Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Krosno: Dostawa używanego spychacza gąsienicowego
Numer ogłoszenia: 74397 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, fax 013 4368678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego spychacza gąsienicowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego spychacza gąsienicowego po całościowej naprawie głównej przeznaczonego do spychania ziemi i odpadów komunalnych. Naprawa główna winna obejmować silnik, układ przeniesienia napędu ze skrzynią biegów, układ jezdny, pług, kabinę, instalację elektryczną. Wymagania: - silnik wysokoprężny turbo o mocy min. 160KM z tłumikiem, palony na rozrusznik - układ przeniesienia napędu: mechaniczny, - sterowanie - wspomagane hydraulicznie - układ jezdny: płyty gąsienice szerokość min 490 mm - nowe, koło napędowe, rolki, taśmy hamulcowe- nowe, zawieszenie - resor piórowy, - kabina ogrzewana, - instalacja elektryczna 24V, sygnał dźwiękowy przy cofaniu, oświetlenie do pracy w odzinach nocnych, - pług bez skosowania podnoszony hydraulicznie, pojemność robocza min. 4m³, szerokość min. 3200 mm, wysokość min.1300mm, dodatkowa kratownica w celu zabezpieczenia przed przesypywaniem się odpadów podczas spychania, - części do naprawy głównej winny być pochodzenia producenta sprzętu, - naprawa główna sprzętu winna być wykonana przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, - okres gwarancji min. 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w pkt VI ppkt 1 należy w ofercie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - Sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Modernizacja odcinka ul. Żeromskiego pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Asnyka a ulicą Ślączka" w Krośnie
- Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania
- Malowanie i remont dachów w budynkach o nr inw. 142/1 oraz 142/7 Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- Zakup regałów
- Dostosowanie zbioru danych EGiB w bazie danych PZGiK Miasta Krosna, w celu doprowadzenia do zgodności z aktualnie obowiązującym pojęciowym modelem danych
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.