Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Tomaszów Lubelski: Dostawa tablic informujących, tzw. Witaczy miejscowości, polegająca na wykonaniu konstrukcji gabarytowych i tablic płaskich z grafiką i z zamontowaniem w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach na terenie miejscowości Horyniec Zdrój i w Tomaszowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 74652 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic informujących, tzw. Witaczy miejscowości, polegająca na wykonaniu konstrukcji gabarytowych i tablic płaskich z grafiką i z zamontowaniem w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach na terenie miejscowości Horyniec Zdrój i w Tomaszowie Lubelskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic informujących, tzw. Witaczy miejscowości, polegająca na wykonaniu konstrukcji gabarytowych i tablic płaskich z grafiką i z zamontowaniem w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach na terenie miejscowości Horyniec Zdrój i w Tomaszowie Lubelskim. 2. Zakres został określony w wizualizacji nakreślonej przez Zamawiającego - projekcie przedsięwzięcia dołączonym w części załącznikowej do niniejszej Specyfikacji i obejmujące w szczególności: a) dostawę z zamontowaniem w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach - 4 szt.Witaczy: * 2 szt. z grafiką dotyczącą miejscowości Tomaszów Lubelski, zamontowane w Tomaszowie Lubelskim, * 2 szt. z grafiką dotyczącą miejscowości Horyniec Zdrój, zamontowane w Horyńcu Zdroju. Konstrukcja powinna być wykonana wielkogabarytowo, wykonana na bazie kształtowników stalowych (przekrój prostokątny 100 x 50 mm) zespolonych ze sobą (kształtownik 50 x 50 mm) zabezpieczona powłoką antykorozyjną - standard C-5-J (Ochrona Bierna Zestawem Powłokowym). Poszycie konstrukcji stanowią profilowane łukowato panele wykonane na bazie blach ocynkowanych o grubości 1 mm, kolor poszycia nadawany poprzez oklejanie wysokojakościowymi foliami typu VINYL odpornymi na działanie warunków zewnętrznych. Wykończenie konstrukcji powinno być w sposób odpowiadający przepisom BHP - brak ostrych krawędzi, śrub , itp. (krawędzie blach zagięte do środka lub schowane w strukturze konstrukcji, elementy maskujące, zapewniające wysoką estetykę). Panel górny dwustronny z nazwą miasta wykonany w formie kasetonu o wymiarach 180 x 75 x 50 cm wykonany z blachy ocynkowanej grubości 1 mm, wzmocniony kątownikiem 30 x 30 mm. Plastyka wykonana metodą obróbki cyfrowej CNC + wydruk Solvent. + laminat chroniący przed warunkami atmosferycznymi. Całość zakotwiona w stopie fundamentowej umożliwiającej zmianę lokalizacji (przeniesienie w inne miejsce). Wymiary konstrukcji : wysokość 4 m, szerokość 1,1 m. b) dostawę z zamontowaniem w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach - 2 szt. tablic informacyjnych : * 1 szt. z planem miasta Tomaszów Lubelski wraz z legendą, * 1 szt. z planem Horyńca Zdroju wraz z legendą. Konstrukcja w formie tablicy stylizowanej metaloplastyką. Wykonane na bazie konstrukcji stalowej, zabezpieczonej antykorozyjnie, przy wspornikach nośnych z rury okrągłej O 80 mm. Część plastyczna umieszczona na płaszczyźnie wykonanej na bazie blachy ocynkowanej grubości 1 mm przykotwionej do ramy z kształtownika, plastyka - wydruk SOLVENT + laminat chroniący przed warunkami atmosferycznymi. Boczne krawędzie powierzchni wykończone ozdobnym kutym kątownikiem. Tablica zwieńczona kutymi ornamentami. Wszystkie elementy stalowe (konstrukcja oraz ornamenty) lakierowane proszkowo (kolor - grafit). Całość przykotwiona do betonowej stopy, po jednej na każdą rurę nośną, ( w sumie 2 stopy betonowe). Wymiar powierzchni plastycznej: szer. 3,0 m x 1,5 m. Wysokość pomiędzy gruntem a dolną powierzchnią tablicy 1,20 m c) dostawę z zamontowaniem w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach - 40 szt tablic infor macyjnych : * 20 szt. z wyeksponowaniem obiektów zabytkowych miasta Tomaszów Lubelski wraz z opisem, * 20 szt. z wyeksponowaniem obiektów zabytkowych Horyńca Zdroju wraz z opisem. Konstrukcja w formie tablicy prostej. Wykonane na bazie konstrukcji stalowej, zabezpieczonej antykorozyjnie, przy wspornikach nośnych z rury okrągłej O 50 mm. Część plastyczna umieszczona na płaszczyźnie wykonanej na bazie blachy ocynkowanej grubości 1 mm przykotwionej do ramy z kształtownika, plastyka - wydruk SOLVENT + laminat chroniący przed warunkami atmosferycznymi. Boczne krawędzie powierzchni wykończone ozdobnym kutym kątownikiem. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo (kolor - grafit). Całość przykotwiona do betonowej stopy ( po jednej na każdą rurę nośną ( w sumie 2 stopy betonowe). Wymiar powierzchni plastycznej: szer. 1,0 m x 0,7 m. Wysokość pomiędzy gruntem a dolną powierzchnią tablicy 1,20 m. 3. Zakres zamówienia obejmuje również : a) montaż w różnych częściach danej miejscowości wskazanych przez Zamawiającego, b) udzielenie gwarancji na okres 2 lat na wykonany przedmiot - witacze i tablice. 4. Zgodnie z art.29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów i technik plastycznych jest zobowiązany do dołączenia do oferty: a) dokumentów potwierdzających, że zastosowane materiały i techniki plastyczne mające być zastosowane w propozycji jako równoważne są zdecydowanie lepsze od opisanych w SIWZ, b) oświadczenie, że ewentualne zamiany technologiczno - techniczne zastosowania materiałów i technik równoważnych nie wpłyną ujemnie na przedmiot dostawy i dokona uzgodnień z Zamawiającym, zwłaszcza dotyczących zagadnień estetycznych proponowanych rozwiązań równoważnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.20.00 - Sportowe tablice informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą w ofercie oświadczenie odnośnie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp na dołączonym przy SIWZ Załaczniku Nr 2. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą w ofercie oświadczenie dotyczące wiedzy i doświadczenia zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp na dołączonym przy SIWZ Załaczniku Nr 2. Wykonawcy przedłożą przynajmniej 2 referencje dostaw tablic informacyjnych potwierdzajace należyte wykonanie dostawy o podobnym charakterze. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą w ofercie oświadczenie dotyczące potencjału technicznego zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp na dołączonym przy SIWZ Załaczniku Nr 2. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasazie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą w ofercie oświadczenie dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp na dołączonym przy SIWZ Załączniku Nr 2. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wyknawcy przedłożą w ofercie oświadczenie dotyczące ich sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp na dołączonym przy SIWZ Załaczniku Nr 2. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dooferty oswiadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy przedłożą w ofercie przynajmniej 2 referencje dostaw tablic informacyjnych potwierdzające należyte wykonanie dostawy o podobnym charakterze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy zostanie wykonany w ramach projektu rozwoju gospodarczego Roztocza Środkowego i Wschodniego współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W TOMASZOWIE LUBELSKIM
- "Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025"
- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim z dostawą do Obwodów Drogowych
- Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.