Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Bochnia: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
Numer ogłoszenia: 74641 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II) opisanych w sposób szczegółowy w załączniku według 4 pakietów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy który złoży ofertę na jeden pakiet żeby w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto, dla: Pakiet nr 1 67 000,00 zł Pakiet nr 2 54 000,00 zł Pakiet nr 3 46 000,00 zł Pakiet nr 4 114 000,00 zł 1b. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej. Na przykład: 1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1, 4 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością brutto ( minimum) 114 000,00 zł (pakiet nr 4) Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wymagane zgodnie z prawem dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w placówka ochrony zdrowia RP dla oferowanego produktu: Dla wyrobów medycznych dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do stosowania na terenie RP zgodnie z wymaganiami kreślonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) czyli wpis do rejestru lub deklaracja godności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej Dla produktów leczniczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodne z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 53 poz 533 z póź. zm.) Dla produktów biobójczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002 r. nr 175 poz. 1433; tekst jednolity z dnia 1 luty 2007r. Dz. U. z 2007r. nr 39 poz 252) 2. Oświadczenie o posiadaniu badań potwierdzających wymagane spektrum biobójcze. Dokumenty należy przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego. 3. Ulotki informacyjne/foldery/katalogi w języku polskim zawierające opis oraz instrukcje stosowania. 4. Certyfikaty w języku polskim potwierdzające możliwość stosowania preparatów do powierzchni mających kontakt z żywnością, pozytywną opinię producentów urządzeń ultrasonograficznych oraz pozytywną ocenę użytkowa IMiDz (lub instytutu równoważnego) do stosowania na oddziałach noworodkowych, wcześniaków. 5. Dla preparatów sklasyfikowanych jako niebezpieczne załączyć kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. 2. W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez wykonawcą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 3. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową 4. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i cen urzędowych. 5. W każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji oferowanego produktu b) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 7. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. 8. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 6, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy 10. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym pokój nr 11, Pawilon A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Charaktrystyka preparatu Poj. op. J.m. Ilość 1. Preparat syntetyczny bez zawartości mydła do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, niepowodujący wysuszania skóry rąk, o pH 5,0 - 5,5. Oparty o APG (alkilopoliglikozydy). Opakowania 500 ml dostosowane do systemu dozującego typu Dermados. Kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk z poz. 2, 3 500 ml op. 2950 2. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, oparty o izopropanol i QAV. Nie powodujący podrażnień. pH = 5,0 - 5,5. Wymagana pozytywna ocena użytkowa IMiDz (lub instytutu równoważnego) do dezynfekcji rąk personelu w oddziałach noworodków i wcześniaków. Opakowania 500 ml dostosowane do systemu dozującego typu Dermados. Spektrum B, Tbc, F, V (HBV, HIV, HSV, Rota) 500 ml op. 1600 3. Preparat alkoholowy (bez dodatkowych substancji czynnych) oparty o etanol (o zawartości alkoholu min.80%), przeznaczony do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk, o pH 4,0-5,0. Posiadający możliwość zastosowania do higienicznej dezynfekcji rąk w czasie 20 sekund, chirurgicznej - 1,5 minuty. O spektrum biobójczym: B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV, Rotawirus, Noro, adenowirus, Polio). Opakowania 500 ml dostosowane do systemu dozującego typu Dermados. 