To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 74781 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Pruszcz Gdański: Remont lokali mieszkalnych położonych w miejscowości Swarożyn gm. Tczew
oraz Radostowo i Wielka Słońca gm. Subkowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44665-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Powstańców Warszawy
28,
83000
Pruszcz Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 3004841, 3023817, faks
583 004 843, e-mail
Gdansk@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali mieszkalnych położonych w miejscowości Swarożyn gm. Tczew oraz Radostowo i Wielka Słońca gm. Subkowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkań położonych na terenie gminy Tczew w miejscowości Swarożyn oraz na terenie gminy Subkowy w miejscowości Radostowo i Wielka Słońca zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowo opisującą zakres niezbędnych do wykonania prac. 1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1.2.1 Zadanie A - Remont części budynku wraz z mieszkaniem w miejscowości Swarożyn ul. Wyzwolenia 19 c, gm. Tczew. Remontowane mieszkanie jest nie zamieszkałe. W pozostałej części budynku zamieszkują ludzie. Zakres prac do wykonania część remontowa: a) remont stropów drewnianych z wymianą izolacji cieplnej, b) remont kominów, c) remont posadzek z wymianą izolacji przeciwwilgociowych oraz cieplnych, d) wymiana drzwi i okien, e) przetarcie tynków i malowanie pomieszczeń, f) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej, g) remont instalacji wod. - kan. wewnętrznej, h) wymiana osprzętu wod - kan., i) wykonanie remontu dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji drewnianej, montaż łat i kontrłat z zamontowaniem blachodachówki, gąsiorów, obróbek blacharskich, orynnowania i folii paroprzepuszczalnej. (1/2 połaci dachowej), j) remont elewacji zewnętrznej poprzez naprawę spękań i fugowanie cegieł, k) posprzątanie terenu zewnętrznego z zalegających śmieci i pozostałości po wiacie drewnianej (mogą występować płyty eternitowe oraz inne odpady budowlane niebezpieczne). Zakres prac do wykonania część inwestycyjna: a) podłączenie łazienki do kanalizacji sanitarnej, b) wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem i uruchomieniem piecokominka, c) montaż bojlera elektrycznego z wężownicą i podłączeniem do instalacji c.o., d) zabezpieczenie bojlera poprzez grupę bezpieczeństwa z naczyniem wyrównawczym dla ciepłej wody, e) adaptacja pomieszczenia na łazienkę, f) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego wraz z podłączeniem. 1.2.2 Zadanie B - Remont części budynku i mieszkania w miejscowości Radostowo ul. Dworcowa 4/4, gm. Subkowy. Remontowane mieszkanie jest zamieszkałe. Jeżeli zajdzie konieczność wykwaterowania na czas robót wszelkie koszty należy doliczyć do oferty. Zamawiający nie zapewnia opróżnienia lokalu. W pozostałej części budynku zamieszkują ludzie. Zakres prac do wykonania część remontowa: a) remont stropów drewnianych z wymianą izolacji cieplnej, b) remont kominów, c) remont posadzek, d) wymiana drzwi i okien, e) przetarcie tynków i malowanie pomieszczeń, f) naprawa tynków i mocowanie płyt gipsowo-kartonowych na ścianach i sufitach, g) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z wymiana tablicy licznikowej i rozdzielni mieszkaniowej, h) zabezpieczenie przyłącza energetycznego na czas robót (z ewentualnym rozebraniem i ponownym podłączeniem i wykonaniem nowego mocowania), i) odnowienie izolacji fundamentu z otworzeniem opaski betonowej lub kamiennej, j) remont instalacji wod. - kan. wewnętrznej., k) wymiana osprzętu wod - kan., l) wykonanie remontu dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji drewnianej, montaż lat i kontrłat z zamontowaniem blachodachówki, gąsiorów, obróbek blacharskich, orynnowania i folii paroprzepuszczalnej (obrys mieszkania), m) montaż bojlera elektrycznego z wężownicą i podłączeniem do instalacji c.o., n) zabezpieczenie bojlera poprzez grupę bezpieczeństwa z naczyniem wyrównawczym dla ciepłej wody. Zakres prac do wykonania część inwestycyjna: a) remont elewacji poprzez wykonanie ocieplenia, b) wymiana źródła ogrzewania. 1.2.3 Zadanie C - Remont mieszkania w miejscowości Radostowo ul. Dworcowa 2/3, gm. Subkowy. Remontowane mieszkanie jest zamieszkałe. Jeżeli zajdzie konieczność wykwaterowania na czas robót wszelkie koszty należy doliczyć do oferty. Zamawiający nie zapewnia opróżnienia lokalu. W pozostałej części budynku zamieszkują ludzie. Zakres prac do wykonania część remontowa: a) remont kominów, b) remont posadzek, c) wymiana drzwi i okien, d) przetarcie tynków i malowanie pomieszczeń, e) naprawa tynków i mocowanie płyt gipsowo-kartonowych na ścianach, f) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z wymianą tablicy licznikowej i rozdzielni mieszkaniowej, g) adaptacja przyłącza energetycznego wraz z jego zabezpieczeniem na czas robót, (ewentualnym rozebraniem i ponowny podłączeniem), h) remont instalacji wod. - kan. wewnętrznej, i) przebudowa przyłącza wodociągowego w kuchni - schowanie w ścianach i posadzkach, j) wymiana osprzętu wod - kan., k) montaż bojlera elektrycznego z wężownicą i podłączeniem do instalacji c.o. wraz ze wzmocnieniem ściany, l) zabezpieczenie bojlera poprzez grupę bezpieczeństwa z naczyniem wyrównawczym dla ciepłej wody. Zakres prac do wykonania część inwestycyjna: a) wykonanie ocieplenia posadzek, b) wykonanie sufitów podwieszanych, c) wymiana źródła ogrzewania. 