To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Lądek-Zdrój: Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości.
Numer ogłoszenia: 74458 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43264 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ, pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, faks 074 8117227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy: 3.1 w zakresie zadania nr 1- Rożne środki i artykuły do utrzymania czystości i produkty do pielęgnacji ciała szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ Wspólny Słownik Zamówień, kod CPV; 39 80 00 00-0, nazwa - Środki czyszczące i polerujące; 39 22 43 00-1, nazwa - Miotły i szczotki i inne art. do sprzątani a w gospodarstwie domowym ;39 22 21 10 -8 nazwa - Sztućce i talerze jednorazowe; 39 22 21 20-1 , nazwa - Kubki jednorazowe; 33 70 00 00-7 nazwa Produkty do pielęgnacji ciała 3.2. w zakresie zadania nr 2 - Różne środki do utrzymania czystości w dziale żywienia i basenie kąpielowym. szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV; 39 80 00 00-0, nazwa - Środki czyszczące i polerujące Szczegółowy zakres zamówienia został opisany dodatkowo we wzorze umowy ( zał. nr 4 do SIWZ ). Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego - www.23wszur.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Różne środki i artykuły do utrzymania czystości i produkty do pielęgnacji ciała.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SWISSPOL Ltd Sp. z o.o., ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89378,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80437,03
Oferta z najniższą ceną: 80437,03 / Oferta z najwyższą ceną: 80560,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Różne środki do utrzymania czystości w dziale żywienia i basenie kąpielowym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "H & R" PANKIEWICZ RAFAŁ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "H & R" PANKIEWICZ RAFAŁ
- Firma Handlowo-Usługowa H&R Pankiewicz Rafał, ul. Bobrownicka 1 d, 57-330 Szczytna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27779,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30335,53
Oferta z najniższą ceną: 29998,47 / Oferta z najwyższą ceną: 52549,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia i dostosowaniu - zamontowaniu i wyposażeniu pomieszczeń w celu uzyskania pokoju/groty solnej" II postępowanie.
- Wymiana stolarki w budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Wykonanie remontu dachu budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- 2025-11 Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w latach 2025-2027
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Zakup środków czystości dla 22. BLT oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.