eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa 19 szt. samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Szczecin: Dostawa 19 szt. samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 74664 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Golisza 10B, 71-682 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4425850, fax 091 4558055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.word.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 19 szt. samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowych, spełniających wymogi pojazdów przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii B oraz spełniające wymogi Rozporządzenia MI z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.03.32.262 z póź. zm.) oraz Rozporządzenia MI z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.05.217.1834 z póź. zm.). Zamawiający wymaga wymiany bez dopłaty przedmiotu zamówienia na fabrycznie nowe pojazdy w 22 miesiącu użytkowania. 2. Dostarczone samochody muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2008), kompletne, wolne od wad prawnych, konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych oraz posiadać pełną dokumentacje pojazdu niezbędną do jego rejestracji i eksploatacji - łącznie z kartą pojazdu, wyciągiem ze świadectwa homologacji, świadectwem jakości (pedał hamulca i sprzęgła) 3. Wszystkie dostarczone samochody muszą być jednej marki, typu i modelu. 4. Model (wersja modelowa) dostarczonych samochodów w produkcji nie wcześniej niż od 2007r. 5. Długość całkowita oferowanych samochodów 3900 mm - 4500 mm 6. Dostarczone samochody muszą spełniać wymagania techniczne zawarte w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do siwz. 7. Rodzaj eksploatacji pojazdów - egzaminowanie kandydatów na kierowców - nie ma wpływu na warunki gwarancji. 8. Zamontowanie przez Zamawiającego w dostarczonych samochodach urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów państwowych nie będzie skutkowało utratą gwarancji. 9. Zamawiający wymaga wymiany bez dopłaty przedmiotu zamówienia na fabrycznie nowe pojazdy. Wymiana nastąpi w 22 miesiącu użytkowania, wg. harmonogramu: 6 samochodów tygodniowo. 10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt odbiera samochody z siedziby Zamawiającego w przypadku ich wymiany. 11. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy samochodów. Dopuszcza się powierzenie podwykonawcom sprawowania serwisu samochodów w okresie gwarancji oraz po upływie gwarancji. Warunki serwisu zgodne z wymaganiami producenta samochodu. Stacja serwisowa musi posiadać autoryzację producenta oferowanego samochodu i być zlokalizowana na terenie miasta Szczecina 12. Gwarancja i serwis: a) Gwarancja: pełna na samochód min. 2 lata lub 100 000 km., obejmująca wszelkie usterki mechaniczne co najmniej 3 letnia gwarancja na wady lakieru na perforacyjną korozję blach min. 5 lat a) Serwis: w stacji obsługi na terenie miasta Szczecina posiadającej autoryzację producenta samochodu oferowanego przez Wykonawcę. 13. Wynagrodzenie i warunki płatności: a. wynagrodzenie płatne będzie po dostarczeniu przedmiotu umowy. b. zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur VAT. 14. Wykonawca zobowiązuje się odkupić od Zamawiającego 16 sztuk samochodów osobowych marki Fiat Panda, które używane aktualnie są przez Zamawiającego do egzaminowania na kat. B prawa jazdy. Wykaz pojazdów do sprzedaży zgodny z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do siwz). 15. Cena sprzedaży pojazdów zostanie ustalona przez niezależnego rzeczoznawcę samochodowego powołanego przez Zamawiającego. Koszty wyceny ponosi Zamawiający. 16. Odbiór zakupionych samochodów z siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają obowiązek przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, według wzoru , stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz: a) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul. Golisza 10B 71-682 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Szczecinie ul. Golisza 10B 71-682 Szczecin pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.