Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Chrzanów: Dostawa pasków testowych do moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS.
Numer ogłoszenia: 7472 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasków testowych do moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu wraz z oprogramowaniem komputerowym na okres 36 miesięcy: Dzierżawa czytnika testów do moczu powinna obejmować dostarczenie odczynników do badań z koniecznymi materiałami kontrolnymi, kalibracyjnymi i innymi zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badania mocz możliwość dzierżawienia laboratoryjnego systemu informatycznego LIS podłączenie aparatu do systemu LIS Wymagania techniczne i inne dotyczące czytnika pasków diagnostycznych do moczu: Lp Parametry wymagane 1 Czytnik pasków do moczu fabrycznie nowy przeznaczony do analizy następujących parametrów fiz-chem. badania ogólnego moczu: glukoza, białko,bilirubina, ciała ketonowe, urobilinogen, azotyny, leukocyty, erytrocyty, pH, ciężar właściwy, barwa moczu 2 Wyposażony w dotykowy ekran ciekłokrystaliczny , komputer, klawiaturę , wewnętrzną i zewnętrzną drukarkę , czytnik kodów paskowych ,UPS 3 Czytnik posiada oprogramowanie umożliwiające dokumentację i archiwizację wyników badań z testów paskowych , badań mikroskopowych osadu, badań kontrolnych 4 Czytnik posiada złącze do dwukierunkowej transmisji danych i komunikacji z zewnętrznym laboratoryjnym systemem informatycznym 5 Wydajność minimum 500 oznaczeń na godzinę 6 Pamięć minimum 1000 wyników 7 Kontrola pamięci - pamięć minimum 100 wyników 8 Automatyczne wykrywanie zabarwienia próbki przez analizator 9 Kompensacja własnego zabarwienia moczu 10 Możliwość wyboru barwy i klarowności moczu z aparatu 11 Flagowanie wyników patologicznych 12 Możliwość tworzenia w aparacie raportów wyników wymagajacych weryfikacji 13 Możliwość dopisania wyniku osadu do wyniku w aparacie 14 Możliwość konfiguracji wydruku wyników badań 15 Możliwość tworzenia list roboczych , raportów dziennych wyników 16 Prezentacja wyników kontroli jakości z możliwością wydruku raportów 17 Kalibracja przy użyciu pasków kalibracyjnych 18 Automatyczny start pasków testowych 19 Automatyczne usuwanie zużytych pasków do pojemnika na odpady 20 Możliwość wyboru jednostek pomiaru 21 Wewnątrz laboratoryjna kontrola jakości za pomocą płynnych materiałów kontrolnych 22 Czytnik posiada znak CE 23 Instrukcja obsługi czytnika w języku polskim 24 Wykonawca dostarczy czytnik , zamontuje , uruchomi oraz przeszkoli personel w zakresie obsługi w ciagu 3 tygodni od dnia podpisania umowy 25 Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie czytnika w trakcie trwania umowy ( przeglądy , naprawy, części zamienne , dojazd ) 26 Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin a dokonanie naprawy do 48 godzin( dni robocze) 27 W przypadku braku możliwości naprawy w terminie 48 godzin , dostarczy aparat zastępczy 28 Wykonawca sfinansuje co najmniej 1 x kwartał ( 4 x w roku ) uczestnictwo w zewnętrznej kontroli jakości badania ogólnego moczu ( LabQality lub Riqas) II Dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych do oferowanego czytnika Specyfikacja pasków testowych oraz materiałów kontrolnych do oferowanego czytnika potrzebnych do wykonania 23 000 badań ogólnych moczu rocznie( 69 000 przez okres 36 miesiecy).Kontrola wewnątrzlaboratoryjna wykonywana jest codziennie na dwóch poziomach . Wymagania dotyczące testów paskowych: 1.Paski charakteryzują się eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wyniki glukozy. 2.Wymagana czułość dla białka nie gorsza niż 20 mg/dl dla glukozy nie mniejsza niż 50 mg/dl. 3.Paski, materiały kontrolne posiadają znak CE oraz karty charakterystyki ( proszę dołączyć do oferty) 4.Instrukcje metodyczne dla testów paskowych są w języku polskim i są dołączone do każdego opakowania. 