500 ml op. 80 4. Preparat do mycia rąk i ciała w postaci pianki dla osób o szczególnie wrażliwej skórze, także do kąpieli noworodków od pierwszego dnia życia (wymagana opinia i ocena kliniczna IMiDz lub instytutu równoważnego). Preparat o pH 5,0-5,5 zawierający APG (alkilo-poliglikozyd), bez dodatku substancji zapachowych oraz barwników, Z możliwością aplikacji z dozowników łokciowych typu Dermados 400 ml op. 50 5. Preparat niezabarwiony do odkażania i odtłuszczania skóry, oparty o etanol, izopropanol i alkohol benzylowy. Bez fenolu i pochodnych fenolowych, jodu, chlorheksydyny. Posiada działanie natychmiastowe od 15s do 2 min. Spektrum: B (MRSA), Tbc, F, V (HBV,HIV, Rota, Herpes, Adeno). Opakowanie 350 ml z atomizerem. 350 op. 400 6. Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, oparty o 2-propanol i PVP-jod. Ułatwiający dobre przyleganie folii przy zabiegach. Spektrum dzialania: B,Tbc,F,V,S 1000 ml op. 34 7. Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami oraz stosowany w antyseptyce śluzówek i ran, wodny roztwór pvp-jodu przy dostępności jodu 0,75g/100g. Mający również zastosowanie w antyseptycznym myciu ciała, kąpieli w wannie, dekontaminacji MRSA, płukaniu jamy ustnej, płukaniu ran, owrzodzeń, odleżyn, zgorzeli, w ginekologii i położnictwie. Spektrum B,Tbc,F,V,S,P 1000 ml op. 14 8. Saszetka z gazikiem jałowym nasączonym 70 % alkoholem izopropanolowym do dezynfekcji i oczyszczania skóry i okolic ran, 4 razy składana, o wym. min. 6,5 x 5,5 cm. Opakowanie - 100 szt 100 sztuk w op. op. 240 9. Preparat do pielęgnacji i ochrony skóry rąk personelu bloku operacyjnego w postaci emulsji o właściwościach nawilżających, zawierający wosk pszczeli. Kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk z poz. 2 i 3. 500 ml. op. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Charaktrystyka preparatu Poj. op. J.m. Ilość 1. Bezbarwny lek na bazie 1-propanolu i 2-propanolu do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, punkcjami, biopsjami, iniekcjami, zdejmowaniem szwów i opatrywaniem ran. Możliwość stosowania u noworodków i niemowląt. Opakowanie 1 litr. 1000 ml op. 120 2. Bezbarwny lek na bazie 1-propanolu i 2-propanolu do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, punkcjami, biopsjami, iniekcjami, zdejmowaniem szwów i opatrywaniem ran. Możliwość stosowania u noworodków i niemowląt. Opakowanie 250 ml. 250 ml z atomizerem op. 30 3. Barwiony lek na bazie 1-propanolu i 2-propanolu do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, punkcjami, biopsjami, iniekcjami, zdejmowaniem szwów i opatrywaniem ran. Możliwość stosowania u noworodków i niemowląt. Opakowanie 1 litr. 1000 ml op. 45 4. Chusteczki gotowe do użycia, nasączone roztworem alkoholowym na bazie 1-propanolu i 2-propanolu, do dezynfekcji rąk i skóry, a także do dezynfekcji ciała w ramach codziennej higieny osobistej. Skuteczne wobec B (Tbc, Helicobacter pylori), G, V (HIV, HBV, Rota, Adeno). Opakowanie jednorazowego użytku po 90 sztuk. 