To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Warszawa: Aranżacja i wyposażenie magazynów i zaplecza Centralnej Biblioteki Statystycznej w celu zapewnienia dostępu do zasobów CBS na zasadach otwartego zasobu na potrzeby realizacji zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)
Numer ogłoszenia: 74344 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29484 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6083539, faks 22 6083189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aranżacja i wyposażenie magazynów i zaplecza Centralnej Biblioteki Statystycznej w celu zapewnienia dostępu do zasobów CBS na zasadach otwartego zasobu na potrzeby realizacji zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie projektu aranżacji oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej pomieszczeń magazynów i zaplecza socjalnego Centralnej Biblioteki Statystycznej. 2. Wykonanie prac budowlano-instalacyjnych polegających na odnowieniu pomieszczeń, wymianie oświetlenia i wymianie grzejników. 3. Dostawa i montaż regałów, mebli i wyposażenia. II. Szczegółowy zakres prac: 1. Opracowanie projektu aranżacji pomieszczeń z określeniem zakresu prac renowatorskich i wykończeniowych, wyposażenia wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót uwzględniającym dostawę i montaż wyposażenia. 2. Prace przygotowawcze związane z przenoszeniem na terenie budynku przed rozpoczęciem i po wykonaniu robót: a) mebli biurowych typu biurka, szafy biurowe, regały, b) zasobów bibliotecznych i dokumentów, c) urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i elementów wyposażenia. 3. Roboty demontażowe: a) demontaż grzejników - 4 szt., b) demontaż kratek wentylacyjnych, c) demontaż opraw oświetleniowych i wyłączników oświetlenia. 4. Prace budowlane: a) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, b) przyklejanie narożników ochronnych, c) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem. Powierzchnia pomieszczeń w m2 do malowania - magazyny - 359,77 m2, pow. komunikacyjne, sanitariat, pom socjalne - 32,13 m2, d) uzupełnienie posadzki, e) wywiezienie gruzu i elementów z rozbiórki, f) Wymiana oświetlenia na diodowe typu LED - świetlówkowe - 88 szt., zgodnie z zaproponowanym systemem oświetlenia w projekcie aranżacji. g) montaż grzejników dwupłytowych z zaworem termostatycznym - 4 szt. 5. Doposażenie: Zamawiający przewiduje doposażenie pomieszczeń magazynów w zaproponowane w projekcie aranżacji wyposażenie: a) regały przesuwne, b) regały stacjonarne, c) trzy stanowiska pracy, d) oprawy LED, e) grzejniki 2 płytowe z zaworami termostatycznymi. 6. Utworzenie w magazynach na parterze 2 stanowisk i na piętrze 1 stanowiska pracy wraz z stosownym wyposażeniem do pracy z zasobami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7. osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ROL - MOT Spółka z o. o., ul. Czachowskiego 29, 27-310 Ciepielów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316105,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263003,52
Oferta z najniższą ceną: 263003,52 / Oferta z najwyższą ceną: 420730,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.