Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Warszawa: Dostawę umundurowania służbowego, oporządzenia służbowego oraz obuwia zimowego
dla Batalionu Reprezentacyjnego WP będącego na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Numer Sprawy: 22/2013/PN/M
Numer ogłoszenia: 74349 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę umundurowania służbowego, oporządzenia służbowego oraz obuwia zimowego dla Batalionu Reprezentacyjnego WP będącego na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Numer Sprawy: 22/2013/PN/M.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę umundurowania służbowego, oporządzenia służbowego oraz obuwia zimowego dla Batalionu Reprezentacyjnego WP będącego na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2A) - 2N) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.21.20.00-8, 19.00.00.00-6, 18.83.20.00-0, 18.90.00.00-8, 18.32.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa wyzej - należy przedłożyć pisemne oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) składa on dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez WYKONAWCĘ mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. 1) WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2) W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez WYKONAWCÓW pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika (lidera konsorcjum), na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnieniu warunków dotyczących udziału w postępowaniu WYKONAWCY składają łącznie (załącznik Nr 3 do SIWZ), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp (załącznik Nr 5 do SIWZ) składa każdy uczestnik Konsorcjum. Każdy uczestnik Konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Oferta składana przez Spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane w art. 860 oraz w art. 864 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) jest traktowana, jako oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie Umowy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony Umowy oraz być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozgst.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek Nr 511 pok. 3 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 6021 (od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 10.00 i od 12.00 do 14.00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Mundur służbowy oficerski wojsk lądowych wz. 92 (wzór WDTT 104/MON) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Mundur służbowy oficerski wojsk lądowych ze spodniami do butów KRWP wz. 92 (wzór WDTT 104A/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Mundur służbowy oficerski wojsk lotniczych ze spodniami do butów KRWP wz. 92 (wzór WDTT 105A/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Płaszcz sukienny oficerski marynarki wojennej KRWP (wzór WDTT 202A/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - UBIÓR WIECZOROWY OFICERSKI (MĘSKI) wzór WDTT - 131/MON: koszula smokingowa, muszka smokingowa, półbuty wyjściowo - galowe (wzór 918/MON), sznur galowy (wzór 802/MON, 803/MON, 804/MON), spinki do mankietów (wzór 841/MON), skarpetki letnie (wzór 541/MON). UBIÓR WIECZOROWY OFICERSKI (DAMSKI) wzór WDTT - 131D/MON: koszula, spinki do mankietów (wzór 841/MON), muszka lub wstążka, rajstopy, sznur galowy (wzór 802/MON, 803/MON, 804/MON), półbuty galowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Szelki do spodni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Getry (skórzane koloru białego) (wzór WDTT 903/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.92.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Pas oficerski (koloru białego) (wzór WDTT 955/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Pas oficerski (koloru czarnego) (wzór WDTT 956/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Koalicyjka (koloru czarnego) (wzór WDTT 956A/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Pas skórzany marynarski (koloru białego) (wzór WDTT 982/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPORZĄDZENIA SŁUŻBOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP - Torba na nuty (zgodnie z WTU) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.92.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: DOSTAWA OBUWIA ZIMOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OBUWIA ZIMOWEGO DLA BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP -Trzewiki ocieplone z gwoździami ochronnymi (wzór WDTT 905/MON). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1A) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
więcej: Płaszcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.