eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówUtworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Wyszków: Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - etap I
Numer ogłoszenia: 74783 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego , al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - etap I , w którego zakres wchodzą: 1.Roboty termomodernizacyjne budynku dydaktycznego i warsztatów CKP w Wyszkowie. Termin realizacji - do dnia 31.10.2012 r. 1) Zakres robót objęty projektem budowlanym i wykonawczym Termomodernizacja budynku dydaktycznego CKP w Wyszkowie obejmuje: - uzupełnienie ubytków tynku w ścianach, - demontaż i montaż instalacji odgromowej na nieocieplonych ścianach i dachu, - wykonanie docieplenia styropianem ścian zewnętrznych zgodnie z załączonym projektem i kolorystyką - docieplenie stropodachu styropianem laminowanym papą i pokrycie papą termozgrzewalną, - wykonanie obróbek blacharskich; demontaż i ponowny montaż rur spustowych i rynien dachowych, parapety przy oknach na elewacji nieocieplonej, - rozbiórka pozostałych schodów betonowych, - wykonanie cokołu budynku granulatem żywicznym, - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez zamontowanie zaworów i głowic termomostatycznych oraz zaworów odcinających. 2) Zakres robót objęty projektem budowlanym i wykonawczym Termomodernizacja budynku warsztatów CKP w Wyszkowie obejmuje: - uzupełnienie ubytków tynku w ścianach, - wymianę pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie, - zmniejszenie otworów okiennych poprzez częściowe zamurowania, - powiększenie otworów okiennych dla kilku okien i drzwi, - naprawa kominów, - demontaż elementów osłonowych rynien, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - montaż instalacji odgromowej w rurkach na ścianach, - wykonanie docieplenia styropianem ścian zewnętrznych, zgodnie z załączonym projektem i kolorystyką, - docieplenie stropodachów styropianem laminowanym papą i pokrycie dachów papą termozgrzewalną, - wykonanie cokołu budynku granulatem żywicznym zgodnie z załączonym projektem, - budowa przejazdu dla wózków inwalidzkich, - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez zamontowanie zaworów i głowic termomostatycznych oraz zaworów odcinających. 2. Roboty termomodernizacyjne budynku Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta w Wyszkowie. Termin realizacji - do dnia 31.10.2012 r. Zakres robót objęty projektem budowlanym Termomodernizacja budynku Gminy Wyszków Powiatu Wyszkowskiego obejmuje: - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem i tynkiem silikonowym, - wykonanie obróbek blacharskich, - wykonanie trzech wejść do budynku w konstrukcji żelbetowej - rama 25 x 25 cm, wypełniona bloczkami gazobetonowymi gr. 24 cm , ściany wejść otynkowane i obłożone płytkami ceramicznymi o wymiarach 30 x 60 cm, - wykonanie konstrukcji daszków z dwuteownika 160, 100, pokrytych obustronnie blachą powlekaną, trapezową, grafitową. Daszki zaopatrzyć w rynny fi 60 i rury spustowe fi 60, - demontaż i montaż instalacji odgromowej, - wymiana istniejącej posadzki wejść do budynku wraz z uzupełnieniami betonowymi na spocznikach i schodach wejściowych na płytki ceramiczne o wymiarach 30x60 cm, - wykonanie masztów z rury kwasoodpornej fi 51 mm i wysokości 8,0 m. 3. Modernizacja lokalnej sieci ciepłowniczej LO w Wyszkowie. Termin realizacji - 31.07.2012 r. Modernizacja sieci ciepłowniczej obejmuje odcinek sieci ciepłowniczej od budynku internatu do komory ciepłowniczej obok budynku szkoły, o długości około 72, 0 m. Nowa sieć wykonana zostanie w technice preizolowanej z rur stalowych czarnych o średnicy nominalnej Dn 100, posadowionych na głębokości ok. 1,0 m. Istniejąca sieć cieplna, wykonana w technice kanałowej, pozostaje w ziemi bez demontażu. Roboty obejmują przyłączenie budowanej sieci do sieci istniejącej w komorze ciepłowniczej oraz wprowadzenie do budynku internatu. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy materiałów, wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu, elementu lub materiału danego producenta lecz wskazanie na materiał, wyrób lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Energię elektryczną i pobór wody, potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosiła - 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy podane do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja projektowa, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia stanowi załączniki do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa : 1.Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta, ul. Aleja Róż 2; 1) projekt budowlany - projekt termomodernizacji, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta, 3) przedmiar robót, 4) oświadczenie biura projektowego o kompletności projektu budowlanego, 5) Decyzja nr 340/10, (numer rejestru AB-7351/8226/10) z dnia 27.05.2010 r, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. 2.Termomodernizacja budynku warsztatów Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, przy ul.1 Armii Wojska Polskiego 82a; 1) projekt budowlany - docieplenie przegród zewnętrznych z kolorystyką elewacji, 2) projekt wykonawczy - docieplenie przegród zewnętrznych z kolorystyką elewacji, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - docieplenie przegród zewnętrznych z kolorystyką elewacji, 7) przedmiary robót, 8) projekt wykonawczy - modernizacja instalacji c.o., 9) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -modernizacja instalacji c.o., 10) przedmiary robót. 