eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚcinawaRemont istniejących nawierzchni oraz utwardzenie działki budowlanej na terenie MGZZOP w Ścinawie etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Ścinawa: Remont istniejących nawierzchni oraz utwardzenie działki budowlanej na terenie MGZZOP w Ścinawie etap III
Numer ogłoszenia: 74829 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej , ul. Jagiełły 2, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8412641, faks 0-76 8412644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia.scinawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących nawierzchni oraz utwardzenie działki budowlanej na terenie MGZZOP w Ścinawie etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego przetargu jest remont istniejacych nawierzchni, utwardzeniu działki budowlanej, przebudowie kanalizacji deszczowej - budowie wpustów deszczowych i przyłaczy oraz na ogólnym upiekszeniu terenu. Remont nawierzchni i utwardzenia działki budowlanej nawierzchnie szerokosci 4,50 - 15,50m, ze spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku istniejacych i projektowanych wpustów deszczowych, czesciowo poprzez sciek z dwóch rzedów kostki betonowej. Konstrukcja utwardzen zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi i nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (kolor do uzgodnienia z inwestorem) grubosci 8 cm. Obramowanie utwardzen zakłada sie z kraweżników betonowych 15x30cm, wtopionych lub wystajacych, na ławie betonowej z betonu B-15 również odpowiednie wyprofilowanie nawierzchni tzn. nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Spadki poprzeczne pokazano na Planie Sytuacyjnym Chodniki Konstrukcja chodników zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi i nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (kolor do uzgodnienia z inwestorem) grubosci 8 cm. Obramowanie chodników zakłada sie z obrzezy betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z betonu B-10 , również odpowiednie wyprofilowanie nawierzchni ciagów pieszych tzn. nadanie odpowiednich spadków poprzecznych. Spadki poprzeczne zaprojektowano 2% w kierunku zielenców lub utwardzen działki, co pokazano na planie sytuacyjnym. Konstrukcja nawierzchni. Zgodnie z Rozporzadzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadac drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z 14 maja 1999r poz. 430). Warunek mrozoodpornosci podło8a nawierzchni: Konstrukcja utwardzen działki budowlanej kostka betonowa kolorowa, - 8 cm warstwa podsypkowa z miału kamiennego 0,5 do 5 cm podbudowa z kruszywa frakcji 0-32,5 - 20 cm podsypka piaskowa - 10 cm istniejacy grunt Razem konstrukcja - 48 cm Konstrukcja chodników kostka betonowa kolorowa - 8 cm warstwa podsypkowa z miału kamiennego 0,5 do 5 cm podsypka z kruszywa frakcji 0-32,5 - 10 cm podsypka piaskowa - 5 cm istniejacy grunt Razem konstrukcja - 28 cm Roboty przygotowawcze Roboty przygotowawcze polegac beda na: robotach pomiarowych, robotach rozbiórkowych robotach rozbiórkowych istniejacych nawierzchni, wycince drzew, Materiały rozbiórkowe należy wywiezc na odległosc do 10 km (miejskie składowisko odpadów). Roboty ziemne Sposób wykonywania robót ziemnych reczny i mechaniczny. Sposób reczy w rejonie istniejacego uzbrojenia oraz w miejscach niedostepnych dla sprzetu. Ilosci mas ziemnych obliczono metoda korytowania. Nadmiar mas ziemnych należy wywiezc na odległosc do 10 km (miejskie składowisko odpadów). Odwodnienie Odwodnienie jezdni odbywac sie bedzie poprzez układ spadków poprzecznych i podłużnych odprowadzajacych wody do istniejacego systemu kanalizacji deszczowej poprzez projektowane i istniejace wpusty uliczne, zgodnie z Planem Zagospodarowania Terenu - rys. nr 2. Studzienki sciekowe uliczne z elementów prefabrykowanych z betonu klasy nie nizszej niż B-45, fi 500 mm zwienczone wpustem sciekowym ulicznym klasy D 400 z zeliwa szarego, kołnierzowe, z wkładka amortyzacyjna, z zawiasem. Studzienki sciekowe wyposażone w osadnik zanieczyszczen z raczka do wyjmowania. Przejscia przez sciany studni w typowych tulejach studzienkowych. Rzedne wpustów oraz spadki, długosci i srednice przyłaczy pokazano na Planie Zagospodarowania Terenu - rys. nr 2. W zwiazku z wystepujacym uzbrojeniem podziemnym oraz roboty ziemne wykonac w 50% mechanicznie i w 50% recznie na odkład. Wywiezienie nadmiaru ziemi z pogłebiania rowu wywiezc na odległosc 10km (składowisko miejskie). W miejscach zblizenia lub skrzyżowania z istniejacym uzbrojeniem podziemnym lub drzewami wykop należy wykonac recznie z szalowaniem scian wykopów z zachowaniem ostrożnosci, powiadamiajac zarzadce sieci. Przy głebokosci wykopu wiekszej od 1,0 m wykop należy wykonac z szalowaniem scian wykopu. Kolidujace istniejace uzbrojenie należy zabezpieczac przed uszkodzeniem sprawdzajac przekopami kontrolnymi rzeczywista rzedna wysokosciowa posadowienia istniejacego uzbrojenia. Przed wykonaniem kanałów dno wykopu wyrównac i wykonac podsypke z pospółki gr.15 cm., po wykonaniu podsypki montowac kanał z rur. Po robotach montażowych kanały przysypac recznie piaskiem do wysokosci konstrukcji jezdni ponad wierzch rury wykonujac w trakcie niezbednie zageszczenie podsypki i z boków rury. W podłozu wystepuje grunt kat. III, który nalezy całkowicie wymienic na piasek, zageszczajac warstwami gr. 20cm do wskaznika zageszczenia Wz=0,98 pod chodnikiem i Wz=1,00 w obrebie jezdni. Nalezy wykonac odpowiednie badania zageszczenia gruntu i przekazac wyniki inwestorowi. Odwodnienie należy wykonac w oparciu o Polskie Normy i Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. Urzadzenia obce Teren posiada uzbrojenie sieciami podziemnymi opisanymi w pkt. 2.1. Istniejace sieci podziemne, wraz z urzadzeniami naziemnymi należy odpowiednio zabezpieczyc lub przebudowac w sposób okreslony w stosownych uzgodnieniach dołaczonych do niniejszego opracowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. II SIWZ wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty -w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz oświadczenia: 1.wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 4.oświadczenie w sprawie rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała-zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody-uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/statutem wykonawcy 5-wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia określone w rozdz. II pkt 2 ppkt 1 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7.przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przychodnia.scinawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminnym Zespole Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie, 59-330 Ścinawa ul. Jagiełły 2, poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. od 8:00 do 14:00 w pok. 21..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminnym Zespole Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie, 59-330 Ścinawa ul. Jagiełły 2 w pok. 21..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.