90 sztuk op. 40 5. Preparat gotowy do użycia, bezbarwny o działaniu bakteribójczym (w tym MRSA, Chlamydium, Mycoplasma), grzybobójczym, wirusobójczym (w tym Herpex Simpleks, HBV, HIV), pierwotniakobójczym przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną, błoną śluzową, przed zabiegami diagnostycznymi i operacyjnymi w ginekologii, urologii, na oddziałach intensywnej terapii, do dezynfekcji jamy ustnej. Bez zawartości jodu. Na bazie dichlorowodorku octenidyny. Opakowanie 1 litr. 1000 ml op. 500 6. Preparat gotowy do użycia, bezbarwny o działaniu bakteribójczym (w tym MRSA, Chlamydium, Mycoplasma), grzybobójczym, wirusobójczym (w tym Herpex Simpleks, HBV, HIV), pierwotniakobójczym przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną, błoną śluzową, przed zabiegami diagnostycznymi i operacyjnymi w ginekologii, urologii, na oddziałach intensywnej terapii, do dezynfekcji jamy ustnej. Bez zawartości jodu. Na bazie dichlorowodorku octenidyny. Opakowanie 250 ml z atomizerem. 250 ml z atomizerem op. 50 7. Antybakteryjny preparat do płukania jamy ustnej na bazie octenidyny, bez zawartości alkoholu i chlorheksydyny. Szybko i trwale hamujący rozwój bakterii, do eradykacji MRSA w jamie ustnej. Spektrum B, G. Opakowanie 250 ml. 250 ml op. 35 8. Sterylny, bezbarwny, bezzapachowy, gotowy do użycia preparat do irygacji ran przewlekłych zawierający octenidynę, do dekontaminacji i nawilżania ran, usuwania biofilmu bakteryjnego, powłok fibrynowych i znekrotyzowanych tkanek, nie powodujący podrażnień, alergii. Ułatwiający bezbolesną zmianę przyschnietych opatrunków bez uszkadzania tkanek. Opakowanie 350 ml. 350 ml op. 390 9. Sterylny, bezbarwny, bezzapachowy, gotowy do użycia preparat w żelu do dekontaminacji, nawilżania i oczyszczania ran przewlekłych z tkanek martwiczych, biofilmu, resztek po opatrunku. Utrzymujący odpowiedni stopień wilgotności w ranie, ułatwiający zmianę opatrunków. Zawierający octenidynę, co zmniejsza ryzyko infekcji rany. Nie powodujący podrażnień, alergii. Opakowanie 20 ml. 20 ml op. 55 10. Gotowe do użycia rękawice nasączone roztworem na bazie octenidyny, służace do antybakteryjnego i przeciwgrzybiczego mycia ciała i włosów pacjenta bez użycia wody. Pielęgnujące wrażliwoą skórę dzięki zawartosci alantoiny. Skuteczne wobec B (MRSA/ORSA, ESBL, VRE), G. 10 szt. op. 20 11. Preparat służący do dekontaminacji ciała pacjenta na bazie Octenidyny. Nie zawierający mydła, chlorheksydyny, triclosanu i aloholi. Nie powodujący podrażnień, o właściwościach pielęgnujących dzięki zawartości alantoiny, pH 4,9 - 5,1. Opakowania 500 ml dostosowane do systemu dozującego typu Dermados. Możliwość stosowania u dzieci i wcześniaków. 500 ml op. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Charaktrystyka preparatu Poj. op. J.m. Ilość 1. Płynny alkaliczny środek do mycia i dezynfekcji termicznej wszelkiego rodzaju narzędzi chirurgicznych, wrażliwych na temperaturę materiałów tj. węże anestezjologiczne, guma, elastomery do użytku maszynowego. Zawierający w swoim składzie wodorotlenek potasu, fosfoniany, krzemiany, czynniki kompleksujące oraz inhibitory korozji. Nie zawierający fosforanów i enzymów. Niskopieniący. O niskim stężeniu użytkowym od 0,3 - 0,7%. Opakowanie 5 litrów. 5 l op 23 2. Kwaśny środek do użytku maszynowego przeznaczony do płukania po etapie mycia oraz po dezynfekcji termolabilnych i termostabilnych narzędzi i materiałów. Możliwość stosowania preparatu w wyższym stężeniu jako neutralizatora po myciu alkalicznym. Posiadający w swoim składzie kwas cytrynowym, alkohol, tenzydy myjące oraz inhibitory korozji. Ułatwiający suszenie materiałów. Preparat nie może się pienić. Opakowanie 5 litrów. 5 l op 3 3. Płynny środek do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, osprzętu anestezjologicznego oraz butów operacyjnych na bazie triazyny i alkoholu. Nie zawierający aldehydu glutarowego, chloru, fosforanów, QAV i soli NTA. Posiadający inhibitory korozji. O spektrum działania B, Tbc, F, V (Polio, Adeno) w czasie do 5 minut w stężeniu 1 % w temp. 60stC. Nie wymagający neutralizacji. Opakowanie 5 litrów. 5 l op 4 4. Alkaliczny środek do maszynowego mycia, płukania i dezynfekcji termicznej kaczek i basenów na bazie soli NTA oraz polikarboksylanu. Zapobiegający osadzaniu się kamienia kotłowego. Nie pozostawiający smug i zacieków. Niskopieniący. Stosowany w niskim stężeniu od 0,1 do 0,45%. Mający zastosowanie w myjniach używanych w SP ZOZ w Bochni (Getinge, Miele, Deko). Opakowanie 5 litrów. 