To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7476 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Sieraków Ślaski: Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 367840-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sierakowie Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny
24344379350000, ul.
Ul. Cegielniana
13,
42793
Sieraków Ślaski, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343538505, faks
343538505, e-mail
barbara.klim@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna więziennictwa - zakład karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DKw-220/19/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - produkty mączne. 1.1. biszkopty w ilości 180kg - dostawy sukcesywne po około 15kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.2. sucharki bez cukru w ilości 180kg, dostawy sukcesywne po około 15kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.3. ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg lub worki 25kg w ilości 3 000kg - dostawy sukcesywne po około 250kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.4. makaron nie gotowany: nitki, krajanka, łazankowy, świderki opakowania worki max. do 10kg. w ilości 4 500kg.- dostawy sukcesywne po około 375kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.5. mąka pszenna typ 500, opakowanie worki 25kg lub 1kg, w ilości 2 700kg - dostawy sukcesywne po około 225kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.6. mąka ziemniaczana, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 360kg - dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.7. kasza jęczmienna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 2 100kg - dostawy sukcesywne po około 175kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 1.8. kasza manna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 400kg - dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Część 2 - produkty strączkowe. 2.1. groch łuskany, połówki, zdrowy, czysty, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg, w ilości 1 800kg, dostawy sukcesywne po około 150kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 2.2. fasola biała, duża, cała, zdrowa, czysta, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg, w ilości 3 600kg, dostawy sukcesywne po około 300kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15820000-2
Dodatkowe kody CPV:
03211300-6,
15851000-8,
15851100-9,
15612100-2,
15613000-8,
03221220-4,
03221210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: produkty mączne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31693.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 26600.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: produkty strączkowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14364.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.