Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Sosnowiec: ZAKUP OBUWIA OCHRONNEGO
DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO
Numer ogłoszenia: 74484 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe, ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2921604 w. 44, fax 032 2669559.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OBUWIA OCHRONNEGO DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia ochronnego dla Rejonowego Pogotowia Ratunkowego 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (Warunki szczegółowe - Część II SIWZ). 3. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne Oryginalny kod CPV: 19.31.31.00 - Sandały Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.31.00 - Sandały Oryginalny kod CPV: 19.31.32.00 - Pantofle Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.32.00 - Pantofle Oryginalny kod CPV: 19.31.33.00 - Obuwie lekkie Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.33.00 - Obuwie lekkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2. Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zagwarantować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 4. wymienią wadliwy przedmiot zamówienia w okresie max. 2 tygodni od pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, w przypadku nie dotrzymania ww terminu Wykonawca wymieni wadliwy przedmiot na nowy. 5. zapewnią minimalny 30-dniowy termin płatności, 6. posiadają certyfikat zgodności z PN - EN - 347 - 1 - dla obuwia, oraz CE 7. zaoferują przedmiot zamówienia o parametrach opisanych w części II SIWZ; 8. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia oceny (obuwie ochronne, - po 1 parze z każdego asortymentu).We wzorach nie jest wymagany haft logo. Jeżeli Wykonawca życzy sobie zwrotu wzorów po testowaniu (niezależnie od ich stanu) prosimy o odpowiednią informację w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dowolnego testowania wzorów. Zwrot wzorów odbywa się na koszt Wykonawcy. W przypadku nieodebrania wzorów zastrzeżonych jako zwrotne w ciągu 30 dni od dnia zakończenia postępowania przetargowego, Zamawiający potraktuje je jako bezzwrotne. 9. Wykonawca określi skuteczny sposób doboru obuwia wg. rozmiarów. Tak aby każdy z pracowników pogotowia mógł dobrać rozmiar dla siebie. (Np. udostępniając zamawiającemu komplet par z każdego rozmiaru typu zamawianego obuwia). UWAGA!!! Niedostarczenie wzorów obuwia spowoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej wymogów SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego 1. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie niżej wymienionych certyfikatów: certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo dla skóry człowieka wszystkich użytych tkanin, i innych użytych materiałów - należy dołączyć potwierdzoną kopię stosownych certyfikatów wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 2. karty producentów tkanin potwierdzające parametry techniczne 3. Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ łącznie z projektem umowy i zaakceptowaniu jej bez zastrzeżeń, 4. Oświadczenie o okresie gwarancji dotyczącym przedmiotu zamówienia, minimum 24 miesiące. 5. Oświadczenie o niezmienności cen na oferowany asortyment w czasie trwania całego okresu realizacji zamówienia, 6. Oświadczenie o pełnej zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w części II SIWZ. 7. Oświadczenie zgodne z wzorem załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Staranność i estetyka wykonania - 35
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec dz. Zamówień Publicznych oraz http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
więcej: Sandały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.