Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Piława Górna: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu Modernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Piławie Górnej, polegająca na przebudowie dachu i stropu, wykonaniu instalacji odgromowej, przyłącza wody oraz instalacji p.poż. hydrantowej wraz z hydrofornią współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 74824 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Szkolna 6, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8371246, faks 074 8372599.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/oswiata/soswwpg
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu Modernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Piławie Górnej, polegająca na przebudowie dachu i stropu, wykonaniu instalacji odgromowej, przyłącza wody oraz instalacji p.poż. hydrantowej wraz z hydrofornią współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Inżynier kontraktu działać będzie w imieniu i na rzecz Zamawiającego realizując swoje obowiązki stosownie poprzez: 1) spełnienie wymogów: - ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, - obowiązujących norm i warunków technicznych, - ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, - innych przepisów obowiązujących w przedmiotowym zakresie, - procedur obowiązujących przy realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2) zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadania według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 3) stałą w okresie realizacji zadania współpracę z Zamawiającym, szczególnie w zakresie informowania na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót, wzrost ceny umownej lub opóźnienie terminu wykonania robót, 4) opracowanie harmonogramu robót i jego aktualizowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) zapewnienie i egzekwowanie w czasie trwania realizacji zadania inwestycyjnego przestrzegania na terenie budowy przepisów bhp, p.poż., ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego. 2. Na zakres czynności Inżyniera kontraktu składa się: 1) Odpowiedzialność Inżyniera kontraktu: a. Inżynier kontraktu pełniąc czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego jako Jego pełnomocnik. b. Inżynier kontraktu zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. c. Inżynier kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową ocenianych w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. d. Naprawienie szkody obejmuje wyłącznie straty, które Zamawiający rzeczywiście poniósł. 2) Obowiązki Inżyniera kontraktu: 1.Inżynier kontraktu zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającego na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. 2. Strony ustalają, że do szczegółowych obowiązków Inżyniera kontraktu należy: - Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego postępowania przetargowego na wybór wykonawcy w/w robót budowlanych w trybie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Pzp: a) ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, b) przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, c) udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ, ewentualne modyfikacje SIWZ, d) organizacja otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli zamawiającego, e) dokonanie oceny złożonych ofert i przedstawienie protokołu Zamawiającemu, f) wybór wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów zgodnie z ustawą Pzp, i SIWZ, g) udzielanie odpowiedzi na protesty złożone przez wykonawców robót budowlanych, udział w ewentualnych odwołaniach przez nich wniesionych - Doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą: a) przygotowanie do podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienie jej przed podpisaniem do akceptacji Zamawiającemu, b) wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji: zbiorczego zestawienia kosztów oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót budowlanych po wyłonieniu wykonawcy tych robót w terminie 10 dni od podpisania umowy z wykonawcą - Przekazanie Wykonawcy dokumentacji będącej w posiadaniu Zamawiającego, - Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, - Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, - Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, - Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, - Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, - Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, - Współpraca z projektantem, - Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłaszanych przez wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, - Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo -finansowego, - Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, - Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, - Sprawdzanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie, - Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami, - Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, - Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy, - Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, - Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, - Przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy (ustawa Prawo Budowlane z dn. 7.07. 1994 r.), - Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, - Wykonywanie wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w powyższym zakresie , które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane, wykonania planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, - Kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a) Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, b) Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, c) Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, d) Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających od Wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie, e) Dopilnowanie by koszty umowne robót budowlanych nie zostały przekroczone, f) Rozliczenie końcowe inwestycji. - Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inżynier kontraktu winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1. wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jedno zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu w ramach budowy, przebudowy lub remontu obiektu zabytkowego Wymaga się aby zamówienie (usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu) opiewało na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł brutto, a nadzorowane roboty budowlane obejmowały przebudowę dachu i stropu, wykonanie instalacji odgromowej i przyłącza wody). b) co najmniej jedno zadanie polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto 2. dysponuje lub będzie dysponował personelem do realizacji zamówienia tj.: a) inspektorem nadzoru w specjalności budowlano konstrukcyjnej przewidzianym do roli koordynatora zespołu inspektorów nadzoru, który posiada doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych przy obiekcie zabytkowym o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto b) inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto c) inspektorem nadzoru w specjalności architektonicznej posiadający doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o łącznej wartości robót inwestycyjnych mniejszej niż 1.000.000 zł brutto d) inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wod.-kan. (sanitarnych) posiadający doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto e) specjalistą do spraw zamówień publicznych, która posiada wykształcenie wyższe, 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz wykonał co najmniej jeden przetarg na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto f) specjalistą do spraw finansowych, który posiada wykształcenie wyższe, 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz dokonał rozliczenia inwestycji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto Każdy inspektor musi mieć minimum 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie i przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. Poprzez pojęcie będzie dysponować Zamawiający rozumie, że Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ) Wykonawcy muszą dołączyć: - w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3) wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających. Fakt należytego wykonania usług musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te (tylko inspektorzy) posiadają uprawnienia zawodowe oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował ww. personelem należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B. Dokument, o którym mowa w pkt A, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B stosuje się odpowiednio. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie -dokument wymieniony w pkt: 2). 2. mogą złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich Wykonawców -dokumenty wymienione w pkt: 3), 4) i 5). Warunek dotyczący wymaganego doświadczenia oraz posiadanego potencjału osobowego badany będzie łącznie. 3. Oświadczenie wymienione w pkt. 1), Wykonawcy mają złożyć wspólnie na jednym dokumencie ( podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie). 4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/oswiata/soswwpg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Szkolna 6, 58-240 Piława Górna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Szkolna 6, 58-240 Piława Górna, pok. 111 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej - niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Projekt współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.