To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 74582 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Toruń: świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia - systemu Otago.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23457
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny
59690300000, ul.
ul. Wały gen. Sikorskiego
8,
87100
Toruń, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 118 713, faks
566 118 622, e-mail
bzp@um.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia - systemu Otago.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):12/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia (ZSI UMT) - systemu Otago, zwanego dalej Programami. Wykaz Programów znajduje się w Załączniku nr 1 do Umowy. 2. W ramach Umowy Wykonawca zobowiązany jest: 1) Przekazywać nowe wersje Podsystemów (wynikające m.in. ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących przed dniem wejścia ich w życie, o ile zmiany zostaną opublikowane z wyprzedzeniem umożliwiającym wykonanie takich modyfikacji, a przy tym z wyprzedzeniem nie krótszym niż na 14 dni przed dniem ich wejścia w życie) wraz z ich uzupełnieniami, poprawkami, ulepszeniami i instrukcjami. 2) Udzielać prawa do otrzymywania kolejnych wydań Podsystemów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora. 3) Usuwać Błędy zgłoszone przez Zamawiającego w Podsystemach systemu Otago. 4) Udzielać odpowiedzi w zakresie zgłoszonych uwag i potrzeb użytkownika związanych ze zmianami, modyfikacjami i rozszerzeniami systemu obejmującymi opracowanie jego nowych wersji. 5) Udzielać telefonicznej pomocy i doradztwa w sprawie używania Podsystemów, tj.: udzielać konsultacji telefonicznych w zakresie funkcjonowania systemu, jego obsługi i administrowania. 6) Serwisować w siedzibie Zamawiającego struktury baz danych systemu Otago. 7) Parametryzować Podsystemy systemu Otago w siedzibie Zamawiającego, w tym ustawiać parametry, zgodnie ze wskazaniami udzielonymi pisemnie lub e-mailowo przez Zamawiającego, wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz na bieżąco aktualizować opisy i instrukcje Podsystemów. 8) Wdrażać w siedzibie Zamawiającego uaktualnione wersje Podsystemów oraz realizować i kontrolować wykonanie kopii zapasowych elementów, takich jak: systemu sieciowego-operacyjnego, bazodanowego, Podsystemów i danych zawartych w bazie, w terminach poza godzinami pracy i po uzgodnieniu z Zamawiającym. 9) Odtwarzać w siedzibie Zamawiającego systemy z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów. 10) Przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego 2 nieodpłatne szkolenia jednodniowe dla użytkowników w zakresie Podsystemów systemu Otago. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 godzin każdego dnia, a tematyka oraz termin szkoleń zostanie ustalony nie później niż na 10 dni przed wyznaczonym terminem szkoleń. 11) Szkolić użytkowników w zakresie Podsystemów systemu Otago w drodze odrębnych zamówień. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 godzin każdego dnia oraz zgodnie z protokołami podpisanymi po realizacji szkoleń za wynagrodzeniem według stawki nie wyższej niż. 338,25 zł/godz. brutto. Szkolenia odbywać się będą w dniach roboczych (tj. dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951, Nr 4, poz. 28 ze. zm.). 3. Usługa asysty technicznej i konserwacji nie obejmuje w szczególności usuwania jakichkolwiek nieprawidłowości działania Podsystemów wynikających z użytkowania nieodpowiednich wersji systemu operacyjnego lub bazy danych, nieprawidłowej instalacji sprzętu lub oprogramowania. 4. Podsystemy i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license & support. Podsystemy zostały stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni. 5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72267000-4
Dodatkowe kody CPV:
72253200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT756097.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1 006 321, 36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.