Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Poznań: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących
Numer ogłoszenia: 74419 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 39.22.43.30 - Wiadra 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniaja warunki o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ cz II, pkt 2.Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia,nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni warunków zostanie wykluczony. Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia rownież na podstawie art.23.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy wyżej wymienionej Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu tych warunków, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 wyżej wymienionej ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ust. 1, potwierdzą spełnienie warunków wymienionych powyżej poprzez złożenie przez każdego Wykonawcę dokumentów wyżej wymienionych w pkt 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2. 2) lit. a, b, d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz II pkt.2 lit. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający ponadto żąda dołączenia do oferty: 1) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi posiadać aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). W celu potwierdzenia dołączy do oferty oświadczenie o posiadanych wymienionych dokumentach. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.Wykonawca w formularzu ofertowym uwzgledni wszystkie elemnty wymienione przez Zamawiajacego w załaczniku nr 2 do SIWZ. 3) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . Termin dostawy przez Wykonawcę ustalony w § 3 może zostać przedłużony: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej (ogień, uderzenie pioruna, eksplozja, klęska żywiołowa, strajk, deszcz nawalny i inne), b) w przypadku braku w dostawach potwierdzonych pismem od producenta z przyczyn za które ponosi on odpowiedzialność. 2. O przypadku zaistnienia przyczyny określonej w ust.1 Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia zaistnienia powyższych przyczyn, wyznaczając nowy termin dostawy. 3. W przypadku braku pisemnej informacji, o której mowa w ust. 2 ze strony Wykonawcy, Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go karami gwarancyjnymi zgodnie z zapisem § 12 lub różnicą ceny zgodnie z § 15. 4. W przypadku możliwości zaistnienia braku w dostawach wynikających bezpośrednio z winy producenta/wytwórcy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego, natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 2 dni celem uzgodnienia dalszej realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w drodze negocjacji w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, na wniosek wykonawcy, b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przez Narodowy Bank Polski kursu złotego w stosunku do waluty importera przedmiotu świadczenia powyżej 5% w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy, zmiany stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego na przedmiot świadczenia i zmiany cen urzędowych przedmiotu świadczenia. a) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający, b) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywały on przy zawarciu umowy. 3. Zmiany neutralne dla zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, c) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. Każda zmiana do umowy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Basen jednorazowy - do systemu Vernacare w posiadaniu Zamawiajacego 5000 szt. 2.Pokrywa do basenu - do systemu Vernacare w posiadaniu Zamawiajacego 5000 szt. 3.Kaczka jednorazowa - do systemu Vernacare w posiadaniu Zmawiajacego 8000 szt. 4. Nerki jednorazowe- do systemu Vernacare w posiadaniu Zamawiającego 2000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula nosowa do EMBLETTA (op.=50szt.) 11 op. 2. Kaniula nosowa do EMBLA (op.=50szt.) 20 szt. 3. Pas do EMBLETTA (Xact Trance) 10 op. 4. Plastry do czujników saturacji (Flexi Wrap) /25/ 14 op. 5. Pas wielorazowy do ruchów klatki piersiowej EMBLA (rozmiar M) 2 szt. 6. Pas wielorazowy do ruchów klatki piersiowej EMBLA (rozmiar S) 1 szt. 7. Pas wielorazowy do ruchów brzucha (rozmiar M) 2 szt. 8. Pas wielorazowy do ruchów brzucha (rozmiar S) 1 szt. 9. Dysk do archiwizowania danych EMBLA 1 szt. 10. Czujnik saturacji EMBLA 2 szt. 11.Czujnik saturacji EMBLETTA 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Klej do elektrod do badań wielogodzinnych typu Kolodium -250 ml lub równowazny 14 op. 2.Pasta przewodzaca stosowana w neurodiagnostyce typu Ten20-tuba (115g)lub równowazny 14 op. 3.Żel do czyszczenia skóry, ze środkiem sciernym nie podrażniającym skóry typu Nupre-gel lub równowazny 14 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr antybakteryjny MicroGard 1000 szt. 2. Gaz kalibracyjny 2 szt. 3.Pneumotachometr 2 szt. 4. Pneumotachometr 2 szt. 5.Ekran do Pneumotachometru 4 szt. 6. Uszczelka do Pneumotachometru 4 szt. 7. Papier do drukarki igłowej 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wiadra pedałowe białe, plastikowe ( 15 l) +/- 10% - 100 szt. 2. Wiadra pedałowe białe, plastikowe (30 l) +/- 10% - 50 szt. 3. Wiadra pedałowe plastikowe (60l) +/- 10% - 10 szt. 4.Wiadra pedałowe plastikowe (120 l) +/-10 %- 5 szt. 5.Kosz uchylny plastikowy (25l) +/- 10% - 50 szt. 6.Kosz z pokrywą z dwoma uchwytami bocznymi, Okrągły ( 60l) +/-10% - Szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.22.43.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komora rozpylania górna -30 szt. 2. Korek komory rozpylania (stabilizator) -10 szt. 3. Naczynie na lek - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Łopatka drewniana - 2500 szt. 2. Patyczki drewniane - 17000 szt. 3.Słoje do moczu typu tulipan lub równoważny - 120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier termiczny do drukarki autoklawu Zentracet 3219 firmy Lautsenschlager (własność zamawiającego) - 50 rol 2.Papier termiczny do drukarki sterylizatora na tlenek etylenu Steri-Vac 5 XI ( własność zamawiającego) - 15 rol.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termiczny do drukarki automatu myjąco-dezynfekującego Miele G-7826 9wlasność zamawiającego) - 50 rol.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne z polipropylenu w kolorze żółto-czerwonym wyposażone w otwór z perforacją do usuwania igieł ze strzykawek , z naklejkami ostrzegawczymi - 700 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Środek myjący do basenów i kaczek typu Secumatic FKS lub równoważny - 250 litr 2.Środek odkamieniający do myjek automatycznych typu Neodisher SBK lub równoważny -40 litr.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma barwiąca do drukarki kodów TEC B-443 - 60 szt. 2.Etykiety do drukarki TEC B-443- 220 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Etykieta do drukarki Zebra LP2824 w rolkach- 150 szt. 2. Etykieta do drukarki Zebra LP2824 w rolkach - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza jednokrotnego użytku do strzygarki z ruchomym ostrzem firmy 3 M ( strzygarka jest własnością zamawiającego - 4800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu, papieru termicznego, pojemników na odpady medyczne oraz środków myjąco-dezynfekujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska identyfikacyjna dla dorosłych - 10000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa środków czystości
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.