To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 74733 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Gniezno: Wykonanie robót związanych z przebudową przestrzeni budynku i dostawa wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36780-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny
63975538200000, ul.
ul. Kostrzewskiego
1,
62200
Gniezno, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
614 264 641, faks
614 264 841, e-mail
pawel.tyrchan@mppp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.muzeumgniezno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót związanych z przebudową przestrzeni budynku i dostawa wyposażenia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.2.1 Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.: 5.2.1.1 przebudowę północnej klatki schodowej oraz części pomieszczeń kondygnacji naziemnych (parteru, pierwszego i drugiego piętra), 5.2.1.2 przebudowę części pomieszczeń piwnicy, 5.2.1.3 dostawę i montaż wyposażenia do sali wielofunkcyjnej, 5.2.1.4 dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń piwnicy. 5.2.2 W ramach zadania wykonane zostaną roboty budowlane i instalacyjne obejmujące instalacje elektryczne, instalacje wod-kan, instalacje centralnego ogrzewania i c.t., instalacje wentylacji i klimatyzacji. Dla potrzeb zadania opracowane zostały kosztorysy inwestorskie (do SIWZ załączono przedmiary), które obok powyższych robót obejmują również specyfikację dotyczącą dostaw wyposażenia do pomieszczeń. 5.2.3 Na wyposażenie sali wielofunkcyjnej składać się będą: 5.2.3.1 montaż zabudowy meblowej - kuchennej - 1 szt., 5.2.3.2 ekspozytory - 1 kpl, 5.2.3.3 dostawa i ustawienie krzeseł konferencyjnych - 120 szt., 5.2.3.4 dostawa i ustawienie stołów konferencyjnych - 10 szt., 5.2.3.5 dostawa i ustawienie ścianek muzealnych - 1 kpl. 5.2.4 Wyposażenie pomieszczeń piwnicy: 5.2.4.1 regały metalowe 100 x 35 cm o wys. 300 cm - 121 szt., 5.2.4.2 regały metalowe 80 x 35 cm o wys. 300 cm - 16 szt., 5.2.4.3 regały metalowe mobilne 80 x 50 cm o wys. 200 cm - 6 szt., 5.2.4.4 regał metalowy 90 x 60 cm o wys. 180 cm - 1 szt., 5.2.4.5 szafka pracownicza dwudzielna 80 x 50 cm o wys. 220 cm - 1 szt., 5.2.4.6 szafa 100 x 50 cm o wys. 220 cm - 3 szt., 5.2.4.7 szafa 100 x 60 cm o wys. 220 cm - 2 szt., 5.2.4.8 szafy metalowe 100 x 50 cm o wys. 220 cm - 20 szt., 5.2.4.9 biurko 120 x 60 cm - 2 szt., 5.2.4.10 krzesło biurowe ruchome - 3 szt., 5.2.4.11 stół 80 x 80 cm - 1 szt., 5.2.4.12 blat roboczy odporny na chemikalia o głębokości 60 cm - 1 szt., 5.2.4.13 szafka podblatowa szerokość 90 cm głębokość 60 cm - 1 szt., 5.2.4.14 szafka podblatowa szerokość 50 cm głębokość 60 cm - 1 szt., 5.2.4.15 szafka podblatowa szerokość 60 cm głębokość 60 cm - 3 szt., 5.2.4.16 szafka podblatowa z blatem szerokość 90 cm głębokość 60 cm - 1 szt., 5.2.4.17 defensor mobilny (nawilżacz z napełnianym zbiornikiem) - 1 szt., 5.2.4.18 szafa na chemikalia 120 x 50 cm - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212313-3
Dodatkowe kody CPV:
45223110-0,
45262600-7,
45400000-1,
45320000-6,
45421000-4,
45324000-4,
45442000-7,
45332000-3,
45331200-8,
45331100-7,
45321000-3,
45311000-0,
45311200-2,
45310000-3,
45311000-0,
45314310-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3479674.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4280000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
- Dostawy materiałów szewnych
- Usługa ochrony fizycznej i dozoru mienia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.