To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 74827 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Jarocin: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami na terenie os. Bogusław IV w Jarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamawiający nie wyklucza finansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40334-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, krajowy numer identyfikacyjny
25073720900000, ul.
Cielcza, ul. Gajówka
1,
63200
Jarocin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 7473487, 7477318, faks
627 473 480, e-mail
tomasz.olszak@pwikjarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwikjarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami na terenie os. Bogusław IV w Jarocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie w formule Zaprojektuj i Wybuduj zadania: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami na terenie os. Bogusław IV w Jarocinie. 3.2. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji. 3.3. Orientacyjny zakres rzeczowy: a) Długość sieci wodociągowej z rur PEHD: ok. 1,7 km b) Ilość / długość przyłączy wodociągowych z rur PEHD: ok. 80 szt. / ok. 0,8 km c) Długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych: ok. 1,7 km d) Długość sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PEHD: ok. 0,5 km e) Ilość / długość przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych: ok. 80 szt. / ok. 0,8 km f) Przepompownia ścieków: 1 szt. g) Długość sieci kanalizacji deszczowej z rur PP: ok. 1,5 km h) Ilość / długość przykanalików do wpustów deszczowych z rur PCV: ok. 100 szt. / ok. 0,3 km i) Ilość / długość przyłączy kanalizacji deszczowej z rur PCV: ok. 40 szt. / ok. 0,24 km Załącznik mapowy został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3.4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym - dodaje się słowa: lub równoważne. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 3.6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. 3.7. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przy-jętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. 3.8. Za wytwórcę odpadów - w rozumieniu przepisów prawa - uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania. 3.9. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 90 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na wystawianie faktur częściowych. 3.10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym b) Wykonania niezbędnych podkładów geodezyjnych lub uaktualnienia istniejących oraz przedstawienia zaprojektowanego przebiegu kolektora na mapach c) Uzyskania warunków technicznych od Zamawiającego d) Uzyskania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami i numerami działek, przez które będzie przebiegać kolektor oraz uzyskania pisemnych zgód w/w właścicieli działek na lokalizację, wejście na teren i wbudowanie urządzeń z ich wyszczególnieniem e) Uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych f) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy g) Uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia (wraz ze sporządzeniem raportu o oddziaływaniu na środowisko) h) Uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypisu i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i) Uzyskania zatwierdzenia opracowanej dokumentacji przez Zamawiającego, przy czym dokumentacja musi być wykonana w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.) j) Uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej w Jarocinie k) Dostarczenia 4 egz. uzgodnionej dokumentacji do Zamawiającego (w tym całość w wersji elektronicznej na płycie CD) l) Przygotowania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) m) Przygotowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z "Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego" (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.) n) Uzyskania ostatecznego pozwolenie na budowę dla Zamawiającego o) Niezwłocznego usuwania wszelkich uchybień, wad i nieprawidłowości w treści opracowanych dokumentacji, wynikłych w trakcie realizacji inwestycji p) Wykonywania, bez dodatkowego wynagrodzenia, nadzoru autorskiego w trakcie trwania budowy (czas realizacji nadzoru autorskiego zależeć będzie od czasu trwania budowy) q) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania, r) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne, s) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy, t) Ubezpieczenia budowy, u) Przejęcia placu i terenu budowy, v) Prowadzenia dziennika budowy, w) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów, x) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego, y) Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego, z) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy, aa) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót, bb) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia, cc) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy, dd) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, ee) Odwodnienia terenu budowy, ff) Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac - jeśli będzie wymagany, gg) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji, hh) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy, ii) Odtworzenia elementów infrastruktury, jj) Odtworzenia nawierzchni, kk) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót, ll) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza), mm) Dostarczenia do dokumentacji odbiorowej płyty CD z przebiegu inspekcji kanałów videokamerą wraz z raportem, który będzie zawierał: spadek podłużny, poprawność połączeń, owalność, drożność. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45111200-0,
45231300-8,
45232400-6,
45232410-9,
45232423-3,
45232130-2,
45255600-5,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4261800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3068850,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej i przebudowa istniejącego budynku OSP w Zakrzewie
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.