Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Warszawa: Promocja partnerstwa publiczno- prywatnego poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 16 przedstawicieli Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Centralnego Biura Śledczego, Prokuratury, Policji, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwa Gospodarki
Numer ogłoszenia: 74800 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja partnerstwa publiczno- prywatnego poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 16 przedstawicieli Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Centralnego Biura Śledczego, Prokuratury, Policji, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwa Gospodarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja partnerstwa publiczno- prywatnego poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 16 przedstawicieli Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Centralnego Biura Śledczego, Prokuratury, Policji, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwa Gospodarki. Zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie następujących działań: -zorganizowania 1 wizyty studyjnej trwającej 5 dni (bez soboty i niedzieli), z jednoczesnym zapewnieniem opieki przewodnika grupy, tłumacza oraz moderatora, -zapewnienia transportu lotniczego na trasie Warszawa - kraj UE, kraj UE - Warszawa, -zapewnienia wszelkich transferów na miejscu, -zapewnienia noclegu dla uczestników wizyty studyjnej, -zapewnienia usług cateringowych dla uczestników wizyty studyjnej -zapewnienia spotkań z przedstawicielami instytucji przedstawionych w ofercie Wykonawcy, -ubezpieczenie uczestników wizyty studyjnej od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia oraz utraty bagażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do umowy. Wartość zamówienia została oszacowana przez Zamawiającego na kwotę 160.500,00 zł netto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00 - Seminaria szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.54.00.00 - 63.54.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zamówienia, których przedmiotem była organizacja wizyty studyjnej o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą moderatora, która w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert: a) była autorem lub współautorem co najmniej 1 publikacji z zakresu partnerstwa publiczno - prywatnego; b) pracowała lub współpracowała z jedną z instytucji zajmujących się problematyką partnerstwa publiczno - prywatnego w kraju, w którym będzie zorganizowana wizyta studyjna. - co najmniej jednym opiekunem grupy, który posiada wiedzę nt. instytucji, które Wykonawca zaproponuje do wizytowania, a które zajmują się partnerstwem publiczno - prywatnym, - co najmniej jednym tłumaczem, który włada biegle językiem polskim w mowie i piśmie oraz: a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu tłumaczeń konferencyjnych; b) posiada wyższe wykształcenie w zakresie lingwistyki stosowanej lub ukończone studia dla tłumaczy konferencyjnych w zakresie języka używanego podczas spotkań z przedstawicielami instytucji wskazanymi w ofercie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której opiekun grupy jest jednocześnie tłumaczem. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby funkcja moderatora i opiekuna były połączone, pod warunkiem łącznego spełnienia powyższych wymogów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koncepcja dotycząca organizacji wizyty studyjnej - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1)w przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie osób wskazanych imiennie w Załączniku nr 4 do umowy, które mają pełnić funkcje opiekuna grupy, moderatora lub tłumacza, zaistnieje konieczność zmiany którejkolwiek z tych osób. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do: a)niezwłocznego pisemnego zawiadomienia - z podaniem przyczyn - Zamawiającego o tym, iż nie jest możliwym przez którąkolwiek z ww. osób wykonanie powierzonej jej funkcji, b)równoczesnego z zawiadomieniem, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), imiennego wskazania na piśmie Zamawiającemu innej osoby mającej pełnić - w miejsce dotychczas wskazanej - określoną funkcję z funkcji wyżej wymienionych, wraz z życiorysem, opisem umiejętności i doświadczeniem tej osoby sporządzonym w sposób dający możliwość Zamawiającemu oceny kwalifikacji tej osoby do realizacji zadań, które osobie tej mają zostać powierzone. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi posiadać umiejętności i doświadczenie nie niższe niż osoba wskazana w ofercie. Zamawiający, po otrzymaniu informacji wraz ze wskazaniem innej osoby, o których mowa w ppkt 1) lit. a) i b), niezwłocznie zaakceptuje wskazaną nową osobę lub odmówi jej akceptacji. W przypadku odmowy akceptacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu imiennie innej osoby spełniającej warunki, o których mowa wyżej. Do ponownego wskazania osoby stosuje się zasady określone w ppkt. 1 lit. b niniejszego ustępu Odmowa akceptacji wskazanej przez Wykonawcę osoby nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapewnienia personelu o odpowiednich kwalifikacjach i wymaganego, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do umowy, dla realizacji umowy. Osoba, co do której Zamawiający odmówił akceptacji, nie może pełnić funkcji, o których mowa w niniejszym ustępie. 2)zmiany terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy, lecz przez Wykonawcę niezawinionymi, po ich uznaniu (akceptacji) przez Zamawiającego i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania, nie później niż przed upływem terminu wykonania umowy wskazanego w § 1 ust. 3 umowy, 3)zmiany terminu wykonania umowy wskazanego w § 1 ust. 3 umowy oraz zmiany terminu wybranego przez Zamawiającego w trybie § 3 ust.1 w sytuacji, gdyby Zamawiającemu nie udało się zrekrutować odpowiedniej liczby uczestników wizyty studyjnej lub w przypadku wystąpienia okoliczności noszących znamiona siły wyższej mających wpływ na realizację umowy, 4)zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1, o zmianę odpowiadającą kwocie zmienionej wartości podatku VAT, jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT należnego od towarów i usług będących przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 374.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Ministerstwo Gospodarki Pl. Trzech Krzyży 3/5 00-507 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zorganizowanie dwóch, dwudniowych wycieczek autokarowych "Gdańsk - Gdynia - Sopot" dla pracowników Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w dwóch terminach tj. 07.06-08.06.25r. oraz 14.06-15.06.25r
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.