To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Nakło nad Notecią: Przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 74833 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45017 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ks. P. Skargi 2, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 08 15, faks 0-52 386 08 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem jest przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres szkoleń obejmuje: I Edycję realizacja dla 4 grup szkoleniowych od dnia podpisania umowy do 30.09.2013r. (tj. I i II grupa od dnia podpisania umowy do 28.06.2013r. oraz III i IV grupa od 2.07.2013r. do 30 września 2013 r.) , następujących pakietów: 1. Pakiet I- Trening umiejętności i kompetencji społecznych, 2. Pakiet II- Indywidualne doradztwo psychologiczne, 3. Pakiet III- Grupa samopomocowa, 4. Pakiet IV- Warsztaty - Prawne aspekty życia społecznego i zawodowego, 5. Pakiet V- Warsztaty gospodarowania budżetem domowym, 6. Pakiet VI- Warsztaty z zakresu poprawy wizerunku, 7. Pakiet VII- Poradnictwo zawodowe. II Edycję realizacja dla 2 grup szkoleniowych od dnia 2 września 2013 r. do 13 grudnia 2013 r., I grupa od 02.09.2013r. do 13.09.2013r. do następujących pakietów: 1. Pakiet VII - Poradnictwo zawodowe. II grupa realizacja od 02.09.2013 do 13.12.2013r. do następujących pakietów: 1. Pakiet I- Trening umiejętności i kompetencji społecznych, 2. Pakiet II- Indywidualne doradztwo psychologiczne, 3. Pakiet III- Grupa samopomocowa, 4. Pakiet IV- Warsztaty - Prawne aspekty życia społecznego i zawodowego, 5. Pakiet V- Warsztaty gospodarowania budżetem domowym, 6. Pakiet VI- Warsztaty z zakresu poprawy wizerunku, 7. Pakiet VII- Poradnictwo zawodowe. Powyższe szkolenia mają doprowadzić do wzrostu motywacji, podniesienia poziomu kompetencji społecznych, wzrostu aspiracji zawodowych i umiejętności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy, zwiększenia świadomości w zakresie poprawy własnego wizerunku i autoprezentacji. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji działań edukacyjnych, motywacyjnych, informacyjnych oraz doradczych skierowanych do uczestników projektu (UP), tj. osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej. Działania te zostały podzielone na 7 części - pakiety. Realizacja zamówienia dotyczy grupy 93 osób - UP tj. 64 osób w I Edycji (po 17 osób w 4 grupach szkoleniowych) oraz 25 osób w II Edycji (tj. 17 osób w I grupie oraz 8 osób w II grupie w PAL). Beneficjentami są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Nakło nad Notecią, korzystające ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, które są bezrobotne, niepełnosprawne, z problemem bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, długotrwale chore i/ lub nieaktywne zawodowo i/lub zatrudnione, a są w wieku aktywności zawodowej. Zajęcia zostaną zorganizowane w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego, tj. w Ośrodku Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymaga się, aby powyższe szkolenia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy (przewiduje się podpisanie umowy w miesiącu kwietniu) do 30.09.2013r. w I EDYCJI oraz do 15.12.2013r.w II EDYCJI, w dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00 (dokładna godzina rozpoczęcia i zakończenia uzależniona będzie od możliwości dotarcia UP na miejsce realizacji szkolenia, rozkład zajęć ustali Zamawiający). Zakłada, się że szkolenia będą odbywać się nie częściej niż 3-4 razy w tygodniu z zastrzeżeniem, że z danego pakietu odbywać się będą raz w tygodniu. Zajęcia winny odbywać się w wymiarze od 3 do 6 godzin dziennie. Przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut. Między każdą godziną należy uwzględnić 5 min. przerwy oraz przerwę na posiłek. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Szczegółowy harmonogram zajęć określi Zamawiający. Zakłada się możliwość, że w jednym dniu realizowane będzie szkolenie więcej niż jednego pakietu. Usługa szkoleniowa obejmuje dwie edycje- w I Edycji -cztery grupy szkoleniowe po 17 osób każda grupa oraz w II Edycji- dwie grupy szkoleniowe ( I grupa -17 osób i II grupa -8 osób). Łącznie 6 grup szkoleniowych. Dokładny opis poszczególnych Pakietów w Edycji I i II został określony w załączniku do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I EDYCJA; PAKIET I - TRENING UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul.Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7278,72
Oferta z najniższą ceną: 4406,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: EDYCJA I; PAKIET II - INDYWIDUALNE DORADZTWO PSYCHOLOGICZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSTANS MKL Magdalena Konstantynowicz - Lewandowska, ul. Grunwaldzka 192/1, 85-401 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5290,00
Oferta z najniższą ceną: 5290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10779,36
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: I EDYCJA; PAKIET III - GRUPA SAMOPOMOCOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Placówka Szkoleniowa SUKCES Jadwiga Hasanbaśić, ul.Bracka 3, 86-005 Białe Błota, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: I EDYCJA; PAKIET IV- WARSZTATY - PRAWNE ASPEKY ŻYCIA SPOŁECZNEGO ZAWODOWEGO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
- Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska, ul.Magnuszewska 5/4, 85-861 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12447,60
Oferta z najniższą ceną: 12447,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12447,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: I EDYCJA; PAKIET V -WARSZTATY GOSPODAROWANIA BUDŻETEM DOMOWYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Edukacja Marlena Górka, ul. Łabędzia 21, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4650,00
Oferta z najniższą ceną: 4650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4678,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: I EDYCJA; PAKIET VI- WARSZTATY Z ZAKRESU POPRAWY WIZERUNKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO "SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA"
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO "SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA"
- Ośrodek Kształcenia Ustawicznego SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA, ul.Aleje Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 1120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: I EDYCJA; PAKIET VII - PORADNICTWO ZAWODOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Doradczo- Szkoleniowa CONSULTING, ul.Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10920,00
Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19824,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: II EDYCJA;PAKIET I - TRENING UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSTANS MKL Magdalena Konstantynowicz - Lewandowska, ul.Grunwaldzka 192/1, 85-401 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1150,00
Oferta z najniższą ceną: 1150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II EDYCJA; PAKIET II - INDYWIDUALNE DORADZTWO PSYCHOLOGICZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karolina Kiedrowska, ul.Kasztanowa 34/19, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 944,00
Oferta z najniższą ceną: 944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1424,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: II EDYCJA; PAKIET III - GRUPA SAMOPOMOCOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Placówka Szkoleniowa SUKCES Jadwiga Hasanbaśić, ul.Bracka 3, 86-005 Białe Błota, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: II EDYCJA;PAKIET IV- WARSZTATY - PRAWNE ASPEKY ŻYCIA SPOŁECZNEGO ZAWODOWEGO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
- Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska, ul.Magnuszewska 5/4, 85-861 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5682,60
Oferta z najniższą ceną: 5682,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5682,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: II EDYCJA; PAKIET V -WARSZTATY GOSPODAROWANIA BUDŻETEM DOMOWYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Edukacja Marlena Górka, ul. Łabędzia 21, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: II EDYCJA; PAKIET VI- WARSZTATY Z ZAKRESU POPRAWY WIZERUNKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO "SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA"
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO "SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA"
- Ośrodek Kształcenia Ustawicznego SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA, ul. Aleje Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2425,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: II EDYCJA; PAKIET VII - PORADNICTWO ZAWODOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING, ul.Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4726,00
Oferta z najniższą ceną: 4726,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8024,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.