1.2.4 Zadanie D - Remont części budynku wraz z mieszkaniem w miejscowości Wielka Słońca 2/1, gm. Subkowy. Remontowane mieszkanie jest zamieszkałe. Jeżeli zajdzie konieczność wykwaterowania na czas robót wszelkie koszty należy doliczyć do oferty. Zamawiający nie zapewnia opróżnienia lokalu. W pozostałej części budynku zamieszkują ludzie. Zakres prac do wykonania część remontowa: a) remont stropodachów drewnianych z wymianą izolacji cieplnej, b) remont kominów, c) remont posadzek, d) wymiana drzwi i okien, e) remont ścian wraz z konieczną wymiany lica ścian na płyty gips-karton, f) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z wymianą tablicy licznikowej i rozdzielni mieszkaniowej, g) zabezpieczenie przyłącza energetycznego na czas robót, (z ewentualnym rozebraniem i ponownym podłączeniem i wykonaniem nowego mocowania), h) remont instalacji wod. - kan. wewnętrznej, i) wymiana osprzętu wod - kan., j) wykonanie remontu dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji drewnianej, wykonaniu nowego pokrycia z papy, obróbek blacharskich, orynnowania w obrysie mieszkania, k) remont instalacji c.o., l) montaż bojlera elektrycznego z wężownicą i podłączeniem do instalacji c.o., m) zabezpieczenie bojlera poprzez grupę bezpieczeństwa z naczyniem wyrównawczym dla ciepłej wody. Zakres prac do wykonania część inwestycyjna: a) remont elewacji zewnętrznej poprzez ocieplenie, b) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, c) wymiana źródła ogrzewania. 1.2.5 Zadanie E - Remont części budynku wraz z mieszkaniem w miejscowości Wielka Słońca 6/8, gm. Subkowy. Remontowane mieszkanie jest zamieszkałe. Jeżeli zajdzie konieczność wykwaterowania na czas robót wszelkie koszty należy doliczyć do oferty. Zamawiający nie zapewnia opróżnienia lokalu. W pozostałej części budynku zamieszkują ludzie. Zakres prac do wykonania część remontowa: a) remont schodów zewnętrznych, b) remont kominów, c) remont posadzek, d) wymiana drzwi i okien, e) przetarcie tynków i malowanie pomieszczeń, f) naprawa tynków i mocowanie płyt gipsowo-kartonowych na ścianach i sufitach, g) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z wymiana tablicy licznikowej i rozdzielni mieszkaniowej, h) zabezpieczenie przyłącza energetycznego na czas robót (z ewentualnym rozebraniem i ponownym podłączeniem i wykonaniem nowego mocowania), i) odnowienie izolacji fundamentu z otworzeniem opaski betonowej lub kamiennej, j) wykonanie remontu dachu z papy. Zakres prac do wykonania część inwestycyjna: a) remont elewacji poprzez wykonanie ocieplenia, b) adaptacja pomieszczenia na łazienkę, c) montaż bojlera elektrycznego z wężownicą i podłączeniem do instalacji c.o., d) zabezpieczenie bojlera poprzez grupę bezpieczeństwa z naczyniem wyrównawczym dla ciepłej wody, e) wykonanie instalacji wod-kan., f) wykonanie przyłącza wod-kan., g) wymiana źródła ogrzewania. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania opisany został w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, STWiORB oraz pomocniczo w przedmiarach). Ilości podane w przedmiarach traktować pomocniczo. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie ilości robót do wykonania ze stanem faktycznym. Za przyjęte ilości z przedmiarów pełną odpowiedzialność ponosi składający ofertę. 1.4 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac na którym prowadzone będą prace winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren na którym prowadzone będą prace należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 1.5 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 1) Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 3 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i deklaracji zgodności, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załącznikach do SIWZ pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.6 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1.6.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 1.6.2 Dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób do wykonania czynności wymienionych w ust. 4.7.1 z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. Wykaz wraz z oświadczeniem winien zostać złożony przez Wykonawcę jak i podwykonawców w dniu podpisania umowy. 1.6.3 Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 1.6.4 W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie 2 dni roboczych od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. 1.7 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45262690-4
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45421000-4,
45430000-0,
45442100-8,
45310000-3,
45332000-3,
45331100-7,
45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100846.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 87000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87952.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 81195.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ZADANIE C |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40006.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51357.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: ZADANIE D |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113669.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: ZADANIE E |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47027.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34678.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Kasprowicza i Herberta w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja klasopracowni w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących dla branży Spedycyjno-logistycznej i Ogrodniczej
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.