5.Dostawa odczynników odbywała się będzie zgodnie z okresowymi zamówieniami w czasie do 2 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Ważność dostarczanych odczynników - minimum 6 miesięcy licząc od daty dostawy . Lp Nazwa produktu Wielkość opakowania Cena jednostkowa nettowa Cena jednostkowa brutto Liczba pełnych opakowań/rok Wartość zamówienia netto /rok Wartość zamówienia brutto/rok 1 Pasek testowy 2 Mocze kontrolne na 2 poziomach N : P : N : P : 3 Paski kalibracyjne 4 Materiały zużywalne III Dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego - LIS. Dzierżawa laboratoryjnego Systemu Informatycznego - LIS powinna obejmować: dostawę oprogramowania zgodnie ze specyfikacją bezpłatną gwarancje na okres dzierżawy szkolenia w zakresie obsługi systemu demontaż sprzętu po upływie terminu umowy Parametry wymagane dla Laboratoryjnego Systemu Informatycznego: Lp Parametry 1 Oferent dostarczy w ramach dzierżawy niezbędne oprogramowanie, sprzęt komputerowy do obsługi 7 stanowisk roboczych plus serwer , czytniki kodów kreskowych , czytnik kart zleceń 2 Oferent zapewni bezpłatnie w ramach dzierżawy połączenie wspólnym serwerem analizatorów , wdrożenie oraz szkolenie z zakresu obsługi systemu 3 System powinien spinać w sieć oferowany czytnik do moczu oraz aparaty posiadane przez laboratorium : - COBAS Integra 400 firmy Roche ( biochemia) - ELECSYS 2010 firmy Roche ( immunologia) - COAG Chrom3003 firmy BioKsel( koagulologia ) - SYSMEX 1000i firmy Sysmex ( hematologia) - czytnik OB ESR 48 firmy Kabe 4 System umożliwia manualne wpisywanie osadu moczu, wynik z oznaczenia elektrolitów ( Na, Cl, K ), rozmaz krwi, komentarz 5 Rejestracja pacjentów i zleceń możliwa manualnie i przy pomocy kodów kreskowych 6 Rejestracja próbek za pomocą skanera do kart zleceń 7 System umożliwia autoryzację wyników 8 System umożliwia prowadzenie wewnątrz laboratoryjnej kontroli jakości ( wykresy , SD, CV )wg zasad Westgarda 9 System umożliwia drukowanie wyników pojedynczo oraz zbiorowo 10 System posiada możliwość prowadzenia kartotek zleceniodawców oraz pacjentów 11 System posiada znakowanie materiału kodami kreskowymi umożliwiającymi jednoznaczną identyfikację próbki ze zleceniem 12 System posiada możliwość tworzenia archiwum 13 System umożliwia zarządzanie informacją ( tworzenie list roboczych, sterowanie przepływem zleceń pomiędzy stanowiskami komputerowymi a analizatorami) 14 System umożliwia kontrolę procesu walidacji wyników ( wyświetla wartości referencyjne z uwzględnieniem wieku i płci , flaguje wyniki patologiczne ) 15 Umożliwia prowadzenie delta Check pacjenta 16 System posiada możliwość konfigurowania wydruków wyników badan 17 Mozliwość wykonywania obliczeń statystycznych liczby zleceń , badań, oznaczeń ogółem i dla poszczególnych kontrahentów 18 Raportowanie ilości wykonanych badań w wybranym przedziale czasowym dla wybranego kontrahenta 19 System umozliwia obsługę rozliczeń finansowych z kontrahentami, zleceniodawcami , z pacjentami wykonujacymi badania odpłatne 20 Możliwość zabezpieczenia bazy danych przez zainstalowanie osobnego komputera odpowiedzialnego za archiwizowanie i zabezpieczenie danych osobowych pacjenta 21 Wykonawca zapewni bezpłatnie serwisowanie systemu przez cały okres użytkowania 22 Wdrożenie - czas wdrożenia max. 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz dostaw pasków do moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków diagnostycznych do moczu z oprogramowaniem komputerowym zrealizowanych w okresie ostatnich 36 miesiecy przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 31 000 zł rocznie wraz z dokumentami potwierdzajacymi ,że dostawy zpostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Oświadcvzenie Wykonawcy ,że dostarczany wyrób posiada zaświaadczenie o rejestracji wyrobu w Urzedzie Rejestracji Wyrobów Medycznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy ,że dostarczane wyroby posiadają Deklaracje Zgodności CE (Deklaracja musi zawierać klasę i regułę klasyfikacji urządzenia )lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul.Sokoła 19 II p sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 10:00, miejsce: 32-500 Chrzanów, ul.Sokoła 19 II p sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zakup i instalacja 10 zasilaczy awaryjnych UPS o mocy 3kVA dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie switch-a szkieletowego w porty światłowodowe dla Gminy Chrzanów, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa rękawic lateksowych, nitrylowych i winylowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
- Rozbudowa ul. Dworskiej wraz z częścią ul. Kasztanowej.
- Zakup 4 serwerów NAS z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego, w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup materacy przeciwodleżynowych.
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema głowicami
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.