To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Wrocław: dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu - 43/P/2008.
Numer ogłoszenia: 7435 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345641 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu - 43/P/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania Hb oraz dzierżawa 14 szt. hemoglobinometrów najnowszej generacji przez okres 36 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu, tzn.: 1. Mikrokuwet do oznaczania HGB na hemoglobinometrach - w ilości 98.600 sztuk. 2. Krwi kontrolnej na trzech poziomach: Normal, Low, High- w ilości po 18 ampułek z każdego poziomu krwi kontrolnej przez okres 36 miesięcy. 3. Dzierżawa hemoglobinometrów najnowszej generacji - w ilości 14 sztuk. 4. Wymagania dotyczące mikrokuwet do oznaczania HGB na hemoglobinometrach: a) termin ważności mikrokuwet wynosi 24 miesiące, a po otwarciu opakowania z mikrokuwetami - minimum 3 miesiące. 5.Wymagania dotyczące krwi kontrolnej: a) termin ważności krwi kontrolnej po otwarciu ampułki - minimum 28 dni. 6.Wymagania dotyczące hemoglobinometrów : a) parametr mierzony- stężenie hemoglobiny we krwi włośniczkowej oraz krwi żylnej b) zakres pomiarowy- 0-256 g/L (0-25,6 g/dL) c) objętość próbki- 10 ?L d) czas pomiaru- 25-60 sekund e) dokładność pomiaru- ? 0,1 g/dL f) automatyczna transmisja danych z urządzenia do programu Bank Krwi. g) czytniki kodów kreskowych umożliwiające odczytywanie danych kodów paskowych w standardzie ISBT 128 h) możliwość wprowadzania nr -u donacji bez czytnika kodów kreskowych. i) możliwość powtórzenia badania tej samej próbki z tym samym kodem kreskowym i wydania wyniku ostatecznego. j) możliwość wpisania komentarza przy otrzymanym wyniku. k) możliwość gromadzenia, przetwarzania i przechowywania danych w pamięci hemoglobinometru (pamięć minimum 600 badań). l) możliwość zdefiniowania operatora (nazwisko, imię, kod, data aktywacji i dezaktywacji). m) możliwość określenia poziomu dostępu dla danego operatora hemoglobinometru (określenie praw do wszystkich funkcji hemoglobinometru). n) możliwość wprowadzania do pamięci hemoglobinometru danych o krwi kontrolnej (nr serii, data ważności, poziom, zakres wartości dopuszczalnych). o) możliwość prowadzenia kontroli jakości badań (dołączenie kuwety kontrolnej do każdego urządzenia, możliwość zapisu wyników kuwety kontrolnej oraz możliwość zapisu krwi kontrolnej low, high, normal w pamięci urządzenia, transmisja danych z kontroli jakości do systemu komputerowego, wydruki miesięczne w postaci graficznej). p) bezpłatna instalacja, uruchomienie i coroczna walidacja urządzeń w czasie trwania umowy oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, zakończona podpisaniem protokołu przekazania. q) 36- miesięczna gwarancja na urządzenia. r) zapewniony w czasie trwania gwarancji bezpłatny autoryzowany serwis urządzeń, przy czym czas przyjazdu i ustalenia usterek lub uszkodzeń określamy na 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki. Czas niezbędny do usunięcia usterek lub uszkodzeń nie może przekraczać 48 godzin od daty zgłoszenia. s) szkolenie pracowników- użytkowników hemoglobinometrów. t) zapewnienie opakowań transportowych dla hemoglobinometrów na ekipy wyjazdowe. u) instrukcja obsługi w języku polskim niezbędna do prawidłowego korzystania z hemoglobinometrów. v) urządzenie musi być dopuszczone do obrotu na rynku polskim w) możliwość zasilania hemoglobinometru na baterie oraz na prąd. 7. Inne wymagania: 7.1. Dołączenie świadectwa dopuszczenia do obrotu (certyfikat jakości) do każdej serii mikrokuwet w momencie dostawy. 7.2. Dołączenie świadectwa dopuszczenia do obrotu (certyfikat jakości) do każdej serii krwi kontrolnej (low, high, normal) w momencie dostawy. 7.3. Mikrokuwety, krew kontrolna oraz dzierżawione hemoglobinometry muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim. 8. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 8.1.Terminy dostaw: a) dostawa dzierżawionych hemoglobinometrów - 10 dni od dnia podpisania umowy. b) dostawy mikrokuwet i krwi kontrolnej odbywać się będą sukcesywnie przez okres 36 miesięcy, wg składanych za pośrednictwem fax-u lub telefonicznie zamówień, określających faktyczne potrzeby Zamawiającego - dostawa powinna nastąpić najpóźniej w czwartym dniu licząc od daty złożenia zamówienia lub zgodnie z terminem ustalonym na zamówieniu. 8.2. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 13.00 transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. 9.Termin płatności: a) -za każdorazową dostawę mikrokuwet i krwi kontrolnej wykonaną zgodnie z umową, wynosi 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury VAT, b) -z tytułu czynszu dzierżawnego urządzenia - 30 dni licząc od ostatniego dnia miesiąca, którego płatność dotyczy, na podstawie faktur VAT doręczonych Zamawiającemu.10.1..Płatność będzie dokonywana przelewem na wskazane w fakturze konto Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 280138.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe ALLMED Andrzej Biedroń, ul. Pawła z Krosna 7, 30-389 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 280138.00
- Oferta z najniższą ceną: 280138.00 oferta z najwyższą ceną: 280138.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.