Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-10
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ZESTWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB ORAZ DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2012
Numer ogłoszenia: 74364 - 2012; data zamieszczenia: 10.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38706 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ZESTWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB ORAZ DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego SPZLA w Katowicach w zakresie: Zadanie 1 dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do zautomatyzowanego systemu odczytu OB. Zadanie 2 dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, który podzielono na 5 pakietów Szczegółowy asortyment i ilości przedmiotu zamówienia okresla załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.25.23.39 - 26.25.23.39 33.14.13.10 - Strzykawki 24.49.40.00 - 24.49.40.00 24.49.81.00 - 24.49.81.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do zautomatyzowanego systemu odczytu OB.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECLIPSE Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51520,00
Oferta z najniższą ceną: 51520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Pakiet 1 - DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDAN Andrzej Hędrzak, ul. Grodowa 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20445,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23191,18
Oferta z najniższą ceną: 23191,18 / Oferta z najwyższą ceną: 23488,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 2 Pakiet 2 - PROBÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDAN Andrzej Hędrzak, ul. Grodowa 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1775,00
Oferta z najniższą ceną: 1775,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2145,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 2 Pakiet 3- KOŃCÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFILAB S.C, ul. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 405,00
Oferta z najniższą ceną: 405,00 / Oferta z najwyższą ceną: 458,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 2 Pakiet 4 - WYMAZÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLAB PRODUCTS Sp. z o. o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2910,00
Oferta z najniższą ceną: 2910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4170,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy igieł i strzykawek
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego i wielokrotnego użytku, opatrunków, produktów higienicznych wykorzystywanych przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa strzykawek
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.