5 l op. 40 5. Płynny środek do konserwacji narzędzi medycznych, włącznie z giętkimi endoskopami oraz wszelkiego rodzaju przedmiotami stalowymi. Z dodatkiem oleju silikonowego na bazie dimethylpolysiloxanu. Nie zawierający freonu. Opakowanie 0,5 l. 0,5 l op. 23 6. Środek do mycia i dezynfekcji małych i dużych powierzchni na bazie guanidyny i czwartorzędowych związków amoniowych, nieposiadający w swoim składzie aldehydów, fenoli, chloru, związków tlenowych. Możliwość stosowania metodą rozpryskową. Dopuszczony do powierzchni mających kontakt z żywnością oraz inkubatorów. Spektrum działania: B (MRSA), F, Tbc, V ( HBV/HIV, HCV, Rota, Vakzinia) do 15 min, z możliwością rozszerzenia o wirus Papowa, Norowirus, Adeno. Opakowanie 2 l. 2 l op. 5 7. Dystrybutor do suchych chust o wym. 32 x 30 cm (+/- 5%). Dystrybutor wielokrotnego użytku. Z możliwością zalewania środkiem dezynfekującym wiaderko szt. 7 8. Wkład do dystrybutora z poz. 7. Bezwłóknowe, niezostawiające kłaczków chusteczki do mycia i dezynfekcji przeznaczone do stosowania ze środkami myjącymi lub dezynfekującymi. Wkłady chust o wym. 32 cm x 30 cm (+/- 5%). Opakowanie 100 sztuk. a 100 szt. op. 390 9. Chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni i wyrobów medycznych włącznie z głowicami USG i optykami endoskopowymi na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B (łącznie z MRSA), F, V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie do 1 min. Papova - do 5 min. Roztwór, którym są nasączone nie może posiadać w swoim składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Posiadający opinię dermatologiczną. Chusteczki muszą posiadać pozytywną opinię producentów urządzeń ultrasonograficznych. Opakowanie w ilości 100 szt. o wym. min. 14 x 20 cm ma umozliwiać późniejsze uzupełnienie. a 100 szt. op 17 10. Wkłady uzupełniające do poz. 9 a 100 szt. op. 75 Dostawca pokryje koszty kalibracji urządzeń, do których przeznaczone są preparaty z pakietu nr 3 (poz. 1,2,3,4) w momencie wprowadzenia w/w środków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Charaktrystyka preparatu Poj. op. J.m. Ilość 1. Preparat alkoholowy oparty o 1-propanol, 2-propanol i amfotenzydy o dzialaniu mikrobójczym, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego, małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, o pH 7,9 - 8,2. Dopuszczony do dezynfekcji powierzchni z tworzyw sztucznych. Preparat nie zawierający aldehydów, chloru, fenoli, chlorheksydyny, biguanidyny i alkiloamin. Przebadany dermatologicznie, posiadający opinie użytkowe z oddziałów neonatologicznych i pediatrycznych. Czas działania: B , F, V (HBV, HIV, Rota) - do 1 minuty; B,Tbc,F,V (Adeno) - do 5 minut). Opakowanie 1 litr z atomizerem. 1000 ml z atomizerem op. 370 2. Chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu metodą przecierania. Nasączone alkoholem izopropylowym (zawartość do 70%). Minimalny wymiar pojedynczej chusteczki: 130X185 mm. Spektrum: B, Tbc, F(drożdże), V (HBV, HCV, HIV) - do 1 minuty. Opakowanie 125 sztuk ma umożliwiać późniejsze uzupełnianie. a 125 szt. op. 60 3. Chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu metodą przecierania. Nasączone alkoholem izopropylowym (zawartość do 70%). Minimalny wymiar pojedynczej chusteczki: 130X185 mm. Spektrum: B, Tbc, F(drożdże), V (HBV, HCV, HIV) - do 1 minuty. Wkłady uzupełniające do pozycji nr 2. Opakowanie 125 sztuk. a 125 szt. op. 680 4. Preparat oparty o mieszaninę alkoholi (do 30g), QAV i glukoprotaminy do dezynfekcji małych powierzchni, urządzeń z aplikatorem pianowym, bez zawartości aldehydów, o dobrej tolerancji materiałowej, stosowany do powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi oraz do głowic USG. Spektrum: B, F (drożdże), V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Rota) do 1 min, Tbc-do 5 min. Każde opakowanie 750 ml z końcowką spieniającą. 