eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa używanego spychacza gąsienicowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Krosno: Dostawa używanego spychacza gąsienicowego
Numer ogłoszenia: 74397 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, fax 013 4368678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego spychacza gąsienicowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego spychacza gąsienicowego po całościowej naprawie głównej przeznaczonego do spychania ziemi i odpadów komunalnych. Naprawa główna winna obejmować silnik, układ przeniesienia napędu ze skrzynią biegów, układ jezdny, pług, kabinę, instalację elektryczną. Wymagania: - silnik wysokoprężny turbo o mocy min. 160KM z tłumikiem, palony na rozrusznik - układ przeniesienia napędu: mechaniczny, - sterowanie - wspomagane hydraulicznie - układ jezdny: płyty gąsienice szerokość min 490 mm - nowe, koło napędowe, rolki, taśmy hamulcowe- nowe, zawieszenie - resor piórowy, - kabina ogrzewana, - instalacja elektryczna 24V, sygnał dźwiękowy przy cofaniu, oświetlenie do pracy w odzinach nocnych, - pług bez skosowania podnoszony hydraulicznie, pojemność robocza min. 4m³, szerokość min. 3200 mm, wysokość min.1300mm, dodatkowa kratownica w celu zabezpieczenia przed przesypywaniem się odpadów podczas spychania, - części do naprawy głównej winny być pochodzenia producenta sprzętu, - naprawa główna sprzętu winna być wykonana przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, - okres gwarancji min. 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w pkt VI ppkt 1 należy w ofercie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - Sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.