3.Termomodernizacja budynku dydaktycznego Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, przy ul. 1 Armii Wojska Polskiego 82 a; 1) projekt budowlany - docieplenie przegród zewnętrznych z kolorystyką elewacji, 2) projekt wykonawczy - docieplenie przegród zewnętrznych z kolorystyką elewacji, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - docieplenie przegród zewnętrznych z kolorystyką elewacji, 4) przedmiar robót, 5) projekt budowlany i wykonawczy - modernizacja instalacji c.o., 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - modernizacja instalacji c.o., 7) przedmiar robót, 8) Decyzja nr 769/10 (numer rejestru AB-7351/17505/10) z dnia 19.10.2010 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie termomodernizacji budynków warsztatowego i dydaktycznego CKP w Wyszkowie. 4. Modernizacja lokalnej sieci ciepłowniczej LO w Wyszkowie, na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul.11 Listopada 1; 1) projekt budowlano - wykonawczy, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót, 4) Decyzja nr 780/10 (numer rejestru AB-7351/17629/10) z dnia 27.10.2010 r, zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę sieci ciepłowniczej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Wyszkowie. Przez wykonanie robót należy rozumieć całkowite zakończenie robót i ich odbiór końcowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi pisemną opinię. Negatywna opinia autora Projektu będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy w trybie przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji autora Projektu oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji jakości. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie 3 lat, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2007 - 2013 Priorytetu IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka Działanie 4.3. Ochrona powietrza, energetyka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: - 40.000 PLN, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, a polegających na budowie, przebudowie lub remoncie ogólnobudowlanym budynków wraz z termomodernizacją obiektów o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (brutto) każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: Kierownik budowy (1 osoba) - specjalista w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem, - minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, Kierownik robót sanitarnych (1 osoba) - specjalista w zakresie branży sanitarnej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie tej specjalności objętymi niniejszym zamówieniem, - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami. Gdy ww. osoby, biorące udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z jęz. polskiego. Zamawiający, określając wymóg dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U.z 2010 r, nr 243, poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz.394 ), umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej- 1 000.000,00 PLN, (słownie: jeden milion złotych) b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej - 1.000.000,00 PLN, ( jeden milion złotych). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. a), b), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 3. Formularz wskaźników cenotwórczych. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Kserokopia dowodu wniesienia wadium 7. Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Rgionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz.867).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczność wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, d) konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, e) okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, geologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. 2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-e, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 4) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 5) Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę. 6) Zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom. 7) Zmiana harmonogramu prac oraz sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku: a) Wystąpienie uzasadnionej okoliczności aktualizacji harmonogramu realizacji prac bez zmian terminu realizacji umowy, b) zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu przedstawione przez Wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego. 8) Zmiana zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. 9) W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego 2007-2013 Priorytetu IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka Działanie 4.3.Ochrona powietrza, energetyka Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodujacej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłacznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania częsci umowy. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części II niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków pok. nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013 Priorytet: IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka; Działanie: 4.3.ochrona powietrza, energetyka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.