750 ml Każde opakowanie z końcówką spieniającą op. 30 5. Preparat na bazie aktywnego chloru do zasypywania plam krwi, wydalin, wydzielin. Spektrum bójcze - B, F,V w czasie do 2 min. Opakowanie 0,5 kg. 0,5 kg op. 15 6. Preparat do dezynfekcji powierzchni, narzędzi, jaj, w postaci proszku, zawierający mononadsiarczan potasu, związki powierzchniowo czynne i kwasy organiczne, mający zastosowanie w przypadku zanieczyszczeń organicznych, brak działania korodującego. Wymagane potwierdzenie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Opakowanie 200 g. 200 g op. 10 7. Preparat bezaldehydowy oparty o aktywny tlen (nadwęgaln sodu) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów. Nie zawierający chloru, QAV, pochodnych benzenu i fenolu. Pełne spektrum działania B, V, F, Tbc (Mycobacterium tuberculosis), S (Clostridium difficile) w czasie do 15 min. Posiadający paski kontrolne pozwalające stwierdzić poziom aktywności roztworu roboczego. Paski wliczone w cene preparatu. 6 kg op. 50 8. Preparat do dezynfekcji powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego na bazie bis(peroksymonosiarczanu)-bis(siarczanu) pentapotasu. Nie zawierający zwiazków chloru. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach dla noworodków i wcześniaków, do inkubatorów. Skuteczny wobec: B(Tbc), G, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Adeno, Noro, Polio, Vaccinia, SARS, Papova SV40), sporów. Opakowanie 900 g. 900 g op. 32 9. Niskopieniący detergent, zawierający enzymy proteolityczne i lipolityczne rozpuszczające substancje organiczne i ścięte białko, służący do mycia instrumentów medycznych, narzędzi oraz sprzętu endoskopowego przed sterylizacją lub dezynfekcją wysokiego stopnia w postaci koncentratu, łagodny w działaniu, łatwy do spłukiwania. pH 7,9 - 8,1. Czas działania 1-3 min. Opakowanie 5 litrów. 5l op. 30 10. Preparat do dezynfekcji wysokiego stopnia termolabilnych narzędzi oraz sprzętu endoskopowego, zawierający aldehyd orto-ftalowy, do wielokrotnego stosowania przez minimum 14 dni. Nie zawiera aldehydu glutarowego i formaldehydu. Możliwość kontroli aktywności roztworu paskami testowymi. Paski do kontroli czynnika aktywnego wliczone w cenę preparatu. Preparat kompatybilny z preparatem z poz. 9. Opakowanie 3,78 l. 3,78 l op. 90 11. Płynny, trój-enzymatyczny preparat w postaci koncentratu do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych. Mający zastosowanie również w myjkach ultradźwiękowych. Aktywny w stosunku do bakterii (w tym Tbc), grzybów, wirusów (w tym HIV, HBV, HCV) w czasie do 10 min. i w stężeniu do 0,5%. Oapkowanie 1 litr z z końcówką dozującą. 1000 ml z końcówką dozujacą op. 115 12. Koncentrat preparatu do mycia i dezynfekcji dużych, nie zanieczyszczonych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń w zakładach opieki zdrowotnej na bazie chlorowodorku aminokwasu i chlorku didecylodimetyloamoniowego. Aktywny w stosunku do bakterii (w tym Tbc), grzybów, wirusów (HIV, HBV, HCV) w czasie do 15 min w stężeniu nie przekraczającym 0,25%. Nie wymagający spłukiwania dezynfekowanych powierzchni. Posiadający dokumenty potwierdzające dopuszczenie do kontaktu z żywnością oraz do stosowania na oddziałach noworodkowych i w obecności pacjentów. Opakowanie 1 litr z końcówką dozującą. 1000 ml z końcówką dozujacą op. 135 13. Bezzapachowy preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni w postaci koncentratu, na bazie dwutlenku chloru, możliwy do stosowania w obecności pacjentów, o spektrum działania B, Tbc, V ,F, S; czas działania do 5 minut; opakowanie o pojemności 100 ml przeznaczone do sporządzenia 5l roztworu roboczego. 100 ml op. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.