Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Żyrardów: Naprawy nawierzchni ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 15 kwietnia 2010r. do 31 grudnia 2010r.
Zakres robót obejmuje 2 zadania :
I.Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa
II.Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni chodników z płyt betonowych lub kostki brukowej oraz jezdni o nawierzchni betonowej w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa
Numer ogłoszenia: 74636 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy nawierzchni ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 15 kwietnia 2010r. do 31 grudnia 2010r. Zakres robót obejmuje 2 zadania : I.Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa II.Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni chodników z płyt betonowych lub kostki brukowej oraz jezdni o nawierzchni betonowej w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dwa zadania z zakresu wykonania napraw ubytków, wybojów w nawierzchniach asfaltowych jezdni oraz remontów cząstkowych nawierzchni betonowych jezdni i chodników na ulicach w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w okresie od 15 kwietnia 2010r. do 31 grudnia 2010r. Zadanie Nr 1 1) Remonty polegające na bieżącym wykonywaniu napraw cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niezwłoczne zabezpieczenie ubytków w nawierzchni, stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa, w okresie od dnia 15 kwietnia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. 2) Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego. W zakres napraw cząstkowych wchodzi m.in. naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, uzupełnienie podbudowy, przy równoczesnym prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, regulacja urządzeń infrastruktury w tym : włazów i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie Nr 2 Roboty drogowe polegające na naprawach chodników i jezdni o nawierzchni betonowej. Zakres robót określa załączony kosztorys ślepy, a sposób wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Szczegółowy zakres robót dla dwóch zadań określony został w : - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ - Kosztorysach ślepych - załącznik nr 2 do SIWZ 3.Uszczegółowienie zakresu robót następować będzie w protokołach wprowadzenia na roboty przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowa-dzenia robót odcinek drogi całkowicie nie będzie wyłączony z ruchu. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować dokładne ilości i głębokości uszkodzeń ( ubytków, wybojów ) w nawierzchniach bitumicznych i powierzchni uszkodzeń i rodzaju podbudowy w nawierzchniach betonowych ulic, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuje się jak w kosztorysach ślepych. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej i finansowej zakresu zamówienia stosownie do limitu wydatków budżetowych określonych w budżecie Miasta na utrzymanie dróg w poszczególnych latach realizacji zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone będzie w oparciu o faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót przemnożone przez ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą na cały okres realizacji zamówienia tj. do 31.12.2010r. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych robót fakturami częściowymi ( nie częściej niż raz w miesiącu). Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami : - dla zadania nr 1 : wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, protokołu odbioru wykonanych remontów - dla zadania nr 2 : wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów nawierzchni betonowych określonych w opisie, protokołu odbioru wykonanych remontów Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł oddzielnie na każde z dwóch zadań niniejszego zamówienia
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej do kierowania i nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat min. dwóch robót o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł dla każdego zadania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, zostały zakończone należycie, solidnie, terminowo, bez usterek, Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, dla zadania nr 1 - specjalistycznym sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum dwa sprawne recyklery dla robót asfaltowych pracujące równolegle na rzez Zamawiającego, piła do cięcia asfaltu, walec statyczny samojezdny, samochód skrzyniowy i wywrotka dla zadania nr 2- koparko-spycharka, wibrator lub ubijarka spalinowa, piła do cięcia kostki, samochód ciężarowy min. do 5t. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował jedną osobą z min. 5-letnim stażem pracy w podmiotach gospodarczych wykonujących roboty budowlane drogowe posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzoru robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń nad realizacją zadania nr 1 i minimum jedną osobą dla zadania nr 2, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówień, posiadających niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie z zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył do oferty dowód opłacenia polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia o wartości ubezpieczenia min. 200 000,00 zł dla każdego zadania. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 196-300 Żyrardów, pok. nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów Plac Jana Pawła II nr 1 pok. nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty polegające na bieżącym wykonywaniu napraw cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niezwłoczne zabezpieczenie ubytków w nawierzchni, stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa,w okresie od dnia 15 kwietnia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. 2) Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego. W zakres napraw cząstkowych wchodzi m.in. naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, uzupełnienie podbudowy, przy równoczesnym prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, regulacja urządzeń infrastruktury w tym : włazów i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni chodników z płyt betonowych lub kostki brukowej oraz jezdni o nawierzchni betonowej w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe polegające na naprawach chodników i jezdni o nawierzchni betonowej. Zakres robót określa załączony kosztorys ślepy, a sposób wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót dla dwóch zadań określony został w : - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ - Kosztorysach ślepych - załącznik nr 2 do SIWZ Uszczegółowienie zakresu robót następować będzie w protokołach wprowadzenia na roboty przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowa-dzenia robót odcinek drogi całkowicie nie będzie wyłączony z ruchu. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować dokładne ilości i głębokości uszkodzeń, ubytków, wybojów, w nawierzchniach bitumicznych i powierzchni uszkodzeń i rodzaju podbudowy w nawierzchniach betonowych ulic, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuje się jak w kosztorysach ślepych. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej i finansowej zakresu zamówienia stosownie do limitu wydatków budżetowych określonych w budżecie Miasta na utrzymanie dróg w poszczególnych latach realizacji zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone będzie w oparciu o faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót przemnożone przez ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą na cały okres realizacji zamówienia tj. do 31.12.2010r. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych robót fakturami częściowymi, nie częściej niż raz w miesiącu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
- Dostawy drenów, elektrod, ostrz do urządzeń artroskopowych
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Projekt oraz wykonanie renowacji elementów werandy przy budynku A wraz z renowacją stolarki drzwiowej pomiędzy werandą a oddziałem szpitalnym Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- "Budowa przyszkolnej hali sportowej w Żyrardowie - Rozwój przyszkolnej infrastruktury sportowej"
- Zagospodarowanie terenów zieleni poprzez odbetonowanie w Żyrardowie.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Dostawa i montaż placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej przy budynku KUNA na terenie OSW BAŻYNA
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.