Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Łódź: Dostawa implantów neurochirurgicznych z podziałem na 37 Pakietów
dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi
Numer ogłoszenia: 74422 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów neurochirurgicznych z podziałem na 37 Pakietów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów neurochirurgicznych z podziałem na 37 Pakietów. Od wykonawców pakietów 1,2,5-13,16-23,25-33,35,36 wymaga się zaoferowania: w formie użyczenia instrumentarium do przeprowadzania zabiegów oraz w formie depozytu nieprawidłowego wmaganych wyrobów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie. /W przypadku dostaw wykonywanych należy uwzględnić wartość dostaw faktycznie zrealizowanych/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył: 1. Oświadczenie / Załącznik nr 2.V.4. /, że oferowane wyroby spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego a także określone przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu na rynek polski, na co posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu, są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody powstałe u Zamawiającego i osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonych przez nas wyrobów nie spełniających przedmiotowych wymogów, 2. dokumenty potwierdzające wymagane parametry graniczne oferowanego sprzętu (np. katalogi, prospekty, oświadczenia producenta), zgodne z przedmiotem zamówienia, określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 1. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu/asortymentu dotyczą. 3. dokument informujący o zakresie i wartości użyczanego instrumentarium oraz oferowanego depozytu nieprawidłowego w pakietach wskazanych przez zamawiającego - Instrumentarium / Depozyt -Załącznik nr 5 / jeżeli dotyczy /.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia , w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.1.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych właściwości od objętych umową; 2.1.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy; 2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT bądź stawek celnych ; 2.3. zmianę ilości zamawianych wyrobów, przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie liczby świadczeń objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2.4. zmianę ilości zamawianych wyrobów w zakresie przewidzianym umową (max. -20%) w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie liczby świadczeń objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2.5. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy. 2.6. nieodpłatnej wymiany dostarczonych wyrobów w okresie gwarancji w przypadku gdy będzie to koniecznie ze względu na spełnienie wymagań gwarancyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja zęba obrotnika śrubą kompresyjną z dostępu przedniego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:3 510,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki międzytrzonowe odcinka szyjnego PEEK Syntetyczny substytut kości Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:30 348,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza trzonu kręgowego odcinka szyjnego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:4 600,80 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza dysku szyjnego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:9 892,80 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System typu płytka-koszyk do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa z dostępu przedniego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:12 960,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:5 832,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System półsztywnej stabilizacji odcinka lędźwiowego z użyciem dynamicznych płytek Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:23 760,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw stentów/balonów do przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamań osteoporotycznych trzonów kręgowych Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:19 008,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linki do stabilizacji tylnej odcinka szyjnego kręgosłupa Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:2 770,20 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant międzytrzonowy do odcinka lędźwiowego z dojścia bocznego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:9 828,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:8 208,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do biopsji kręgosłupa Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:8 208,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztywny implant międzywyrostkowy Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:7 236,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw implantów i narzędzi do stabilizacji kręgosłupa piersiowego oraz lędźwiowego z dostępu przedniego lub przednio-bocznego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:19 440,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiennowymiarowa miedzytrzonowa proteza hydrauliczna do stabilizacji kręgosłupa piersiowego (oraz opcjonalnie lędźwiowego) z dostępu przedniego lub przednio-bocznego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:4 536,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw implantów i narzędzi do zespolenia z dostępu tylnego potylicy z kręgami szyjnymi, zapewniający także stabilizację tylną odcinka C1-C2 lub niżej położonych kręgów szyjnych bez konieczności mocowania do potylicy. Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:29 160,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gruz kostny do wzmocnienia stabilizacji kręgosłupa szyjnego/piersiowego/lędźwiowego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:324,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat hydroksyapatytowy do wzmocnienia stabilizacji kręgosłupa szyjnego/piersiowego/lędźwiowego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:3 672,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat - klej tkankowy dwuskładnikowy, przeznaczony do uszczelniania opony twardej głowy lub worka oponowego kręgosłupa szyjnego/piersiowego/lędźwiowego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:9 072,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat - tabularny substytut przeszczepu nerwu obwodowego o własnościach neurokondukcyjnych. Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:9 720,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant tytanowy lędźwiowy międzytrzonowy o regulowanym śródoperacyjnie zmiennym kącie lordozy Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:5 184,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant szyjny międzytrzonowy o regulowanym śródoperacyjnie zmiennym kącie lordozy Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:4 320,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu do kyfoplastyki balonowej Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:32 292,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator przeciwbólowy rdzenia kręgowego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:25 542,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samoutwardzalny cement kostny do wertebroplastyki Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:7 992,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:5 508,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA ODCINKA SZYJNEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:7 560,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA POTYLICZNO-SZYJNA Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce: 16 848,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA ODCINKA LĘDŹWIOWEGO CZOPAMI WIELOKĄTNYMI PLIF Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce: 3 834,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA DYNAMICZNA MIĘDZYWYROSTKOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce: 25 920,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA PRZEDNIO-BOCZNA ODCINKA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWEGO Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:4 212,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do stabilizacji transpedikularno-laminarnej długoodcinkowej Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:43 092,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do stabilizacji transpedikularno-laminarnej krótkoodcinkowej Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:13 932,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System stabilizacji przeznasadowej śrubami kaniulowanymi przystosowanymi do podawania cementu kostnego przez śrubę Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:17 280,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półsztywny (dynamiczny) stabilizator międzykolczysty, umożliwiający dynamiczne z zachowaniem ruchomosci połączenie sąsiadujących trzonów kregowych - typu Coflex Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:5 400,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztywny stabilizator międzykolczysty, umożliwiający stabilne (bez zachowania ruchomości połączenie sąsiadujących trzonów kręgowych - typu Coflex-F Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:7 560,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsuwany półsztywny implant międzytrzonowy, umożliwiający dynamiczne (z zachowaniem ruchomości) połączenie sąsiadujących trzonów kręgowych - typu DCI Wartość szacunkowa brutto/ 3-mce:15 120,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Leczenia Niepłodności - WIZK (ZP-125/2024)
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.