracy w Radomiu. Szkolenia obejmują tematy: 1. Podstawy obsługi komputera z kasą fiskalną i Internetem - dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób 2. Pracownik magazynu - 10 osób 3.Prawo jazdy kategorii C - 40 osób w dwóch grupach po 20 osób 4. Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141- 30 osób w dwóch grupach po 15 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy Kod CPV wg słownika 2008: 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest, by wykonawca złożył wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ metodą zero-jedynkową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załączniki: 1) druk formularza ofertowego - zał. nr 1, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2, 3) wymagania kwalifikacyjne kadry - zał. nr 3, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 4, 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zał. nr 5, 6) parafowany projekt umowy przez osobę upoważnioną - zał. nr 6 7) potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) - zał. nr 7 8) informacja dotycząca miejsca prowadzenia szkolenia (budynek, sale wykładowe i komputerowe, plac manewrowy ) - zał. nr 8, 9) pełny harmonogram szkolenia przedstawiony przez wykonawcę uwzględniający poszczególne dni zajęć w podziale na godziny - zał. nr 9, 10) kalkulacja kosztów szkolenia na jednego uczestnika z uwzględnieniem wymagań wskazanych w zał. 2 do SIWZ - zał. nr 10, 11) potwierdzenie posiadanego doświadczenia w prowadzeniu szkoleń (minimum jedno szkolenie) finansowane z funduszy europejskich w ciągu ostatnich trzech lat (tj. 2006r. do 2008r.) zawarte w wykazie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - zał. nr 11, 12) oświadczenie o przystosowaniu wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy szkolenia pod względem BHP, sanitarnym i ppoż. - zał. nr 12. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawcy dostarczą (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w punkcie dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Łukasika 3 26-600 Radom pok. 144 lub 225.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Łukasika 3 26-600 Radom pok. 142 Kancelaria Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia finansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie w zakresie Podstawy obsługi komputera z kasą fiskalną i Internetem - dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie Podstawy obsługi komputera z kasą fiskalną i Internetem - dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób. Termin rozpoczęcia szkolenia pierwszej grupy maj 2008r., drugiej grupy wrzesień 2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie w zakresie Pracownik magazynu - 10 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie Pracownik magazynu - 10 osób Szkolenie powinno rozpocząć się w maju 2008r i trwać nie dłużej niż 6 tygodni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie w zakresie Prawo jazdy kategorii C - 40 osób w dwóch grupach po 20 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie Prawo jazdy kategorii C - 40 osób w dwóch grupach po 20 osób. Termin rozpoczęcia szkolenia pierwszej grupy maj 2008r., drugiej grupy wrzesień 2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie w zakresie Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141- 30 osób w dwóch grupach po 15 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141- 30 osób w dwóch grupach po 15 osób. Termin rozpoczęcia szkolenia pierwszej grupy maj 2008r., drugiej grupy czerwiec 2008r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.