To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Jasienica Rosielna: Zakup i montaż wyposażenia dla rozbudowanego budynku administracyjnego w ramach projektu pn: Poprawa jakości usług w zakresie pomocy społecznej poprzez rozbudowę i wyposażenie budynku administracyjnego w Jasienicy Rosielnej.
Numer ogłoszenia: 74516 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30934 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Jasienica Rosielna 240, 36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie, tel. 013 4306033, faks 013 4306033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż wyposażenia dla rozbudowanego budynku administracyjnego w ramach projektu pn: Poprawa jakości usług w zakresie pomocy społecznej poprzez rozbudowę i wyposażenie budynku administracyjnego w Jasienicy Rosielnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i montaż wyposażenia dla rozbudowanego budynku administracyjnego w ramach projektu pn: Poprawa jakości usług w zakresie pomocy społecznej poprzez rozbudowę i wyposażenie budynku administracyjnego w Jasienicy Rosielnej.- część III- sprzęt elektroniczny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Sprzęt elektroniczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber ul. Krakowska 29 C; 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113885,70
Oferta z najniższą ceną: 113885,70 / Oferta z najwyższą ceną: 121155,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
- Dostawa urządzeń informatycznych do Zespołu Szkół Poligraficzno- Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach w ramach projektu pn.:"Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości".
- Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.