Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Warszawa: Św. Wincentego 44A w Warszawie- doposażenie w instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z modernizacją istniejącej kotłowni gazowej wbudowanej i instalacji gazowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m . st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5
Numer ogłoszenia: 74715 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6799959, 6794176, faks 22 679 99 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Św. Wincentego 44A w Warszawie- doposażenie w instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z modernizacją istniejącej kotłowni gazowej wbudowanej i instalacji gazowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m . st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Św. Wincentego 44A w Warszawie- doposażenie w instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z modernizacją istniejącej kotłowni gazowej wbudowanej i instalacji gazowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m . st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż związania ofertą . 3. Zasady wnoszenia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: 97 1030 1508 0000 0005 5087 0053 przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, przy czym za datę wniesienia wadium uznaje się dzień jego wpływu na konto Zamawiającego. 2)na przelewie należy dopisać : Wadium - przetarg Doposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z modernizacją istniejącej kotłowni gazowej budynku przy ul. Św. Wincentego 44A administrowanego przez ZGN 1 ul.Gościeradowska 5 Kopię przelewu należy dołączyć do oferty w załączniku nr 11 3) wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze (gwarancje ubezpieczeniowe, bankowe) winno być wystawione na Zamawiającego i ich oryginały załączone do oferty. Oferta bez załączonego dowodu wniesienia wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków o których mowa w pkt.1 na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, zgodnie z zapisami części VIII. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (zgodna w treści z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami od nr 1 do nr 12 w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 1 do formularza oferty), oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji, do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - (załącznik Nr 1a do formularza oferty), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - (załącznik Nr 2 do formularza oferty), 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 3 do formularza oferty), 4)wykaz wykonanych robót sanitarnych tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich czterech lat ( 2005, 2006, 2007 i 2008r) przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane z należytą starannością - opinie (załącznik Nr 4 do formularza oferty), 5)wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: - ich kwalifikacji zawodowych, - doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - zakresu wykonywanych przez nich czynności - kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:-kopie uprawnień kierownika robót : -uprawnienia budowlane + dozoru, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - kopie uprawnień pracowników (załącznik Nr 5 do formularza oferty), 7) aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument na kwotę min. 250000,00 zł. potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia O.C. w zakresie prowadzonej działalności - (załącznik Nr 6 do formularza oferty), 8)oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty/przychody, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - (załącznik Nr 7 do formularza oferty), 9) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych - (załącznik Nr 8 do formularza oferty) 10) podpisany wzór umowy na ostatniej stronie przez Wykonawcę - (załącznik Nr 9 do formularza oferty), 11) podpisany opis przedmiotu zamówienia - (załącznik Nr 10 do formularza oferty), 12) dowód wniesienia wadium - (załącznik Nr 11 do formularza oferty), 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Jeżeli oferta wykonawców , o których mowa w ust. 1 została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.1. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez : -osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy, lub osobę ujawnioną we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub osobę stosownie upoważnioną, 3.2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.Nr.87 poz. 605). 5.Dokumenty ofertowe winny być wypełnione przez oferenta ściśle według postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich samodzielnie zmian pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgn1targowek.bip.um.warszawa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- Kompleksowa dostawa i montaż czterech instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach w Białymstoku
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.